Tuesday, January 17, 2012

Τρέντο

Κάθε πόλη έχει το Ντουόμο της και φυσικά δεν  παραλείψαμε να το επισκεφτούμε.Να πω όμως την πικρή αλήθεια σαν του Μιλάνου την επιβλητικότητα δεν τη φτάνει αλλά ήταν θαυμάσιο.Έτσι σκέφτηκα να σας το δείξω με τις λεπτομέρειες τους.


















Οι επόμενες φωτογραφίες είναι από τα διάφορα μέρη που περνάγαμε και σε μερικά σταματήσαμε για να θαυμάσουμε.Ο καιρός ήταν με το μέρος αν και προσωπικά το κρύο το ένιωθα.Υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι κάποια στιγμή θα επιστρέψω για να πάω και στην ευρύτερη περιοχή Τρεντίνο - Άλτο Άντιτζε.Φυσικά θα προμηθευτώ πέρα από την φωτογραφική μου μηχανή και ένα λεξικό γιατί πιο βόρεια μιλάνε σε διάλεκτο των γερμανικών.Να δοκιμάσω το σπεκ εκεί που το φτιάχνουν και που σας έχω αναφέρει πολλές φορές.









 

Για να μην ξεχνιόμαστε σας είπα ότι φάγαμε ζαρκάδι σε αλλαντικό με μανιτάρια πορτσίνι και ταλιέτελες με κιμά από ζαρκάδι.Μαγειρεμένο δεν ξέρω γιατί αλλά μου θύμιζε συκώτι.



Τα επόμενα τα λένε strangolapreti (στραγγαλίζω ιερείς)έψαξα να μάθω γι'αυτό παράξενο όνομα αλλά δε βρήκα.Είναι σαν τα νιόκι μόνο που δεν έχουν πατάτα αλλά ψωμί μπαγιάτικο που το έχουν μουλιάσει.Έψαξα και βρήκα τη συνταγή φυσικά για να σας τη δώσω


20 comments:

mahler76 said...

αν οδηγούσα ένα road trip στην Ιταλία θα ήταν μέσα στα σχέδιά μου. Προς το παρόν απολαμβάνω τις εικόνες σου :)

Και λοιπόν;E allora? said...

mahler76 και με ενα fiat uno κάνεις τη δουλειά σου ;)

mahler76 said...

το ξέρω αλλά εγώ μόνο ποδήλατο ξέρω να οδηγήσω :(

Thalassenia said...

Οι λεπτομέρειες του ναού πράγματι είναι εντυπωσιακές και η μεγέθυνση τα δείχνει ακόμα καλύτερα, καθώς και τα φαγάκια -η λιχούδα τα μεγέθυνα:-)

Να ταξιδεύεις και να μας παίρνεις παρέα.

Hfaistiwnas said...

Πάντα με φόβιζε ο μεσαίωνας σαν εποχή.. η αρχιτεκτονική του όμως εντυπωσιακή..
Καλημέρα!

Νίκος Κιτωνάκης said...

Πολύ γουστόζικη η κολόνα που έχει δεθεί κόμπος! Εξαιρετικές οι φωτό, μπράβο!

ΦΟΥΛΗ said...

όμορφο το ταξίδι σου, αλλά πείνασα ρε γαμότα με τις εικόνες..
καλό βράδυ

Και λοιπόν;E allora? said...

καλε μουmahler76 γιατί πρεπει να οδηγήσεις εσύ κι οχι η παρέα σου; εεεεε;;;;

:)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia σαν το Ντουόμο ομως :)

τα φαγητά ολα ητα πολύ καλα.Τυριά,αλλαντικά και ντόπια κρασιά που ηπιαμε γιαμ γιαμ

Και λοιπόν;E allora? said...

Hfaistiwnas μονο πόυ δε πλενόντουσαν....μπλιααααααχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Πιγκουινε κι εμενα μου εκανε εντυπωση πολυ :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Φουλη δεν ηταν καλα...ψεματα το'πα χαχαχα

Pela Farsiarotou, φιλολογος/καθηγητρια αγγλικων/ ειδικη παιδαγωγος said...

αχ τι τέλειες φωτογραφίες! ζηλεύουμε τρελάααα! το ζαρκάδι καλό??

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

καταπληκτικο το ταξιδι σου.Παντα να περνας ομορφα.Οι εικονες μαγικες!!!Δεν εχω παει Ιταλια:(

kiki said...

Στο Τρέντο δεν έχω πάει! Ωραίο δείχνει!

Και λοιπόν;E allora? said...

Pela sofi το ζαρκάδι έχει περίεργη και έντονη γευση αλλά καλό και διαφορετικό

Και λοιπόν;E allora? said...

JK σιγά σιγα θα κάνεις τα ταξιδάκια σου,προς το παρόν μάζευε τουλάχιστον πληροφορίες :)

Και λοιπόν;E allora? said...

kiki άλλη ομορφιά και ιδιαιτερη :)

Unknown said...

Φαίνεται πάρα πολύ όμορφο εάν και δεν το έχω επισκεφτεί ακόμη. Είναι σίγουρα μέσα στα σχέδια μου για το 2016 :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημερα Tαξίδια στην Ιταλία και χρονια πολλά!
Ναι αξιζει πολυ να πας και σε αυτά τα μερη οπως και Αλτο Αντιτζε.Αισθανεσαι εντονα τη διαφορά νοτου βορρα.

Καλή χρονιά σου ευχομαι

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share