Sunday, April 10, 2011

Πατατομελέτα

Αυτή την συνταγή μου την είπε η γιαγιά που ανκάλυψα ότι είναι πατατού σαν κι εμένα και φυσικά με την πρώτη ευκαιρία την έφτιαξα.Δεν είναι τίποτα το σπουδαίο αλλά από γεύση σκίζει και είναι γρήγορη.Τα υλικά υπάρχουν σε όλες τις κουζίνες.

Υλικά
2 αυγά
1 μέτρια πατάτα
αλάτι
πιπέρι
ελαιόλαδο

Θα μου πείτε ποια είναι διαφορά από τις κανονικές κλασικές ομελέτες με πατάτα.Η γιαγιά φιλενάδα την πατάτα την τρίβει στον τρίφτη με τις μεγάλες τρύπες.Κάνει το ίδιο και όταν φτιάχνει με κολοκυθάκια.
 
Τις αλατίζει και τις ψήνει στο τηγάνι με ελαιόλαδο μέχρι να ψηθούν,να ροδίσουν.


Χτυπάει τα αυγά με λίγο αλάτι,εγώ έβαλα και μαύρο πιπέρι.Τα ρίχνει στο τηγάνι και σε λίγα λεπτά έτοιμη η ομελέτα.



Επειδή έπιασαν ξαφνικά οι ζέστες και βγήκαν τα ντοματάκια έφτιαξα μια απλή ντοματοσαλάτα με φέτα και μπόλικη ρίγανη.Στο πιάτο από κάτω βάζω λεπτές φρυγανιές ολικής αλέσεως και ρουφάνε ζουμιά της ντομάτας και του ελαιόλαδου γίνεται σαν ψεύτικος κρητικός ντάκος.Την επόμενη φορά προσωπικά θα τρίψω μεγαλύτερη πατάτα και συνεπώς εσείς βάλτε ανάλογα με το πόσο πατατού/ας είστε.


42 comments:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

τέλεια ομελέτα, ως πατατοφαγού θέλω διπλή μερίδα!

Και λοιπόν;E allora? said...

Γαστεροπλήξ την έφτιαχνα πάντα με πατάτες τηγανιτές...δεν είναι άσχημο κι έτσι

Lila Xagorari said...

Kαταπληκτική ιδέα και θα ψήνονται και πολύ γρήγορα έτσι οι πατάτες! Θα είναι το βραδινό μας σήμερα!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Λίλα ψήνονται γρήγορα και ελαφριά γιατί δεν έβαλα πολύ ελαιόλαδο.

να μου πεις εντυπώσεις

καλή Κυριακή!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Οπως βλέπω η γιαγιά εκτός από το πλέξιμο είναι και καλοφαγού!
Καλή μας όρεξη!

Κοριτσάκι μου φιλιά!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Ομελέτα με αγαπημένα υλικά και εντυπωσιακή.
Το κάνω σαν στραπατσάδα και ΣΕ ΜΕΝΑ, το "Κορινόσκυλο" είπε ότι οι Ελβετοί το λένε roestli.
Δεν ξέρω, αλλά σίγουρα είναι νόστιμη, ειδικά αν η συνταγή προέρχεται από γιαγιά!

Asteri (Maria) said...

Σαν πατατού ομολογώ ότι έτσι τριμμένες οι πατάτες θα είναι γιάμιιιι
Φιλάκια

cook said...

χε!ετσι την κανω κι εγω οταν θελω στα γρηγορα να ταΐσω τα παιδια μου!πεντανοστιμη!

VAD said...

Απλό και γευστικότατο!
-Ασχετο:Υπάρχει ιταλικο φαγητό οσαμπουκο,οσομπούκο ή κάπως ετσι;Μου ειπαν οτι ειναι κρεας με σάλτσα,λεπτομερειες παρακαλώ:)

Ξανθή said...

Καλησπέρα!!έτσι να δίνεις σημεία ζωής!!καλή εβδομάδα!!

Marouli said...

Miam μιαμ! Μου τρεχουν τα σαλια το παραδεχομαι! Εγω θα βαλω και πιπερια για αρωμα!! Βρε θα το φαω αυριο.. Υπεροχη ιδεα για ενα γρηγορο χορταστικο γευμα.. Καλυτερο απο ενα απλο τοστ που κανω συνηθως!

Μαρουλοφιλακια φιλεναδα miss you!

Thalassenia said...

Το ίδιο φαγάκι είχαμε σήμερα.
Επειδή όλη την εβδομάδα υπάρχει "κατσαρόλα προγραμματισμένη", πολλές φορές την Κυριακή τρώμε πρόχειρα.

