Tuesday, April 27, 2010

Σαλάτα χωρίς πρασινάδα

Είμαι πατατού και δε το κρύβω.Τρώω τις πατάτες όπως και να τις μαγειρέψω,η αδυναμία μου όμως είναι οι τηγανιτές.Να φανταστείτε μικρή τσακωνόμουν με τον αδελφό μου για τις πατάτες.Δε θυμάμαι να σας έχω δώσει κάποια συνταγή εκτός κι αν είναι ψητές με κρέας όπως πχ κοτόπουλο στο φούρνο με ντομάτα ή το χοιρινό με τη μουστάρδα και τους διάφορους χυμούς.Σήμερα πατατοσαλάτα εύκολη,γευστική και με λίγα κρεμμύδια γιατί αύριο πάμε δουλειά!


Υλικά

2 μεγάλες πατάτες
φρέσκο ψιλοκομμένο μαϊντανό
1 κρεμμυδάκι ψιλοκομμένο
αλάτι
μαύρο πιπέρι
ελαιόλαδο
λεμόνι


Ξεφλουδίζω τις πατάτες και τις κόβω σε κομμάτια.Τις βράζω σε μπόλικο νερό.Τις βγάζω και τις αφήνω σε ένα μπώλ μέχρι να παγώσουν.Προσθέτω τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύω.
Προαιρετικά όποιος θέλει μπορεί να βράσει 1-2 καρότα ολόκληρα και να τα κόψει σε φέτες.Μπορεί να προσθέσει στο μπωλ μερικές ροδέλες κρεμμύδι.Μαγιονέζα,μουστάρδα δε βάζω γιατί προτιμώ τα κλασικά υλικά που μεγάλωσα δηλαδή λαδολέμονο.

34 comments:

ΦΟΥΛΗ said...

βάλε και ένα αβγουλάκι βραστό!!
καλή όρεξη!!! πολλά φιλιά...

Ξανθή said...

Υπέροχη κλασική πατατοσαλάτα!!!
Καλό βράδυ!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Φούλη έφτιαξα κι ένα κομμάτι φιλέτο μοσχαρίσιο με κόκκους πράσινου πιπεριού

καλό βράδυ
χχχ

kat. said...

εγώ είμαι και μακαρονού..
come on!
γράψε και μια καλή, νόστιμη και εύκολη συνταγή!

Και λοιπόν;E allora? said...

Ξανθή είμαι αρκετά κλασική στις γεύσεις....αυτό ανακαλύπτω ειδικά όσον αφορά την κουζίνα μας

καλό σου βράδυ

Και λοιπόν;E allora? said...

kat. έχεις κοιτάξει τις συνταγές που έχω βάλει για ζυμαρικά;Η τελευταία ειναι η πουτανέσκα....καλή!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Δε νομίζω να μην αρέσει σε κάποιον η θρεπτική πατατουλα.

Προσωπικά εγώ τρελαίνομαι...
:-))))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown said...

Αααα εδώ ταιριάζουμε! Κι εγώ είμαι πατατάς.
Αυτή την σαλάτα την τρώω κι εγώ συχνά όπως ακριβώς την έφτιαξες. Με λαδολέμονο. :-)))

Και λοιπόν;E allora? said...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ σκέφτομαι μήπως έχω καμιά ιρλανδική καταγωγή με την τρέλα μου για τις πατάτες ;)))

καλησπέρα
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

bear πατάτα να'ναι κι οπως να'ναι....αν σου αρέσουν τα μανιτάρια σου έχω πρόταση ;)

πολλά φιλιά φίλε μου

Mike said...

"Σαλατα χωρις πρασιναδα". Δεν ειναι κακη.

Καλο βραδυ... πατατου :p :p

Thalassenia said...

Πολύ καλά κάνεις και την προτιμάς με το απίθανο λαδολέμονο.
Χειμώνα ζεστές, καλοκαίρι κρύες.
Το κρεμμύδι και να λείψει δεν θα με πειράξει καθόλου, αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπιτα δηλαδή πατατοσαλάτα.

