Saturday, April 2, 2011

Ανάκατες σκέψεις ξαναχτυπούν!

Aυτό τον καιρό αρκετοί διαπιστώσατε ότι δεν ποστάρω συχνά όπως παλιά και μπαίνω στα σπιτικά σας τα σαββατοκύριακα.Ο χρόνος μου έγινε ξαφνικά λιγοστός και καθημερινά είμαι έξω από το σπίτι 11 και 12 ώρες.Απ'την άλλη δεν παραπονιέμαι γιατί δουλειά υπάρχει και γύρω μου συνάδελφοι μένουν άνεργοι απρόσμενα.Τα βράδια λοιπόν γυρνάω με τα μάτια κουρασμένα και με το στομάχι άδειο.Δυστυχώς τα φαγητά μου είναι γρήγορα και απλά γιατί η πείνα δεν περιμένει.



Δεν έχω αφήσει το χόμπι μου δηλαδή την κουβέρτα μου αφού με ξεκουράζει.Οι βελόνες είναι χοντρές κι έτσι τα μάτια δεν κοιτάνε τις λεπτομέρειες.Ακόμα δεν έχω καταφέρει να πλέκω χωρίς να βλέπω.Το κασκόλ μου το άφησα γιατί πρώτον κάνει ζέστη και δε το χρειάζομαι άμεσα και δεύτερον γιατί ετοιμάζω δεύτερο που είναι πεσκέσι.Θα μου πάρει πολύ καιρό αλλά θέλω να πιστεύω ότι θα είναι έτοιμο την κατάλληλη στιγμή



Τα μαλλιά χαρισμένα απ'τη γιαγιά που τα βρήκε λέει κάπου χωμένα.Έχει άπειρες κούτες με φοβερούς θησαυρούς μέσα.Τύφλα να'χουν τα καταστήματα που πουλάνε νήματα και που έχουν τιμές χρυσάφι!Θα επανέλθω με πρόταση βιβλίου γιατί είπαμε μερικές συνήθειες δεν κόβονται εύκολα και στο μετρό έστω αυτή τη μισή ώρα όλο και κάτι διαβάζω.Έμειναν 100 σελίδες και συνεπώς θα επανέλθω σύντομα με γνώμη.

26 comments:

mahler76 said...

έχεις γίνει αστέρι στο πλέξιμο βλέπω!!!

Asteri (Maria) said...

Καλώς την !!!!!
Προοδεύει βλέπω η κουβερτούλα :)
Πολλά φιλάκια

mia maria said...

Δεν πειράζει, δουλειά να υπάρχει και εδώ είμαστε εμεις:)
Καλό μήνα!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Μεγάλη πρόοδο βλέπω!
Να είναι καλά η γιαγιά και εσύ να έχεις δύναμη!
Καλό μήνα κοριτσάκι!Φιλιά πολλά!

D.Angel said...

Μια χαρά!
Καλό μήνα γλυκιά μου!
Φιλιά πολλά

Ξανθή said...

Καλό μήνα!!και φρόντισε να ξεκουράζεσαι όπως σου αρέσει εσένα!!

Pansofix said...

δουλειά να υπάρχει...για να νιώθουμε και δημιουργικοί αλλά με μέτρο!!!

Taste Advisor said...

Καλό μήνα και καλή συνέχεια στα πλεκτικά σου!

Thalassenia said...

Να αφήνεις ενα γειά εδώ αν δεν έχεις χρόνο, είναι αρκετό.
Να προσέχεις τον εαυτό σου και να του κάνεις μερικά χατήρια.

Φιλιά θαλασσένια.

ΦΟΥΛΗ said...

Καλό μήνα ,αυτό το κασκόλ άστο,θα το ξαναπιάσεις του χρόνου,έτσι και εγώ εχω ένα μισό τελειωμένο..
Καλημέρα..

Και λοιπόν;E allora? said...

mahler76 έχω κόψει την τηλεόραση γι'αυτό :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Asteri αργά αλλά σταθερά ...εχω ακόμα πολλά να φτιάξω

χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

mia maria καλό μήνα και σε'σενα....

χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Γιαγιά Αντιγόνη όλα καλά εσύ;

Καλό μήνα και πολλά φιλιά

Και λοιπόν;E allora? said...

D.Angel είχα περάσει απ΄το σπιτικό σου και είδα οτι ο καναπές σου ήταν γεμάτος :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Ξανθή αυτό τον καιρό δεν έχω παράπονο γενικά ;)

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Pansofix δουλειά υπάρχει αλλά με ημερομηνία λήξης....αυτόν τον καιρό όλα ειναι έτσι εδώ

Και λοιπόν;E allora? said...

Taste Advisor λατρευω τις τάρτες σου :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia από δουλειά μπαίνω στο google reader και σας διαβάζω :)))

καλημερούδια
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

ΦΟΥΛΗ δε θα το παρατήσω το δικό μου απλά θέλω το δώρο να ειναι έτοιμο στον καιρό του :)))...φιλενάδα ειναι αυτή

zoyzoy said...

Γιαυτό σε χάσαμε!
Προόδευσες βλέπω στο πλέξιμο!
Καλό μήνα με φιλιά θαλασσινά!

manousina said...

Καλό μήνα να έχεις. Πόσο θα ήθελα να ξεκινήσω και εγώ πλέξιμο (μπλέξιμο)!!!!!

Gi Gaga Kouni Beli said...

Πολύ international κουβερτόνι είναι αυτό! Παραγγελίες δέχεστε? :P

Και λοιπόν;E allora? said...

zoyzoy η αλήθεια είναι ότι απο δουλειά σας διαβάζω στον γουγλ αναγνώστη ;)

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

manousina τώρα πιάσαν οι ζέστες εδώ και ιδρώνουν τα χέρια μου αχαχαχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Gi Gaga Kouni Beli τώρα θα μπούν κι άλλα χρώματα...πολύ ροζέ ειναι :)))

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share