Sunday, December 19, 2010

Μελομακάρονα

Έχω δυστυχώς χαθεί και δε βλέπω την ώρα να έρθει η Παρασκευή για να κοιμηθώ.Φέτος όχι μόνο δε θα κάνω τίποτα αλλά είμαι και μόνη.Τρέχω δεξιά και αριστερά με την προοπτική να ξεκινήσω μια καινούρια εργασία.Όλα αυτά όμως θα τα ξέρω μετά τις γιορτές.Προς το παρόν τα έξοδά μου είναι πάρα πολύ μετρημένα αφού την αποζημίωση θα την έχω σε ένα μήνα.

Υπάρχουν βέβαια και τα καλά νέα,ότι το πακέτο στις σοκολατοφίλες έφτασε μετά από 8 μέρες.Αν περπάταγε μόνο του θα'φτανε νωρίτερα.Κάτι άλλα που'χα στείλει δεν έχουν φτάσει Ελλάδα,βέβαια έχετε και απεργίες mah! που λένε και οι Ιταλοί!

Σκέφτηκα να σας δώσω τη συνταγή μετά μελομακάρονα όπως τα έφτιαχνε η μητέρα μου.Εδώ δε τολμάω γιατί με το γκάζι ρισκάρω να μη μου βγουν καλά.Και γι'αυτό να φάτε εσείς για'μενα και να περάσετε υπέροχα τις γιορτινές μέρες όπου κι αν είστε και με όποιον είστε.Σας προτείνω ένα κόκκινο κρασί Τοσκάνης Melini Chianti




Υλικά
2 κούπες ελαιόλαδο
1 κούπα ζάχαρη
¾ κούπας χυμό πορτοκαλιού
¼ κούπα κονιάκ
2 κουταλάκια ξύσμα πορτοκαλιού (εμείς βάζαμε γεμάτες γιατί μας αρέσει)
2 κουταλάκια μπέικιν παουντερ
1 κουταλάκι κανέλα τριμμένη
1 κουταλάκι γαρύφαλλο τριμμένο
1 κουταλάκι σόδα
8 κούπες αλεύρι για όλες τις χρήσεις


για το σιρόπι

2 κούπες μέλι
2 κούπες ζάχαρη
2 κούπες νερό


για το γαρνίρισμα

1 ½ κούπα ψιλοκομμένα καρύδια

Εκτέλεση

Χτυπήστε 4' στο μίξερ στη δυνατή ταχύτητα, τα 8 πρώτα υλικά. Κοσκινίστε το αλεύρι με τη σόδα και το μπέικιν πάουντερ σε μια λεκάνη ζυμώματος. Ανοίξτε ένα λάκκο στο κέντρο και ρίξτε το μίγμα των υγρών υλικών. Παίρνοντας λίγο-λίγο το αλεύρι από τριγύρω, ανακατέψτε το με τα υγρά υλικά και ζυμώστε το ελαφρά. Πλάστε ή κόψτε τη ζύμη σε διάφορα σχήματα. Αραδιάστε τα σε ταψί αφήνετε λίγο χώρο όπως τα βάζετε δίπλα-δίπλα γιατί φουσκώνουν και ψήστε τα στους 175 βαθμούς Κελσίου, για 30' περίπου, ώσπου να ροδίσουν καλά. Στο μεταξύ, ετοιμάστε το σιρόπι. Βράστε το μέλι με τη ζάχαρη και το νερό σε χαμηλή θερμοκρασία για 5'περιπου , αφαιρείτε τον αφρό και ανακατεύετε όσο βράζει το σιρόπι.Μόλις βγουν από το φούρνο τα μελομακάρονα τα βουτάτε ένα ένα μέσα στο σιρόπι ,ίσα ίσα να απορροφήσουν (δε τα κάνουμε μπάνιο, βέβαια εξαρτάται και από τα γούστα ,άλλοι τα θέλουνε μέσα στα σιρόπια).Τα αφήνουμε να σταθούν στο ταψί με τα σιρόπια τους ώσπου να κρυώσουν εντελώς .Αραδιάστε τα σε πιατέλα και πασπαλίστε τα καρύδια,να πάνε παντού  και σ’αυτά που είναι στο πάτο) . Σκεπάστε τα με πλαστική μεμβράνη,μη ξεραθούν αν και τουλάχιστον σε εμένα δε προλάβαιναν.




18 comments:

Gi Gaga Kouni Beli said...

