Friday, August 6, 2010

Temporary shop

Τα τελευταία 2-3 χρόνια έχουμε γεμίσει με Temporary shop.Τι είναι αυτά θα μου πείτε;Κάποιο μαγαζί φίρμα κλείνει για κάποιο λόγο και ο ιδιοκτήτης το νοικιάζει για μερικούς μήνες σαν Temporary shop.Τι βρίσκετε μέσα;Τα πάντα σε φίρμες από προηγούμενες χρονιές σε -70% -80% -90%.Η αλήθεια είναι ότι πρέπει να ψάξεις πάρα πολύ,πρέπει να'χεις αρκετή υπομονή και να είσαι φαν του shopping.

 
Ο εσωτερικός χώρος είναι λιτός,δοκιμαστήρια της κακιάς ώρας,δε σε βοηθάνε οι πωλητές.Υπάρχει στο ράφι;Το παίρνεις,δε βρήκες το νούμερο σου του λες "γεια!".Θες να δοκιμάσεις παπούτσια;Τα βγάζεις απ΄το κουτί,τα δοκιμάζεις.Δε σου κάνουν,δε σου αρέσουν;Τα ξαναβάζεις μέσα.Όλα shelf service και δεν έχεις κανέναν πάνω απ΄το κεφάλι σου.Το καλό είναι ότι παραμένουν ανοιχτά όλες τις μέρες 10-22.

Μια φιλενάδα μου καθότανε με τις ώρες και όλο κάτι έβρισκε.Ένας κολλητός που η δουλειά του είναι μόδα και design βρίσκει τα δώρα εκεί.Ένα άτομο σαν κι εμένα βαρίεται οικτρά σε αυτά τα μαγαζία!Σήμερα που'χα δουλείτσες και είχα χρόνο είπα να μπω να χαζέψω.Όπως μπήκα,βγήκα και συνεπώς για'μενα δεν κάνουν αλλά ίσως κάνουν για όποιον έχει σκοπό να΄ρθει επίσκεψη Ιταλία Touch & Go.

20 comments:

Ξανθή said...

Ούτε κι εγώ μπορώ να ψωνίσω έτσι!!
Βέβαια μπορεί και να είναι μια μεγάλη ευκαιρία αλλά;;;
Καλό Σ/Κ

zoyzoy said...

Εγω πάλι σκυλοβαριέμαι τα πολυκαταστήματα,γιατί θέλεις ώρες να τα γυρίσεις αν είναι και αυτά έτσι άστα καλύτερα για σας τις τσιτσιλιάνες(η γιαγιά μου κρατούσε απο Σικελία και το'λεγε συχνά)!

Καλό απόγευμα με φιλί θαλασσινό!!

sCaTterBraiN said...

εγώ πάλι τα λατρεύω κάτι τέτοια - το μόνο κακό είναι ότι αγοράζω παραπάνω από ότι χρειάζομαι (καμιά φορά και σε λάθος μέγεθος)
;-)
καλό σκ!!!

Unknown said...

Α πα πα. Δεν τα μπορώ αυτά. Με μπερδεύουν και δεν αγοράζω τίποτα στο τέλος.
Αντίθετα φεύγω ψόφιος στην κούραση

Και λοιπόν;E allora? said...

Πρέπει να το κάνει κέφι Ξανθή μου και να΄χεις χρόνο....πχ μετά εγώ πήγα και χάζεψα σε 4 βιβλιοπωλεία :)

καλό σ/κ

Και λοιπόν;E allora? said...

Χαχαχα Σιτσιλιάνα....με σίγμα στην αρχή γιατί αλλιώς κάθε φορά σκέφτομαι την Τσιτσιολίνα

φιλιά
καλό σ/κ

Και λοιπόν;E allora? said...

sCaTterBraiN σου΄χα παρεάκι τότε ;)....ο φίλος μου παλιά δούλευε στα σχέδια των D&G μόνο αυτό σου λέω ;p

καλό σ/κ
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

bear έπεσε το μάτι μου σε μια μπλούζα,πηρα το μέγεθος να δοκιμάσω....είδα την ουρα στα δοκιμαστήρια και ολοταχώς γύρισα και την ξανακρέμασα χαχαχ....πάμε για ψώνια μαζί;

to alataki said...

