Saturday, June 15, 2013

Η βασιλική του Αγίου Στεφάνου

Η βασιλική του Αγίου Στεφάνου βρίσκεται κοντά στην Κέφαλο.Μαντέψτε ποιοι την ανακάλυψαν και από χώρα ήταν οι αρχαιολόγοι που δολευαν όσο χάζευα και περπάταγα μέσα στα αρχαία,Ιταλοί!Φαντάζομαι οι Έλληνες αρχαιολόγοι δεν πληρώνονται ή για κάποιον άλλο λόγο που εγώ αγνοώ.








Εκεί που είσαι στην παραλία έχεις κάνει τη βουτιά σου και μετά πας μια βόλτα να τα χαζέψεις.Λίγο πολύ αυτές ήταν οι εικόνες που έβλεπα.Παιδιά να χαζευουν και να τιμάνε τα δικά μας αρχαία 5-6ου αιώνα μ.Χ.





 Ακριβώς μπροστά από την παραλία έχει το νησάκι που βλέπετε και το εκκλησάκι.Μπορείτε να κολυμπήσετε και να πάτε να το δείτε όσοι βέβαια δεν έχετε την μυωπία που έχω εγώ γιατί κάτω στην παραλία έχει μια σκάλα ξύλινη για να ανέβεις και μετά πέτρες.Όποιος έχει παπούτσια θάλασσας καλό θα είναι να τα χρησιμοποιήσει.Το εκκλησάκι φυσικά είναι κλειστό και δε μπορείτε να το δείτε μέσα.
 





 

10 comments:

mahler76 said...

Βασικά η ανασκαφές ανήκουν (ναι έτσι όπως το λέω) σε αυτόν που τις ξεκινάει. Οι Ιταλοί έκαναν ανασκαφές όσο ήταν Ιταλικό έδαφος το νησί, οπότε σχεδόν λογικά τις συνεχίζουν και σήμερα. Πάντως με τα τελευταία σου πόστ με έκανες να θέλω επειγόντως διακοπές :)
Καλό μεσημέρι.

Hfaistiwnas said...

Διακοπές Μάλερ, διακοπές! :):)

Thalassenia said...

Χαμένη κι εγώ στα δικά μου, χάνω αναρτήσεις φίλων γι αυτό τις δικές σου τις είδα μαζεμένες.
Δεν έχω πάει στα νησιά που δείχνεις εκτός Ρόδου πριν πολλάαα χρόνια.
Έτσι όπως τα λες μας ξεσηκώνεις, ακόμα και με όλα τα στραβά που συμβαίνουν σε ιδιωτικό ή δημοσιο τομέα.
"Οι ατελείωτες Ελληνικές ομορφιές και η εγκατάλειψή τους" Αυτός ο τίτλος μου έρχεται στο νου εν κατακλείδι με αυτά που διαβάζω.
Δυστυχώς η ιδιωτική πρωτοβουλία έχει σώσει μερικά πράγματα, αλλά και αυτή την χρυσοπληρώνεις.

-Έχω την ίδια μανία με τις φωτογραφίες, θέλω να είναι "καθαρές" από αταίριαστα και ξένα αντικείμενα.
-Μου αρέσουν οι ξεναγήσεις σου, είναι πολυμορφικές, απλές και αυθεντικές. Δεν ωραιοποιούν, δεν υπερβάλλουν.

Φιλιά θαλασσένια.....χαθήκαμε:)

VAD said...

και μεσα στις ωραιες σου διακοπές,
νά με κι εγω να σου κανω αφιέρωση,έλα να δεις ...

Και λοιπόν;E allora? said...

mahler76 ευχαριστω!μου έλυσες μεγάλη απορία που ειχα

καλό μεσημέρι

Και λοιπόν;E allora? said...

Hfaistiwnas σε καταλαβαινω κι εγω χρειαζόμουνα επειγόντως να φυγω απο την πολη

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia σε καταλαβαινω από λυτα,εξαλλου πισω απο την οθόνη ολοι εχουμε προσωπικές ζωές.Μου αρεσε πολυ ο τίτλος σου και αν μου επιτρέπεις θα το χρησιμοποιησω :)

Οι ξεναγησει που δεν υπερβάλουν ειναι αντιπροσωπευτικό του χαρακτηρα μου,δε θα με ακουσεις ποτέ να φωναζω απο χαρά ή να εκδηλώνω εντονα ενα συναισθημα....οταν μου αρεσει κατι φαινεται μεσα απο την απλοτητα μου

καλη κυριακη και φιλια

Και λοιπόν;E allora? said...

VAD παντου μιζέρια και γκρινια κ ετσι εχω βάλει σκοπό ολο το χειμώνα να μην κάνω άσκοπα εξοδα και τα βαζω στην παντα για λιγες διακοπες :)

Thalassenia said...

Χαρά μου:)

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia πάμε Νισυρο τωρα με τα ποστ!

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share