φέτος ξεκίνησα να τρώω μελομακάρονα από τις 26 Οκτωβρίου!!!!
Σήμερα άλλαξα τροπάριο κι έπιασα τους κουραμπιέδες! Σιγά σιγά μετατρέπομαι σε κομπόστα!
Καλή εβδομάδα!

zoyzoy said...

Και'συ στο club των άνεργων:((
Το χάλι μας γμτ.!

Θα βάλω την συνταγή που κάνω εγώ μακάρι να'χα τη δυνατότητα να δοκιμάζαμε μέσα απ'το νετ:))

Φιλιά θαλασσινά και καλή εβδομάδα να'χουμε!

( fortounata) said...

αυτή τη συνταγή έχω και γω,αλλά τα τρώμε πολύ μελωμένα.καλές γιορτές,όλα να σου πάνε καλά.φιλιά.

D.Angel said...

Θα συμφωνήσω με το μοσχαράκι (παραπάνω) Μιλάμε έχω τσακίσει τα πάντα αυτό το διάστημα!
Φιλιά πολλάαααααααααααααααα

Anonymous said...

Giati?Giati to kaneis auto tora pou thelo na fao glikoooooooooooo

Asteri (Maria) said...

Κοριτσάκι να σου πω πάνε όλα γλυκά και τέλεια σαν τα μελομακάρονα της μανούλας σου!!!!
Φιλιά
Καλή εβδομάδα

ΦΟΥΛΗ said...

Καλοφάγωτα και του χρόνου!!

Thalassenia said...

Μικροδιαφορές σε αυτές τις συνταγές γι αυτό γίνονται όλα καλά.
Η νέα χρονιά να σου φέρει τα καλύτερα και τα πιο γλυκά.

Φιλιά θαλασσένια.

Betty's Cuisine said...

Φέτος κρατήθηκα και έφτιαξα κουραμπιέδες και μελομακάρονα μόνο προχτές!
γιατί πέρισυ έφτιαξα 3 φορές από το καθένα ~ και ειδικά τα μελομακάρονα τα τσακίζω 2-2!!!

Μακάρι να μπορούσα να σου στείλω μερικά!

Καλές γιορτές να περάσεις, να ξεκουραστείς, να ηρεμήσεις και να αντιμετωπίσεις με αισιοδοξία την νέα χρονιά!

Φιλιά...

Marouli said...

Φιλεναδα χαθηκαμε ρε γμτ και εγω χαθηκα το ξερω.. Υπομονη και θα δεις ολα πριμα θα πανε!!

Εμενα φετος με εχουν επληξει ευχαριστα τα ελτα!

Οσο για μελομακαρονα που λατρευω εχω φαει ενα δυο φετος που αλλες χρονιες ειχα φαει τον αμπακο!!

Μαρουλοφιλακια!

mia maria said...

Καλές γιορτές σου εύχομαι, να ξεκουραστείς και ελπίζω όλα να είναι καλύτερα σύντομα!

Skouliki said...

δεν εχω αποπειραθει να φτιαξω ποτε μου ....

σου ευχομαι καλα χριστουγεννα και καλες γιορτες :)

Arti said...

Με το καλό να έρθει η νέα δουλειά!! Αν σου στείλουμε ένα κουτί με μελομακάρονα από την Ελλάδα σε πόσες μέρες λες να φτάσουν?? Θα προλάβουν τις γιορτές?? Φιλιά πολλά και Χρόνια πολλά!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΠΕΡΑΣΜΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.
ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ!!!!!!!!!!ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ.ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ:))

Αγγελικη Ν said...

Τα μελομακάρονα υπέροχα!
Καλή επιτυχία στα σχέδιά σου! Όλα να πάνε καλά!
Φιλάκια και ευχές για τα Χριστούγεννα!

Lila Xagorari said...

Καλές γιορτές, χρόνια καλά γεμάτα υγεία και ευτυχία!!

Leviathan said...

Μα γιατί να τα τρώμε μόνο τις ημέρες αυτές??? :) Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά σε σένα και τους δικούς σου!! Χρόνια πολλά! Να περάσεις υπέροχα τις γιορτινές μέρες! Φιλάκια πολλά! :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Πάντα απαντάω στον καθένα ξεχωριστά γιατί μου αρέσει να απευθύνομαι σε όλους σας.

Διάβασα όλων τα σχόλια αλλά με συγχωρέσετε που δε μπορώ να σας απαντήσω,δεν έχω τη δύναμη λόγω των περιστάσεων.

Καλά Χριστούγεννα σε όλους και στις οικογένειες σας

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share