Ομελέτα με πατάτες κυβάκια είναι η συνταγή. Τις κόβω κύβους και κατά τα άλλα είναι ίδια με την δική σου.
Την επόμενη θα τις δοκιμάσω έτσι.

Φιλιά θαλασσένια.

Μαίρη (Ginger) said...

Kαι ποιός δεν είναι πατατοφάγος. Ευχαριστούμε την γιαγιά για την παραλλαγή. Καλή σου βδομάδα από αύριο.

Pansofix said...

φτιάξε ό,τι πιο περίεργο γκουρμέ...και αυτό το πιάτο με σαλάτα ντομάτα-φέτα και δε θα υπάρξει δίλημμα ούτε για δέκατο του δευτερολέπτου!!! λιχουδιά σκέτη!!!

mahler76 said...

πατατούλες, αυγά και σαλάτα, απλά τέλεια!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Δεν το πιστεύω....
το γρήγορο φαγητό που έχω τελευταία επιθυμήσει και ΝΑΙ...ωραία ιδέα, θα φτιάξω με τριμμένη πατάτα ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

Vita said...

Θα πρέπει να γίνονται πιο κριτσανιστές έτσι. Ωραία η ιδέα της γιαγιάς και η δική σου παρουσίαση!

Unknown said...

Πολύ νόστιμη ομελέτα. Την τιμώ δεόντως

ΦΟΥΛΗ said...

Μια ομορφιά τέλεια!!

next_day said...

Σπάνια σχολιάζω σε συνταγές.. αυτή την φορά όμως ενθουσιάστηκα!
Απλή και γρήγορη!!!
Θα την δοκιμάσω!

Φιλί Διαμαντένιο!

Skouliki said...

ωραια φαινεται αν και αποφευγω τα τηγανιτα
καλημερες
:)))))

manousina said...

Καλημέρα, πριν κανά μήνα αποφάσισα να φτιάξω στο αντράκι μου πατατομελέτα την οποία αγαπάει ιδιαίτερα, αλλά εγώ την αποφεύγω...
Επειδή όμως βαριόμουν να τις κόψω , τις έτριψα, βγήκε πάρα πολύ καλή!!!!
Φιλάκια

Και λοιπόν;E allora? said...

Γιαγιά Αντιγόνη τρώει όσο της επιτρέπει το ένα νεφρό που έχει και που υπολειτουργει :(
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Δύσπιστε πέρασα και είδα την ομολέτα σου....ωραίο πραγμα :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Asteri δεν είναι καθόλου άσχημες.... εμ τι θα έλεγα...δωσε μου πατάτες :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

cook εμάς η μητέρας μας μας έβαζε πατάτες τηγανιτές :)

Και λοιπόν;E allora? said...

VAD ναι υπάρχει το οσομπούκο....θα επανέλθω με λεπτομέρειες :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Ξανθή θα ξαναδώσω άμεσα

χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

marouli να βάλεις και πιπεριά....στην ομελέτα όλα πάνε :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia πατάτες και αυγά σε όλες τις εκδοχές ειναι από τα αγαπημένα μου.Σε κύβους φαντάζομαι θέλει περισσότερο χρόνο

χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Ginger απ΄τα αγαπημένα φαγητά που τρώω με βουλιμία :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Pansofix δεν ξεχνάω τις σαλάτες μας...αχ πόσο έχω λαχταρίσει τα χόρτα :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

mahler76 εσύ δε λες σε τίποτα όχι οσον αφορά το φαγητό,εισαι ο ιδανικος καλεσμένος :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ ελπίζω να σου άρεσε :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Vita εξαρτάται από την ποικιλία της πατάτας,αυτή που είχα ήταν κάτι στο ενδιάμεσο

Και λοιπόν;E allora? said...

bear αν φτιάξεις να μου πεις αν σου άρεσε

Και λοιπόν;E allora? said...

Φουλη απλά σπιτικά πράγματα :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

next_day να μου πεις εντυπώσεις

Και λοιπόν;E allora? said...

Skouliki στο αντικολλητικό βάζω λίγο λαδι...ειναι πολύ λεπτές κομμένες κ ετσι δε θελει πολύ για να ετοιμαστουν.Δες εσυ αν θες να δοκιμάσεις :)

Και λοιπόν;E allora? said...

manousina για την αποφευγεις;Για τα αυγά;Βάλε λιγότερους κρόκους ;)

mia maria said...

Πολύ μου αρέσει η πατατομελέτα σου. Και εγώ με τηγανιτές την έφτιαχνα παλιά αλλά έχω πολύ καιρό να φτιάξω!

Και λοιπόν;E allora? said...

mia maria δοκίμασε και με τριμμένη την πατάτα ;)

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share