Kράτησέ τα και κάτι θα γίνει...
Από διακοπές πώς πάμε;;;

lena_zip said...

Αχ εγώ με το ζόρι πηγαίνω ως τα μαγαζιά και με ακόμα μεγαλύτερο ζόρι δοκιμάζω αυτά που μου αρέσουν. Τελευταία έχω σταμπάρει ένα μαγαζί που έχει πάντα καλής ποιότητας ρούχα σε νορμάλ τιμές, και συνεπώς πηγαίνω σχεδόν αποκλειστικά σε αυτό για τις αγορές μου. Η ιδιοκτήτρια με έχει μάθει και μου κάνει προσφορές!!!
Είμαι πολύ δύσκολη στα ψώνια. Θέλω να βρω κάτι που θα το ερωτευτώ για να το αγοράσω, αλλιώς δεν πείθομαι.

VAD said...

Οι Σαλονικιοί αναγνωστες σου ίσως θυμούνται την Αμερικανική Αγορά,Ερμού και Βενιζέλου,το πανηγύρι της αναζήτησης και της ευκαιρίας,δεν ξερω αν υπάρχει ακόμα. Ως ιδέα λοιπόν υπήρχε από παλιά,αλλα στην εποχή της αφθονίας τα ξεχάσαμε αυτά τα ευκαιριτζίδικα,τώρα που σφίξανε οι κώλοι,(οικονομικώς εννοώ:)),υποχρεωτικά θα τα θυμηθούμε...

Καλο Σαββατοκύριακο νάχεις...

Και λοιπόν;E allora? said...

to alataki απο διακοπές ΔΕΝ!δουλεύω και τέτοια εποχή καλύτερα να εργάζεσαι

καλημερούδια

Και λοιπόν;E allora? said...

lena_zip εγώ πια πάω όταν χρειάζομαι κάτι,το window shopping με κουράζει

καλημερες

Και λοιπόν;E allora? said...

VAD αυτές είναι ευκαιρίες πολυτελείας όμως και όποιος κάνει κέφι βρίσκει αρκετά vintage

καλημερούδια

Marouli said...

Θα τα λατρευα αυτα τα μαγαζια αν ειχα εδω κοντα... Μου αρεσει να ψαχνω, να βλεπω, να συνδυαζω αλλα οχι να τα αγοραζω κιολας!! Συμφερω δηλαδη αχαχαχα!!

Μαρουλοφιλακια!

Thalassenia said...

Α πα πα, ούτε κι εγώ είμαι γι αυτά πρώτα γιατί δεν είμαι του shopping, μα καθόλου.
Εδώ δεν μπορώ στα κανονικά να βολευτώ γιατί βαριέμαι να ψάχνω, όχι σε τούτα.

Καλά ψώνια στους ενδιαφερόμενους.

Φιλιά θαλασσένια.

ΦΟΥΛΗ said...

Τρελαίνομαι να βολτάρω σε τετοια μαγαζιά,και δεν είναι απαραίτητο να ψωνίζω πάντα,εχω γίνει πολύ δύσκολη!!
Καλημέρα

Και λοιπόν;E allora? said...

marouli είχε μια περίδο ένα τρίπατο...χαμός!!!!

καλό βράδυ

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia μπορούμε να γίνουμε αχωριστες φιλεναδες αφού δεν τα πας καλά με το shopping χαχαχα

καλό σου βράδυ
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Φουλη και του πουλιού το γάλα βρίσκεις σου λέω ;)

καλό βράδυ
χχχ

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share