Monday, June 10, 2013

Διακοπές στα Δωδεκάνησα

Ξέρω ό,τι χάθηκα αλλά μετά από μια μεγάλη περίοδο που εργαζόμουνα 6 μέρες τη βδομάδα,μια ίωση  που κράτησε πάνω από δύο βδομάδες και πολλά άλλα παρατράγουδα αποφασίσαμε να πάμε διακοπές.

Τη Μ.Βδομάδα την πέρασα στην πανέμορφη Ρόδο που όλο και περισσότερο δένομαι μαζί της για τους δεσμούς που δημιουργώ σιγά σιγά.Παρόλο που ήταν αρχές Μαΐου βρήκαμε πολύ καλό καιρό,μπάνια κάναμε,τουρίστες απ''ολη την Ευρώπη,πολύ καλές τιμές (ξενοδοχείο,ταβερνάκια,ενοικίαση αυτοκίνητου) και τα πάντα προσεγμένα από τους Ροδίτες.Ξαναπήγαμε και ξαναείδαμε τα διάφορα κάστρα,χωριά και αρχαιολογικούς χώρους.Ξαναπήγαμε στα αγαπημένα μας ταβερνάκια που μερικοί μα θυμόντουσαν.Ζήσαμε και χαρήκαμε νησιώτικο Πάσχα.

Λόφος του Μόντε Σμιθ

Τέλη Μαΐου και κάνοντας καλά όλους τους λογαριασμούς μας και τις υποχρεώσεις μας πήραμε πάλι το αεροπλάνο και πάλι Δωδεκάνησο.Αυτή τη φορά όμως κατεβήκαμε στην Κω και το πρόγραμμα είχε Νίσυρο,Κάλυμνο και Μποντρούμ.Τελικά είδαμε μόνο Κω και Νίσυρο.

Την Κω για να την εκτιμήσεις πρέπει να γνωρίσεις απλούς Κώες που δουλεύουν εκτός τουριστικών.Είχα την τύχη να γνωρίσω πρώτα διαδικτυακά και μετά πρόσωπο με πρόσωπο 2 κοπέλες.Για καφέ ξεκινήσαμε και τελικά το διαλύσαμε μετά τα μεσάνυχτα.Σίγουρα ο δρόμος μας θα ξαναενωθεί κάπου Ελλάδα ή Ιταλία!

Κως
Αν και το νησί έχει ξεκινήσει τουριστικά εδώ και λίγες βδομάδες το ίδιο το νησί δεν ειναι προετοιμασμένο.Οι αρχαιολογικοί χώροι που πληρώνεις ακόμα και είσοδο είναι μέσα στα ξερά χορτάρια.Εγώ θα έβαζα μερικές κατσίκες να φάνε μπας και καθαρίσουν.
Πολλές φορές άλλες ήταν οι αναγραφόμενες τιμές στα μενού και άλλα στο λογαριασμό "είναι ο περσινός κατάλογος" μου απαντούσαν κι εγώ για να μη χαλάσω τη ζαχαρένια μου δεν άφηνα τίποτα και δεν ξαναγύρναγα.
Πολλές φορές με έκαναν να νιώσω σαν ένα απλό ΑΤΜ παρόλο που άκουγαν ότι είμαι Ελληνίδα.Τα τουριστικά πολύ τσιμπημένα και η δικαιολογία "με τους Ευρωπαίους κάνω τζίρο 30€ ενώ με τους Ρώσους 500€".Το χαρτάκι απόδειξη δεν το ξέρουν οι περισσότεροι.Οι ενοικιάσεις αυτοκινήτων πανάκριβές,αγενείς και εκμεταλλευτες.Μέχρι και γλώσσα τους έβγαλα.
Στις ταβέρνες δεν έβρισες ντόπια φαγητά και εδέσματα γιατί "οι τουρίστες δεν τα τρώνε" ενώ τρώνε ξιφία και σολωμό;Please!!!Άκουσα και το τραγικό "σιγά τα ψάρια οι σαρδέλες,οι γόπες κτλ καλύτερα έναν ξιφία".Κουμάντο στο στομάχι μου;Και στην τσέπη μου.Ευτυχώς μου είπαν που να φάω και έφαγα πολύ καλά!

