Friday, July 1, 2011

Συνταγή ανακύκλωση

Έχω χαθεί μια βδομάδα αλλά έχω τους λόγους μου.Κάθε βράδυ γυρνάω από δουλειά μετά τις 9 το βράδυ.Καταφέρνω και σας διαβάζω από το google reader  αλλά δεν απαντάω γιατί δε θέλω να δίνω διακαιώματα και στις μέρες μας η δουλειά είναι πολυτέλεια.Έχουμε ένα μίνι καύσωνα που δεν μας επιτρέπει να μαγειρεύουμε και να τρώμε βαριά και γι'αυτό έχω πλακώσει το φίλο μου στα λαδερά και τα ζαρζαβατικά.Ό.τι μένει κάτι μετά το ανακυκλώνω,παλιότερα σας είχα δείξει  ανακυκλωμένες συνταγές.Σήμερα σας έχω την πρώτη ανακύκλωση αυτών των καιρών που θα αρέσει σε πολλούς.

Όταν λοιπόν σου μένει το μπριαμ και είστε δύο άτομα που πεινάτε τι κάνεις;Μαγειρεύεις κάτι άλλο ή φτιάχνεις μια γευστική στραπατσάδα;Μαντέψτε τι έκανα και τι τσακίσαμε!



Είχε μείνει 1,5 μερίδα απ'το μπριαμ που έβαλα σε ένα βαθύ τηγάνι για να πιει ό,τι ζουμιά είχαν μείνει.Λαδάκι δεν πρόσθεσα αφού το μπριαμ από μόνο του είναι λαδερό.Σε ένα βαθύ μπολ χτύπησα 5 αυγά.Την συνέχεια την ξέρετε,στο τηγάνι και ανακατεύουμε καλά μέχρι να γίνει το αυγό.Κάποιος στο σπίτι έφαγε 1,5 μερίδα,δε σας λέω ποιος!Πάντως δε μου έμεινε για να πάρω ταπεράκι στη δουλειά.

Αν τα αυγά για μερικούς είναι πολλά μπορείτε να αφαιρέσετε 1-2 κρόκους και να μείνει το ασπράδι.Πρωτεΐνες είναι πάντα που κάνουν καλό.



22 comments:

Hfaistiwnas said...

Αν και έχω φάει πρωινό, μου ανοίγεις την όρεξη!!!!
Καλημέρα!

Και λοιπόν;E allora? said...

Hfaistiwnas εγώ πάλι έχω πιει μόνο ενα τριπλό εσπρεσάκι μπας και ξυπνήσω αφού σε λίγο πρέπει να πάω δουλεια.

καλημερούδια!

Venus on fire said...

Σήμερα το μαγείρεψα το μπριαμάκι . Άκρως καλοκαιρινόκαι αγαπημένο φαγητό ,με τη διαφορά πως πρόσθεσα κια λουκάνικα ,έτσι να αλλάξει λίγο η γεύση.
Καλή σου μέρα.

Lila Xagorari said...

Ομελετίτσες με λαχανικά.... είναι το φόρτε μου!! Η ανακύκλωση στις μέρες που ζούμε είναι must!!!

Vita said...

Και ομελέτα , και σαχανάκι (με προσθήκη άφθονης φέτας ή ξινομυζήθρας) και σάλτσα ζυμαρικών. Ανακυκλώνεται με πολλούς τρόπους το αγαπημένο μπριαμάκι :-)

VAD said...

Α,ωραια πρόταση,θα την παραγείλω!:))

Leviathan said...

iperoxo fainetai!!!! :) kalo mina! polla filia! :)

mia maria said...

Το καλύτερο!!
Καλό μήνα και εύχομαι να δροσίσει:)

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Καλό μήνα κοριτσάκι!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

επιστροφή στα βήματα των γιαγιάδων μας, η δική μου πάντοτε με τα περισσεύματα σκάρωνε ένα νέο φαγάκι και τα σφουγγάτα (ομελετες) ήταν σε πρώτη επιλογή, αφού δεν αντιστεκόταν κανείς!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Venus on fire έχω ξανακούσει να βάζουν λουκανικα,χωριάτικα για την ακρίβεια.Αν βρεθώ Ελλάδα θα παρω χωριάτικα να δοκιμάσω :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Λίλα με λαχανικά φτιάχνω σπάνια να πω την αλήθεια :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Vita μες στη σκέψη μου είσαι....η επόμενη ανακύκλωση ειναι η πρόταση σου :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

VAD παράγγειλε κ να μου πεις αντυπώσεις

Και λοιπόν;E allora? said...

Leviathan μια χαρά βγηκε και δροσερό :)

Και λοιπόν;E allora? said...

mia maria λίγο δρόσισε.....δεν μπορω να πω :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Γιαγιά Αντιγονη καλό μήνα και σε'σενα :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Γαστεροπλήξ σε΄μενα στο σπίτι δεν έμενε τίποτα και δεν ανακυκλώναμε :)

ΦΟΥΛΗ said...

Καλό μήνα, όμορφο ακούγετε!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Φουλη γευστικό και χορταστικό!Ασε που δεν ειναι βαρύ

manousina said...

Καλό μήνα κοριτσάκι μου.
Το μπριάμ είναι από τα αγαπημένα δικά μου καλοκαιρινά φαγητά και η ομελέτα με ζαρζαβατικά είναι από τα αγαπημένα του αντρούλη μου, με την ανακύκλωσή σου είμαι και οι δύο ευχαριστημένοι.
φιλάκια

Και λοιπόν;E allora? said...

manousina δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που σας άρεσε.Δες και την άλλη ανακύκλωση που ειμαι σίγουρη θα τη βρείτε γευστικότατη!

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share