Sunday, October 11, 2009

Μσν και γλυκά

Είμαι με δύο αγαπημένα μου φιλαράκια στο μσν και τα λέμε.Έχω έξι μήνες να τους δω και αυτός είναι ένας τρόπος να επικοινωνούμε.Κάποια στιγμή αρχίζουν να μου λένε ότι είχαν πάει στους νιόπαντρους και το τι ωραία γλυκά έφαγαν.Να διαβάζω και να μου πέφτουν τα σάλια!Πήραν και ταπεράκι σπίτι και μμμμμμμ η lemon pie ήταν καταπληκτική,η κρέμα λαχταριστή!Μπούρου,μπούρου....εγώ είμαι λιχούδα,είμαι φαγανό,είμαι γερό πηρούνι όπως λένε στα ιταλικά και το ξέρουν τα διαολάκια.Με πείραζαν.....

E allora,basta!!!  τους γράφω περιπαιχτικά αλλιώς αύριο θα αναρτήσω κρέπες που θα φτιάξω και θα τις φάω με μπόλικη λαχταριστή νουτέλα και μπανάνα.

Γέλαγαν...αλλά δε φαντάζονται ότι το έκανα και συνεπώς παίδες να το αγαπημένο μου γλυκό όταν έχω λιγούρες!!!!

 


Για όποιον ζήλεψε η συνταγή

Υλικά  για 6-8 κρέπες
125γρ (=1 κούπα) αλεύρι
250ml (=1 κούπα) γάλα  
1 αυγό
1 κουταλιά βούτυρο λιωμένο 
λίγο αλάτι

Εκτέλεση

Στο μπολ του μίξερ βάζουμε το αλεύρι και τη ζάχαρη.Κατόπιν το αυγό αφού πρώτα το'χουμε χτυπήσει ελαφρά με λίγο απ΄το γάλα μας.Σε χαμηλή ταχύτητα τα χτυπάμε μέχρι να γίνει πηχτός ο χυλός..Συνεχίζουμε το χτύπημα προσθέτοντας το γάλα κ το βούτυρο μέχρι να γίνει λείος αραιός χυλός.Αν δεν έχετε μίξερ η δουλειά γίνετε εύκολα με το σύρμα.Εγώ έχω το ηλεκτρικό σύρμα του μίνι-πίμερ. 
Σκεπάζετε με διαφάνεια και αφήνετε για 30' στο ψυγείο.
Σε αντικολλητικό τηγάνι ρίχνεται μια κουταλιά γέρνοντας απ'όλες τις πλευρές έτσι ώστε να καλύψει ομοιόμορφα το τηγάνι.Αφού ψηθούν απ'τη μια πλευρά,γυρίστε την κρέπα να ψηθεί απ'την άλλη.

Ο χυλός μπορεί να μείνει στο ψυγείο για 2-3 μέρες.

Πώς θα τις φάτε;Όπως σας κάνει κέφι!Εγώ σας έδειξα....αύριο για πρωινό θα φάω δύο με μέλι,εξάλλου η κάθε κρέπα γίνεται σε 2'!Προς το παρόν τις παραπάνω τις τσάκισα!




6 comments:

Betty's Cuisine said...

μμμ υπέροχες οι κρέπες και έχω καιρό να τις φτιάξω, συνήθως το χειμώνα όταν έρχονται φίλοι τις τσακίζουμε... είτε ως φαγητό είτε ως επιδόρπιο είναι θαυμάσιες, αχ ζήλεψα τώρα, σλουρπ !!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Κι εγώ είχα καιρό να τις φτιάξω Μπέττυ,μου ταιριάζουν περισσότερο με το κρύο.

Οι κρέπες είναι εύκολες,γρήγορες και χρειαζόμαστε απλά υλικά που σχεδόν πάντα έχουμε στο σπίτι.
Κι εγώ τις τιμώ αλμυρές και γλυκές.Τα τελευταία χρόνια έχουν προστεθεί και για πρωινό,κάτι διαφορετικό απ΄τα συνηθισμένα και φυσικά πολύ θρεπτικό!

Φτιάξε :))
Καλή βδομάδα να'χεις....

eug said...

Γλυκομιλώντας στο msn, λοιπόν....
(...μμμμμμμμ....γιαμ-γιαμ...σλουρπ-σλουρπ...)

η πρωτη φώτογραφία
στο κειμενο ειναι χάρμα οφθλαμών - θεϊκή απολαυση!!!

Η δευτερη φωτογραφία είναι ξύπνημα ζήλειας- διαβολικός πειρασμός!!!

(υπαγε οπίσω μου σατανα με τα αδεια πιάτα και τα υπολείμματα σοκολάτας...)

...χιχιιχιχ...


υγ1:ζητώ σαν ένδειξη μετανοίας να με μνημονεύεις πριν από κάθε σοκολατομελοκρεπομπουκιάς!

υγ2:γλυκιά η βραδιά,γλυκύτατοι οι οικοδεσπότες και οι συγκαλεσμένοι, γλυκά τα...γλυκά, ήταν δυνατόν να μην περάσουμε "ζάχαρη και μέλι";

Και λοιπόν;E allora? said...

Εug εγώ να δεις τι έπαθα μέχρι να τραβήξω την πρώτη φωτογραφία,ήπια το μισό καφέ κι έφαγα μια κρέπα σκέτη χαχαχ!

Τη 2η γι'αυτό την έβαλα,μη μου πείτε ότι ήταν ψεύτικες!Είμαι διάολος το ξέρω ;)....και κάποιον άλλον τον έπιασε λιγούρα που δεν σχολίασε καν!

Αύριο πρωι-πρωί θα σε μνημονεύω,ελπίζω να μη σε πιάσει λόξυγκας!

Καλή βδομάδα
xxxx

eug said...

χικ-χικ-χικ-χικ!

Και λοιπόν;E allora? said...

Θα ταλαιπωρηθείς κι αύριο με το λόξυγκα χιχιχιχι

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share