Wednesday, April 13, 2011

Θάνατος σε ιδιωτική κλινική


Μια  διάσημη ρεπόρτερ ειδικευμένη στα σκάνδαλα πηγαίνει σε ιδιωτική κλινική που βρίσκεται  στο Ντόρσετ, στη Νοτιοδυτική Αγγλία, να κάνει πλαστική εγχείρηση στο πρόσωπο.Δεν "χρειάζεται"πια την ουλή στο πρόσωπο.Μετά την επέμβαση τη βρίσκουν νεκρή.Καλείται ο ντετέκτιβ  Άνταμ Νταλγκλίς για την εξιχνιάσει το φόνο.

Καταρχήν να τονίσω ότι είναι το πρώτο μου μυθιστόρημα της Π. Ντ. Τζέιμς και απ'οτι διάβασα στο νετ διάλεξα και το τελευταίο που έγραψε σε ηλικία μόνο 88 χρονών!Είχα ακούσει πολλά όπως ότι θεωρείται η σημαντικότερη σύγχρονη Βρετανίδα συγγραφέας αστυνομικών βιβλίων μετά την Αγκάθα Κρίστη.Μάλιστα έχω διαβάσει ότι θεωρείται η διάδοχος της Κρίστη.

Τη βρήκα αφηγηματική,γλαφυρή και λεπτομερής.Παρουσιάζει τους πρωταγωνιστές χωρίς να κουράζει σε όλα τα μήκη και τα πλάτη.Είναι αρκετά περιγραφική αλλά και μοντέρνα.Το σίγουρο είναι δεν μπορεί κάποιος να τη χαρακτηρίσει παλιομοδίτικη.Είναι ένα αστυνομικό χαλαρό και χωρίς τις αμερικάνικες υπερβολές που έχω διαβάσει κατά καιρούς.

Αναρωτιέμαι αν έκανα καλά να ξεκινήσω με το τελευταίο της αφήγημα.Αν κάποιος είναι φαν της κι έχει κάποια πρόταση για παλιό της βιβλίο θα χαρώ να μου το προτείνει γιατί μ'αυτό το ανάγνωσμα δεν πείστηκα ότι είναι τόσο καλή όσο η Κρίστη.

16 comments:

manousina said...

Διαβάζοντας τον τίτλο σου τρόμαξα!!! Ήθελα ένα βιβλίο για το καράβι (θα πάμε Κρήτη για Πάσχα), δεν μου το προτείνεις;

μπλεγμένο κουβάρι said...

Θα το διαβάσω σίγουρα! Ευχαριστώ πολύ! Χρόνια περίμενα κάτι ανάλογο της Αγκαθα Κρίστι!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΚΑΙ ΓΩ ΟΤΑΝ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΕΙΠΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ.
ΘΑ ΨΑΞΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ.ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.
ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Και λοιπόν;E allora? said...

manousina με βάζεις σε σκέψεις.....τι βιβλία σου αρέσουν;ξένη ή ελληνική λογοτεχνία;

δες και τα άλλα ποστ...ειδικά αυτά με τίτλο βιβλιοπροτάσεις

ό,τι άλλη ερώτηση εδώ :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

μπλεγμένο κουβάρι γενικά έχω ακούσει καλά σχόλια για τη συγγραφέα,απλά ειναι το 1ο μου βιβλίο.Ελπίζω να μας αφήσει κανένας φαν της σχόλιο να μάθουμε :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Αχαχαχα JK είναι τελικά περίεργος τίτλος :)))

ΦΟΥΛΗ said...

Έλα ρε και μας τρόμαξες...
καλό βράδυ

Vita said...

Καταγράφεται η πρότασή σου για τις διακοπές. Είμαι φαν των αστυνομικών και μάλιστα των εγγλέζικων σε περιόδους χαλάρωσης...

Anonymous said...

Βρισκομαι εδώ και 4 χρόνια σε μια κατάσταση θλίψης, κατάθλιψης να το πω καλύτερα- λόγω ποικίλων σοβαρών προβλημάτων. Κάνω ομοιοπαθ.τα τελευταία 2 χρόνια και...προσπαθώ να μαζέψω τα κομμάτια μου.Διάβαζα πολύ μα τώρα αδιαφορώ και βαριέμαι. Θέλω να ξαναρχίσω,μα ανοίγω το βιβλίο,διαβάζω 5-6 σελίδες και το αφήνω. Αυτό που ζητώ είναι κάτι που θα μου κεντρίσει το ενδιαφέρον. Συγγνώμη για το μακροσκελές ανάγνωσμα και για την πιθανή φορτικότητα εκ μέρους μου.
Ευχαριστώ.

Φωτεινή

ag said...

Έψαχνα πληροφορίες για Μιλάνο και βρέθηκα στο blog σου και είδα την ανάρτηση αυτή..
Λοιπόν, έχω διαβάσει δύο βιβλία της Τζειμς. Τον "Φάρο" και το "Τεχνάσματα και επιθυμίες"... Δεν είναι σαν τη Κρίστι αλλά μπορώ να πω ότι τα βιβλία της διαβάζονται ευχάριστα.. Σε ύφος αστυνομικό θα πρότεινα και Πέτρο Μάρκαρη, τελευταία διάβασα το "Αστυνομικό Δελτίο" ελπίζω να βοήθησα.

ag said...

Συγνώμη "Νυχτερινό Δελτίο" και όχι "Αστυνομικό Δελτίο" το βιβλίο του Μάρκαρη..

Και λοιπόν;E allora? said...

Φούλη μου δεν είχα σκοπό να σας τρομάξω...έβαλα και φω΄το στου βιβλίου.......

Και λοιπόν;E allora? said...

Vita μου΄χουν πει η τριλογία του Λάρσον ότι είναι πολύ καλη...την έχω σπίτι αλλά ακομα δεν αξιώθηκα να τη διαβάσω


Φίλιπ Κερ δες αν σου αρέσει...εχω βάλει ποστ

χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Φωτεινή μου μη ζητάς συγνώμη για το μακροσκελές σχόλιο.....ο καθένας εδώ εκφράζει τη γνώμη του :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Andie "AnGl" ελπίζω οι πληροφορίες για το Μιλάνο να σε βοήθησαν.

Ευχαριστώ για τις προτάσεις σου :)

cook said...

Λατρεύω Π.Ντ.Τζέιμς...προσωπικά τη θεωρώ πολύ καλύτερη της Αγ.Κρίστι
εδώ είναι ένα δικο μου λινκ για το "Φαρο"
http://cookthebook.blogspot.gr/2008/03/blog-post_25.html

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share