Sunday, July 3, 2011

Συνταγή ανακύκλωση και πάλι

Αυτή τη φορά μου'χε ξεμείνει σάλτσα με κολοκυθάκια και φέτα.Τη συνταγή θα τη βρείτε στο ποστ Φεστονάτι.Είχα χρησιμοποιήσει στρογγυλά κολοκύθια που είναι εξωτερικά πολύ ανοιχτό πράσινο.


Η διαδικασία είναι γνωστή και απ'το προηγούμενο ποστ.΄Έβαλα τη σάλτσα σε ένα βαθύ τηγάνι και πρόσθεσα επιπλέον φέτα σε κύβους αφού μέσα στη σάλτσα είχε σχεδόν λιώσει.Πόση φέτα θα βάλετε το αφήνω σε εσάς ανάλογα με τα γούστα σας.
Χτύπησα 5 αυγά και έφτιαξα μια στραπατσάδα όπου πήρα στη δουλειά και όλοι με κοίταζαν και ρώταγαν σαν λιγούρηδες το ταπερ με το μεσημεριανό μου.



Εννοείται ότι όποιος θέλει μπορεί την κάνει ομελέτα.Εγώ δυσκολεύομαι να τη γυρίσω ολόκληρη γι'αυτό.

Τελικά την ίδια σάλτσα είτε φτιαχτεί για ζυμαρικά είτε για ομολέτα ειναι τέλεια και με τους δύο τρόπους και συνεπώς προτείνω να δοκιμάσετε οι λάτρεις αυτών των υλικών όλες τις εκδοχές.

8 comments:

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

sunnefoula said...

λοιπόν, αυτή η ανακύκλωση είναι πολύ έξυπνη, ομολογώ ότι την κάνω κι εγώ. Δεν είναι καιρός για να πετάμε...
φιλιά!

mia maria said...

Τέτοια φαγητά είναι ότι πρέπει για το καλοκαίρι, χωρίς πολλά μαγειρέματα.
Καλή εβδομάδα!

ΦΟΥΛΗ said...

Εφευρετικότατη!!
καλησπέρα...

Και λοιπόν;E allora? said...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS καλά να περασεις και καλή ξεκούραση

Και λοιπόν;E allora? said...

sunnefoula και δεν πετάμε και δεν κουραζόμαστε ;)

Και λοιπόν;E allora? said...

mia maria μου αρέσουν όλα τα ζαρζαβατικά :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Φουλη όταν το πορτοφόλι ήταν άδειο έπρεπε να εφεύρω :)

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share