Tuesday, August 25, 2009

Βιβλία και παράπονα

Διαβάζω κυρίως λογοτεχνικά,κλασικά και σύγχρονα.Όταν βρίσκομαι στο εξωτερικό  διαβάζω ξένη λογοτεχνία και σε ξένες γλώσσες.Όταν όμως είμαι Ελλάδα αγοράζω αυστηρά μόνο Έλληνες συγγραφείς.
Τα παράπονά μου

Ελλάδα δε μπορώ να διαβάσω στα ΜΜΜ,γιατί είναι βρώμικα,γιατί καπνίζουν οι οδηγοί,γιατί φωνάζουν και δημιουργείται ένα χάος.Καταφέρνω μόνο στο λεωφορείο του αεροδρομίου Καφετέριες;Ούτε για αστείο και δεν είναι το πρόβλημα της μουσικής αλλά η τσιγαρίλα!!!
Όταν όμως είμαι έξω διαβάζω σε ΜΜΜ,αεροδρόμιο,γυμναστήριο (άλλοι θαμώνες γελάνε και λοιπόν; κι άλλοι έρχονται να μάθουν τι καλό διαβάζω)και φυσικά σπίτι.
Διακοπές επίσης θα πάρω κάποιο βιβλίο,αν είμαι Ελλάδα μια κυριακάτικη εφημερίδα με όλα τα ένθετα!

Μα το χειρότερο στην Ελλάδα είναι οι τιμές των βιβλίων!!!!Είναι απαράδεκτα ακριβά,όσον αφορά τα λογοτεχνικά.Δεν υπάρχουν τσέπης (που να κουβαλάς τον τόμο),δεν κανουν εκπτώσεις (τους τελευταίους 2 μήνες έχω αγοράσει 10 βιβλία με -30%,εξωτερικό όμως),δεν υπάρχουν προσφορές....ειλικρινά κρίμα!Κι όχι δεν είναι θέμα τσιγκουνιάς αλλά αυστηρά πορτοφολιού. 
Κάποια βιβλιοπωλεία έχουν κάρτες μέλους.Στο πολυκατάστημα Fnac για να την αποκτήσεις πληρώνεις μια συνδρομή και εχεις -10%.Στον Ελευθερουδάκη μόλις κάνεις συνολικό λογαριασμό 200 ευρώ σου δίνουν μια δωροεπιταγή.Ο Παπασωτηρίου σου δίνει τσάμπα την κάρτα μέλους και έχεις σε κάθε αγορά ελληνικών βιβλίων -10%...αλλά και πάλι δε συγκρίνονται με τα βιβλιοπωλεία του εξωτερικού και τις προσφορές τους.



Δεν ξέρω πόσα διαβάζω το μήνα....υπάρχουν στιγμές που η καθημερινότητα είναι τόσο κουραστική που δεν προλαβαίνω να ακουμπήσω το κεφάλι μου στο μαξιλάρι!

Πώς διαλέγω;
Οπισθόφυλλο,ιστολόγια,κριτικές,συγγραφέας,περιέργεια,φίλοι ή δώρα φίλων (τα καλύτερα δώρα μου,ειδικά όταν έχουν κι αφιέρωση!!!)
Πολλές φορές έχω αφήσει βιβλίο αν δε με ρουφάει.Ο χρόνος είναι πολύτιμος και περιορισμένος και συνεπώς πάμε γι'άλλα!!!
Στη ζωή μας μπαίνουν σιγά-σιγά τα e-book,στη δικιά μου ζωή το αποκλείω!Να χάσω την μυρωδιά του,την επαφή του;Ποτέ!

No comments:

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share