Sunday, January 1, 2012

2012 ευχές και ιταλικό έθιμο

Έθιμο που έμαθα από την αγαπημένη μου γειτόνισσα:
Το πρώτο άτομο που θα ακούσεις ή θα δεις να είναι άντρας για να έχεις τύχη όλο το χρόνο αλλά και για να βρεις ταίρι.Εσύ δεν έχεις πρόβλημα αφού θα δεις και θα ακούσεις τον καλό σου.Αλλά αν δε το δεις μην απαντήσεις στο τηλέφωνο αν δεις ότι είναι γυναίκες μέχρι να ακούσεις άντρα.Εμένα κάθε χρόνο από τότε που είμαι χήρα (26 χρόνια) μου τηλεφωνεί ο κουνιάδος μου και ο αδερφός μου (85 χρονών παρακαλώ!)

Borgo Imperiale
Spumante brut

Εμείς γιορτάσαμε με αφρώδες λευκό κρασί  στην αλλαγή του χρόνου όπως θέλει το έθιμο αλλά και με σορμπέ λεμόνι αφού χρειαζόμασταν κάτι δροσερό αλλά και βοηθητικό για την πέψη.




Εύχομαι σε όλους σας 2012 ευχές για τον καινούριο χρόνο.Υγεία,χαρές,ευχάριστες εκπλήξεις σε εσάς και στους αγαπημένους σας.

26 comments:

Hfaistiwnas said...

Άντε μήπως βρούμε άντρα! χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

Και λοιπόν;E allora? said...

Hfaistwnas ακολούθα το έτοιμο ή ελα να σου συστήσω εγω :)))

καλή χρονιά !!

mahler76 said...

οκ άντρας μου μίλησε πρώτος μετά την αλλαγή. Επιτέλους θα φύγω από το ράφι!!!

Καλή χρονιά εύχομαι και όλες και όλοι με άντρα (θα με βρίζουν οι λεσβίες φίλες μου αν το δούν αυτό χαχαχα).

ΦΟΥΛΗ said...

•˛ღ * ΑΓΑΠΗ °˛.*。*ΕΥΤYΧΙΑ˛.*ღ
° (´• ̮•) *° '/♥.*♥*♥.\.˛*˛°.˛.˛__Π______ * ˛* ˛˛*˛°.ღ *˛*˛°.˛*˛*˛°.˛*
* (..•..)*. ./♥*♥.*♥*♥\°.•*ﻨ* /________/ °\*. *.ΧΑΜΟΓΕΛΑ。˛*ღ ˛°.
.°(...•..) • /♥*♥*♥*♥*♥\.*˛. |田 田 田|田|*.。* *˛*˛°.˛*ღ (¯`v´¯)
*(…’•’...) *˛°.˛*█ °˛.*。;•* |田 田 田|門|╬╬╬╬╬*٠'•*˛° ; '`·.¸.·´!!!!!!!!!!! ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ

Unknown said...

καλη χρονιά..υγεία..όλα τα άλλα βρίσκονται.....ότι θελει ο καθένας να το βρεί.....

Ξανθή said...

Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά!!!
Πολλά φιλιά!!

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

Καλή Χρονιά!! Ευτυχισμένο το 2012!!

Lila Xagorari said...

Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και χαρά!!!!!!

Elpiniki said...

Καλη Χρονια! Μακαρι το 2012 να ειναι γεματο υγεια, αγαπη και ευτυχισμενες στιγμες!

Thalassenia said...

Καλή Χρονιά με χαρές και τον καλό σου κοντά, ώστε να απαντάς σε όοολα τα τηλέφωνα,χαχαχα.

Φιλιά θαλασσένια.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!

VAD said...

Καλή Χρονιά,με Υγεία πάνω απ'όλα...

Unknown said...

BUON ANNO NUOVO IL MIO AMICO GRECO

lena_zip said...

Τέλεια! Η χρονιά μου θα είναι τυχερή!
Καλή, απλή και ήσυχη χρονιά εύχομαι.

Και λοιπόν;E allora? said...

mahler76 εχω πολλούς φίλους ελευθερους :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Φουλη παάνω απ'ολα υγεία

Και λοιπόν;E allora? said...

homemade ο,τι θες κι εσυ να βρεις :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Ξανθη χρόνια πολλά σε ολους

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Pela Sofi να'σαι παντα καλά εσυ κ τα αγαπημένα σου πρόσωπα

Και λοιπόν;E allora? said...

Λίλα καθε καλο!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Elpiniki ανταποδίδω τις ευχες σου :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia πιο πολύ απαντησα σε μειλ παρα σε τηλεφωνα φέτος :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Δυσπιστε καλλη χρονια σε'σενα και στην οικογένεια σου...διποδα και τετράποδα :)

Και λοιπόν;E allora? said...

VAD στην υγειά σου!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

mygreek ευχες!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

lena_zip χαίρομαι :)))

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share