Saturday, September 5, 2009

Κουνιστό

 Πρόσφατα διάβασα για το πόσο εξαρτημένοι είναι οι άνθρωποι για το κινητό τηλέφωνο και ειλικρινά αυτή την κινητομανία δεν την πολυκαταλαβαίνω και κατανοώ.


 Στη δικιά μου ζωή μπήκε πριν καμιά 10αρια χρόνια,για να σε βρίσκω σε ώρα ανάγκης είπε η μάνα.Την έκανα τη θυσία μόνο και μόνο επειδή μας χωρίζει μια απόσταση.Θυσία ήταν και είναι.

 Πριν κανα χρόνο μου λέει "δεν είναι λίγο παλιό το κινητό σου;δε θες να πάρει άλλο;".....γιατί βρε μάνα τη ρωτάω,τι έχει το κινητό μου;Βλέπει όλες τις διαφημίσεις,ακούει όλους αυτούς "πήρα καινούριο κινητό" και ένιωσε ότι και το δικό της παιδί πρέπει να'χει ένα καινούριο....και λοιπόν;


 Βάζω στοίχημα ότι οι περισσότεροι που'χουν τα καινούρια κινητά δεν έχουν ιδέα πως να χρησιμοποιήσουν το 50% των λειτουργιών του.Κατ'εμε οι μόνες χρήσιμες λειτουργίες είναι το ευρυτήριο,το ημερολόγιο,ο υπολογιστής και το ξυπνητήρι.Φωτογραφική μηχανή έχω,mp3 έχω,ράδιο έχω,παιχνίδια δεν παίζω,email τα βλέπω στο κομπιούτερ... τι να τα κάνω όλα αυτά λοιπόν;

Ξοδεύουν λεφτά που θα μπορούσαν να τα αξιοποιήσουν σε πολλά άλλα πράγματα θέατρο,σινεμά,ένα ταξιδάκι,εκθέσεις,βιβλία,σπορ.


 Ακούω να λένε πως μας άλλαξε τη ζωή...εγώ αναρωτιέμαι προς καλύτερο ή προς το χειρότερο;
Οι ανθρώπινες σχέσεις έχουν αλλάξει φλερτάρουμε ή χωρίζουμε με sms,αποστελουμε κρύες ίδιες ευχές για κάθε περίσταση.
Είμαστε υποχρεωμένοι να μπορούμε να απαντάμε 24/24,να δίνουμε αναφορά που είμαστε,τι κάνουμε,με ποιον είμαστε.....λες και δε μπορούμε να πούμε ο,τι μας κατεβεί.Να χαρώ εγώ ελευθερία!!!

Βλέπεις φίλους σε καφετέριες που αντί να κουβεντιάζουν είναι παραμάσχαλα με ένα κινητό και μιλάνε....το πιάνουν σκουλαρίκι όπως λέω.Συγνώμη αλλά τότε κάθομαι σπίτι μου να πιω τον καφέ μονή μου.

Το ίδιο και στο τραπέζι,για να μην αναφέρω όλα τα ενοχλητικά ringtones.Καλά που κάτσαμε για να φάμε....

Στα ΜΜΜ μερικοί δε μιλάνε γκαρίζουν και φυσικά μαθαίνουμε όλα τα προσωπικά των άλλων.
Για να μην αναφέρω όλους αυτούς τους αγενείς  σε κινηματογραφικές και θεατρικές αίθουσες  "έλα ρε,όχι δεν ενοχλείς είμαι σινεμά και βλέπω...."

Το άλλο το τραγικό και σοβαρότερο... οδηγούν αυτοκίνητο,μηχανή,ποδήλατο και μιλάνε....τα αποτελέσματα τα βλέπουμε καθημερινά στα νοσοκομεία ή ακόμα και στα νεκροταφεία.



 Για'μενα το κινητό είναι καθαρά για ώρα ανάγκης.Οι κλήσεις μου είναι μικρής χρονικής διάρκειας,ενώ τα μηνύματα καθαρά για να μην ενοχλήσω κάποιον ή γιατί να καλέσω είναι ακριβό ή για να στείλω κάποια πληροφορία.Θα το αλλάξω όταν η μπαταρία του χαλάσει ή αν χαλάσει η συσκευή




 Η ζωή μου με τον υπόλοιπο κόσμο συνδέεται με άλλους τρόπους και γι'αυτό με την πρώτη ευκαιρία  που μου δίνετε το κινητό μένει σπίτι.




2 comments:

Ephemeron said...

Χαιρομαι που ακουω καποιον να σκεφτεται διαφορετικα. Την τελευταια φορα που ημασταν Ελλαδα μαζι με την αδερφη μου, ειχαμε παθει και οι δυο ενα σοκ. Να βγαιινουμε να πιουμε ενα καφε με φιλους που δεν ειχαμε δει για χρονια, και να μην μπορουμε να μιλησουμε, γιατι το κινητο τους να χτυπαει καθε δυο λεπτα. Το τι ακουσαμε και ειδαμε, δεν λεγεται...
Ασε που να μενουν με το στομα ανοιχτο, οταν εβλεπαν οτι ηρθαμε απο Αμερικη χωρις να εχουμε κινητα μαζι μας. "Μα δεν εχετε φερει μαζι σας κινητο;;; πως γινεται;;;"
Βασικα... εγω το πεταξα εδω και καιρο... Δεν βρισκω κανενα μα κανενα λογο να μπορει να με βρει κανεις οταν θελει, οποτε θελει.
Και σου ορκιζομαι... δεν μου λειπει καθολου!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Που να πας στο σινεμα!!!!Ασε,ειμαστε για κλαμματα....

Είμαστε όμορφος λαός οι Ελληνες αλλά δεν έχουμε καταλάβει μερικές αξίες όπως το να αφιερώσεις μια ώρα σε ένα αγαπημένο σου πρόσωπο ή δίνουμε πολύ αξία σε υλικά πράγματα.

Επειδή κι εγώ είμαι έξω κι επειδή ο χρόνος μου είναι πολύτιμος έχω βάλει προτεραιότητα τα άτομα που σέβονται το μειωμένο χρόνο μου...οι άλλοι έρχονται μετά και αν...!

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share