Wednesday, November 3, 2010

Λίστα ιταλικών κρασιών

Είδα ότι σας έχω προτείνει πολλά κρασιά και σκέφτηκα να σας τα βάλω όλα μαζί σε μια ανάρτηση.Κλικ στην κάθε εικόνα για να διαβάσετε την ετικέτα τους.

Οι τιμές τους κυμαίνονται στο σούπερ-μάρκετ 4-6 €.Σχεδόν πάντα τα αγοράζω όταν τα έχει σε προσφορά - 40/50% και ειλικρινά η ποιότητά τους είναι άψογη.Χαρακτηριστικό παράδειγμα το κρασί Santa Cristina  το αγαπημένο της κολλητής μου στην Ελλάδα το βρίσκει 10 ευρώ σε κάβα και εδώ το πηρε 4,50€.Γέμισε τη βαλίτσα και έφτασαν σώα και γι'αυτό σα δώρο είναι ότι πρέπει!!!!!





















19 comments:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Πήρες χαμπάρι ότι είμαι φαν του Κιάντι και τόβαλες σε διάφορες εκδόσεις.
Μέσα στην καρδιά μου, όμως, είναι εκείνο το μπουκαλάκι το κοντόχοντρο, με κάλυψη χόρτου χορτοπλεκτικής, σε μισόλιτρο και λίτρο (δεν θυμάμαι τύπο, πια. Πέρασαν τόσα χρόνια!). Χάρμα οφθαλμών!
(Καλά! Και γεύσης).
Εδώ Ιταλικά κρασιά βρίσκεις μόνο σε ακριβές κάβες, όπως και τα Ελληνικά κρασιά στην Ιταλία!
Καλή σου μέρα!

Taste Advisor said...

Ευχαριστούμε για την σούυυυυυυυπερ ανάρτηση, Η διαφωνία μου με τον δύσπιστο είναι ότι τα ελληνικά κρασιά τα βρίσκεις στην Ελλάδα αλλά είναι πανακρίβου παντού!

manousina said...

Καλημέρα, μας μέθυσες .....
Κρίμα να μην μπορούμε να βρούμε μερικά κρασάκια σε πιο λογικές τιμές...

Marouli said...

Καλησπερα φιλεναδα!!
Ωραιες προτασεις! Βεβαια δεν εχω δοκιμασει κρασι αλλα μου αρεσει να βλεπω τα μπουκαλια!! χαχαχα!!

Μαρουλοφιλακια!

VAD said...

Αν θελήσουμε να τα δοκιμασουμε όλα με τη μία,πόσοι θα χρειστει να μας κουβαλήσουν;:)))

Arti said...

Όπως είναι τα μπουκάλια βάλε τα σε μια κούτα και στείλε τα Ελλάδα!! θα τα περιμένω ε!! :-)

Ξανθή said...

Καλά επίτηδες το κάνεις;;όπως σου είπε και η Arti (είναι η κόρη μου) στείλτα όλα!!
Φιλάκια θα ψάξω να βρω έχω κάποια κάβα γνωστή.

Λίνα said...

Και εμένα το Chianti μου αρέσει πάρα πολύ. Και δεν θα έλεγα όχι σε ένα μπουκαλάκι τώρα.
Καλό βράδυ.

Και λοιπόν;E allora? said...

Δύσπιστε τα ιταλικά κρασιά Ελλάδα ειναι πανάκριβα ,για να μη πω άλλη λέξη...αλλιώς εδώ ξέρεις βρίσκεις για όλες τις τσέπες και καλή ποιοτητα

Και λοιπόν;E allora? said...

Taste Advisor είναι ακριβά τα ελληνικά,εκτός κ αν είναι χάλια

Και λοιπόν;E allora? said...

manousina Αθήνα μόνο σε ψαγμένες κάβες βρίσκεις σε "λογικες" τιμες"

Και λοιπόν;E allora? said...

Marouli δε σου αρέσει το κρασί;

Και λοιπόν;E allora? said...

VAD δεν είναι βαριά 12-13,5%

Και λοιπόν;E allora? said...

Arti οταν μπορούσαμε και παίρναμε υγρά στο χέρι ειλικρινά δεν ξέρεις πόσα έφερνα και έκανα δώρο ειδικά Χμας :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Ξανθή και μαμά και κόρη στο σπιτικό μου!!!!!Τι τιμή :))))

Και λοιπόν;E allora? said...

Λίνα είναι ωραία όλα της Τοσκάνης,να δοκιμάσεις κ άλλα :)

Anonymous said...

Αντε εις υγείαν!!!

:)))

Καλησπερα

Και λοιπόν;E allora? said...

(Cou) Coula salute που λένε και οι Ιταλοί :)

ΦΟΥΛΗ said...

βρε βάλε να πάνε κάτω τα φαρμάκια!!
καλό απόγευμα...

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share