Χαίρετεεεε.

( fortounata) said...

αυτή η πατατοσαλάτα,αρέσει στον άντρα μου.τα παιδιά την τρώνε με λίγη μαγιονέζα ανακατεμένη με κέτσαπ,και τα σχετικά.

Artanis said...

Εγώ βάζω και μουστάρδα, χτυπημένη με λάδι και ξύδι...
Πεντανόστιμη...
(μου έβαλες ιδέες για απόψε...)

Λίνα said...

Απ σε τσάκωσα έχει πρασινάδα.....τον μαϊντανό. Χαχαχα, πλάκα κάνω. Υπέροχη, απλή πατατοσαλάτα. Και εγώ με λαδολέμονο την προτιμώ.
Φιλιά, καλή σου μέρα.

Betty's Cuisine said...

Αγαπημένη η πατατοσαλάτα, συνήθως την φτιάχνω για να συνοδεύσει ψητά κρέατα...
Αν θέλεις μπορείς να προσθέσεις αγγουράκι τουρσί και λίγη κάπαρη για έξτρα νοστιμιά...
καλή σου μέρα...

καλημέρα said...

Γέλασα με το "πατατού", ωραία λέξη και είχα να τη ακούσω αρκετό καιρό.
Συμφωνώ μαζί σου για τις πατατες γενικά. Ειδικά για την πατατοσαλατα απορώ,λες να υπάρχει άνθρωπος που δεν του αρεσει; Όχι, αν υπάρχει να μας το πει να τρώμε τη μερίδα του, κανενα πρόβλημα...

thumbelina said...

Kαι εμένα μου αρέσουν πολύ οι πατάτες σε όλες τις εκδοχές, υπέροχη η πατατοσαλάτα με ή χωρίς μαγιονέζα...
φιλιά!!!

Pansofix said...

τελεια η πατατοσαλατα!!!

Lila Xagorari said...

Kι εγώ λατρεύω τις πατάτες, προτιμώ τις βραστές για ευνόητους λόγους και πάντα με λαδολέμονο στο οποίο βάζω και μισό κουταλάκι σκόνη μουστάρδας!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Υπέροχη η πατατοσαλάτα σου, μπορεί να σταθεί μόνη της αλλά μπορούμε να συνοδεύσουμε ένα σωρό άλλα φαγάκια!!
Φιλάκια :))

mia maria said...

Και εγώ της πατάτας είμαι! Αυτή η σαλάτα μου αρέσει πολύ!

Και λοιπόν;E allora? said...

Mike για αλλαγή μια χαρά είναι :)

καλημέρα

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia να φανταστείς ξύδι έχω για πλύσιμο και το μπαλσάμικο μου κρατάει ολόκληρο χρόνο

καλημέρα

χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

φουρτουνιασμενη ψυχη ( fortounata)
τα παιδιά δε λένε ποτέ όχι στις σάλτσες

καλημέρα

Και λοιπόν;E allora? said...

Artanis μουστάρδα τη βάζω σε τονοσαλάτα.

φιλιά

Και λοιπόν;E allora? said...

καλημέρα έχει πολλούς που δεν τρώνε τα βραστά

την καλημέρα μου

Και λοιπόν;E allora? said...

ΧΑχαχαχα Λίνα περίμενα να δω ποιος θα το προσέξει για τον μαϊντανό

καλημέρες

Και λοιπόν;E allora? said...

Μπέτη να φανταστείς έχω και απ΄τα δύο.....στην επόμενη θα μπουν!

καλημερούδια

Και λοιπόν;E allora? said...

thumbelina κι εσύ λάτρης της πατάτας :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Pansofix πιάσε πιρούνι ;)

Και λοιπόν;E allora? said...

Λίλα αυτές που έχω λησμονήσει είναι στη θράκα.....

Και λοιπόν;E allora? said...

ΕΥΗ πολλές φορές τη φτιάχνω για πιάτο αλλά είναι διπλή δόση ;)

Και λοιπόν;E allora? said...

big mama απλά πράγματα αλλά γευστικά!

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share