Thursday, June 20, 2013

Νίσυρος

Τα ποστ για τη Νίσυρο ειναι αφιερωμένα στη φιλενάδα μου που πέρασε τα καλοκαιρινά της παιδικά χρόνια και που κάθε φορά που της έλεγα ότι θέλουμε να πάμε Νίσυρο αγάλιαζε η καρδιά της και το πρόσωπό της φώτιζε!


 Νίσυρο

 
Μανδράκι,Νισύρου
 
Πάνω δεξιά το Παλαιόκαστρο και κατω αριστερά μοναστήρι της Παναγίας της Σπηλιανής

Ο πιο γρήγορος τρόπος για να φτάσετε είναι να προσγειωθείτε στην Κω και να πάρετε το τουριστικό καΐκι από τα Καρδάμαινα 8€ η απλή διαδρομή.Φέτος έχει κάθε μέρα στις 9:30 και 2 φορές τη βδομάδα και στις 12.Καλό θα είναι όμως να ενημερωθείτε.

 Καρδάμαινα,Kω

Στη Νίσυρο έμεινα στο Romantzo hotel  που είναι πάνω στο λιμάνι.Πέτρινο χτισμένο σε 2 επίπεδα με ατομικά μπαλκόνια ή με μεγάλη ταράτσα για όλους.Η επίπλωση μέσα ξύλινα και παραδοσιακά,με εντοιχισμένη ντουλάπα,καθαρό και προσεγμένο σε λεπτομέρειες.Είναι από το 1975 και τώρα το κρατάει ο γιος o οποίος πάντα με το χαμόγελο δίνει όλες τις πληροφορίες.

Πίσω από το κίτρινο το Romatzo
 
 

Εντύπωση μου έκανε ο χάρτης που δίνουν στη Νίσυρο πλαστικοποιημένος και δωρεά από ένα Γερμανό.Ένα σας λέω,καταγράφηκε με δορυφορική πυξίδα 1996-1999.Το νησί είναι μικρό κι αν Δωδεκάνησο θυμίζει Κυκλαδίτικο.Πεντακάθαρο,περιποιημένο από τους ντόπιους,βλάστηση υπέροχη,κατσίκια,γουρούνια και αγελάδες στους δρόμους γι'αυτό προσοχή.


Η Νίσυρος είναι γνωστή και για το νησί Γυαλί που του ανήκει διοικητικά που έχει ένα ορυχείο ελαφρόπετρας.Δεκαετία του 50' ιδρύθηκε μια εταιρεία και πολλοί κάτοικοι του νησιού εργαζόντουσαν εκεί.Μάλιστα πολλοί Σαντοριναίοι  που έχασαν τα σπίτια τους στο σεισμό του 50' μετακόμισαν εκεί με τις οικογένειες τους για να εργαστούν.Το νησί πια χάνεται σιγά σιγά από την εκμετάλλευση την εξόρυξη.



Γυαλί
 
Αν αναρωτιέστε γιατί από την Ιταλία διαλέξαμε τη Νίσυρο θα σας πω.Στο Dodekanisos seaways  που πήραμε για να πάμε Καστελόριζο είχε το περιοδικό ελληνικά και αγγλικά.Ο καλός μου διάβασε για το ηφαίστειο και ξετρελάθηκε.Φεύγοντας από Ρόδο το χάζεψε από το αεροπλάνο και τώρα πάλι το Πάσχα που το περάσαμε στη Ρόδο πάλι με ρώταγε πότε θα πάμε να την επισκεφτούμε.Εμένα πάλι δώστε μου νησί και φτιάχνω τη βαλίτσα μέσα σε 10' και συνεπώς ξεκινάμε για Νίσυρο!

8 comments:

Hfaistiwnas said...

ΣΚ για μπανάκι και εγώ! :)

Αγγελικη Ν said...

Το απόλυτο γαλάζιο! Δεν την έχω δει:( Πόσα πράγματα θέλω να κάνω!

friendly said...

Με αυτή σου την ανάρτηση μου έφερες μνήμες αγαπημένες. Στο Γυαλί έχει εργαστεί ο άντρας μου για ένα καλοκαίρι αλλά επί 12 χρόνια οο κουνιάδος μου εργαζόταν εκεί και στις διακοπές του Πάσχα και Χριστούγεννα έμενε να φανταστείς μόνος του [με την γυναίκα του] σε ΟΛΟΚΛΗΡΟ το νησί!!!!Έχει μια παραλία το Γυαλί που είναι αντί για άμμος μικρά κοχύλια!!!Η θάλασσα που κάνεις μπάνιο είναι πολύ θερμή και απο τον πάτο βγαίνουν φουσκάλες!!!!Έχει μόνο σπίτια για τους εργαζόμενους αλλά...και εκκλησάκι....Σε ευχαριστώ για την όμορφη θύμηση
Άννα Βόλος

Eleni said...

αχ μας ταξιδεύεις με τις ωραίες φωτός και τα κατάλληλα σχόλια!
καλή συνέχεια στα ταξίδια και τις βουτιές!

Και λοιπόν;E allora? said...

Hfaistiwnas καλά να περάσεις και να κανεις μια βουτιά και για'μενα :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Αγγελικη Ν μοιάζει σα κυκλαδιτικό νησί με μπόλικο πράσινο ομως :)

Και λοιπόν;E allora? said...

friendly καλησπέρα και καλώς ήρθες

Μου'παν οτι ηταν μεγάλος οικισμός τότε στο Γυαλί.Μου'παν ομως οτι δυστυχως πολλοι άνθρωποι αρρωστηαν δουλευοντας εκει.

Δυστυχώς δεν ειχαν ξεκινησει τα τουριστικά για να μας πανε στο νησι.Εγώ ομως θέλω να ξαναγυρίσω στη Νισυρο να ξαναδω τα πάντα.

Ευχαριστω για τις εμπειρίες που μας μοιρασες.

καλό σ/κ

Και λοιπόν;E allora? said...

Eleni εγώ ξαναπάω με τα 1000 χωρίς σκέψη.Θέλω να δω και τα υπόλοιπα μικρά Δωδεκάνησα ;)

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share