Φίλοι που τους τα'λεγα μου απαντούσαν "καλώς ήρθες στη γκρίνια της Ελλάδας!".Επιτρέψτε μου να πω ότι δεν είναι αλήθεια.

Θα ξαναγύρναγα Κω;Ναι για τους λίγους φανταστικούς ανθρώπους που γνώρισα,για τους καταπληκτικούς αρχαιολογικούς χώρους και για να πάω Νίσυρο και σε άλλα νησιά.


Και τώρα Νίσυρος.
Την λάτρεψα!Την αγάπησα!Την ερωτεύτηκα!Πότε είπαμε θα ξαναπάω;

Ηφαίστειο

Και γι'αυτό θα επανέλθω με πληροφορίες και φωτογραφίες  για αυτά τα δύο Δωδεκάνησα!

8 comments:

Αγγελικη Ν said...

Έχεις δίκιο σ αυτά που λες! Έχει αναπτυχθεί, σε κάποιους τουριστικούς προορισμούς, η λογική ότι οι τουρίστες είναι κάτι σαν τους "έχοντες" και οι μάγκες "επαγγελματίες" πρέπει να τους τα πάρουν στα γρήγορα χωρίς να προσφέρουν αυτά που πρέπει! Δεν κατανοούν πόσο κακό κάνουν στις επιχειρήσεις τους! Εγώ κάθε φορά τσακώνομαι σε τέτοιες περιπτώσεις και χαλάω το κέφι μου...
Εύχομαι γρήγορα να ξαναβρεθείς σε μέρη που αγαπάς!
Φιλάκια

Hfaistiwnas said...

Αυτο που σε βλέπουν σαν πορτοφόλι.. είναι άθλιο..
Χαίρομαι που περάσατε καλά πάντως!

Και λοιπόν;E allora? said...

Αγγελικη Ν καλησπέρα

2-3 φορές τους τα έχωσα αλλά με το γάντι.Χαλάνε τον τουρισμό και δείχνουν μια ασχημη πλευρά των ντόπιων που στην τελική δεν ειναι αληθεια

Και λοιπόν;E allora? said...

Hfaistiwnas σε γενικές γραμμές περάσαμε πολύ ομορφα.Γνωρίσαμε κόσμο,γνωρίσαμε καινούρια μερη κι εγώ γύρισα ....φάλαινα!

mia maria said...

Στην Κω δεν έχω πάει αλλά όλα αυτά που πέρασες εσύ εκεί, τα έχω περάσει πριν πολλά πολλά χρόνια στη Ρόδο. Χαίρομαι που τώρα πια δεν είναι έτσι!
Καλά να περνάς όπου και να είσαι!

Summertime Blues said...

εμ σου λέει, αφού έχουμε τις ομορφιές να τις χρυσοπληρώσετε!
στη Νίσυρο δεν έχω πάει κι έχω μια περιέργεια...
καλό βραδάκι.

Και λοιπόν;E allora? said...

mia maria καλημερα

έφτιαξαν στη Ρόδο και χάλασαν στην Κω.Κρίμα γιατί τουλάχιστον τέτοια περίοδο στην κω έχει τουρίστες ηλικίας 40 και άνω,οικογένειες και πάρα πολλους Ρωσους που ειλικρινά ειναι ηρεμοι,καθαροί,συμπαθητικοι,οικεγενειαρχες και αφήνουν πολλά λεφτα.Καθόλου μα καθόλου φασαριόζες και τους παρατηρω τα τελευταία χρόνια σε διάφορα νησιά και εποχές

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημέρα Summertime Blues μόλις τελειώσω με Κω που θέλω να δειξω μερικες ανεκτίμητες ομορφίες θα σου γράψω για την καινουρια μου αγάπη τη Νισυρο ;)

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share