Friday, December 4, 2009

Καιρός για λίγα όσπρια

Είχα όρεξη για όσπρια,για αλλαντικά και κόκκινο κρασί.Σήμερα θα σας τα πω με φωτογραφίες

Υλικά
200 γραμμάρια γίγαντες
1 καρότο 
φρέσκα φύλλα σέλινο 
2 ντομάτες 
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο  
2 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένες
λίγο φρέσκο μαϊντανό ψιλοκομμένο 
σάλτσα ντομάτας
 ρίγανη 
αλάτι 
πιπέρι

Αφήνω απ΄το βράδυ να μουλιάσουν οι γίγαντες.Βάζω στη χύτρα τα φασόλια,το σέλινο και ολόκληρο το καρότο για 20'.

Τα αδειάζω σε ένα πυρέξ,όποιος έχει γάστρα είναι τυχερός γιατί γίνονται πεντανόστιμα.

Κόβω σε χοντρά κομμάτια το καρότο και ψιλοκόβω το κρεμμύδι,το σκόρδο και το μαϊντανό.
Αλάτι, πιπέρι, σάλτσα ντομάτα, λάδι και νερό.Κόβω τις ντομάτες σε χοντρές φέτες και τις τοποθετώ μια προς μια να καλύψω την επιφάνεια.

 
Αλατίζω και βάζω ρίγανη πάνω σε κάθε φέτα ντομάτας


Στο φούρνο  μέχρι να μείνει με λίγη σάλτσα


Εδώ θέλω ένα δυνατό ξερό κόκκινο κρασί Montefalco πόλη της κεντρικής Ιταλίας και γνωστή για τα κρασιά της


Montefalco rosso

38 comments:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Αχ! Γίγαντες φούρνου!
Να τσιμπάς ένα-ένα και με τον καθένα και μια γουλίτσα ούζο, άντε κρασί, όπως λες.
Θαύμα!!
Καλημέρα και καλή όρεξη.

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημέρα ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ....δε μου αρέσει το ούζο αλλά για΄σενα θα υπάρχει στο τραπέζι.Κρασί όμως θα δοκιμάσεις αφού δεν είναι Chianti ;)

mia maria said...

Από τα πιο αγαπημένα φαγητά της οικογένειας! Αχ, να είχα τώρα να βουτήξω στη σαλτσούλα!

Marouli said...

Καλημερα! Δεν τους τρωω τους γιγαντες αλλα ετσι οπως τους εχεις μαγειρεψει μου αρεσουν! Ισως και να δοκιμαζα :)))

Μαρουλοφιλακια!

Και λοιπόν;E allora? said...

Βούτα καλέ big mama μη ντρέπεσαι :))))

Και λοιπόν;E allora? said...

Marouli έχω προσούτο κρούντο,σαλάμι Τοσκάνης με γλυκάνισο και ένα τυρί (σαν κασέρι) με μπούκοβο....θα τσακίσεις αυτά!

χχχχ

Η τρελή said...

Μιαμ, μιαμ...κι είναι κι η ώρα τέτοια.....!
Φιλιά Ιταλιάνα!

eug said...

απο τα αγαπημένα μου φαγητααααα


υγ:γμτ , τι θέλω και μπαινω να σε διαβάζω μεσημεριάτικα και με αδειο το στομάχι....ιχιχιχι...
αχ,αυτές οι φωτογραφίες....κατά το
"φάτε μάτια ψάρια και κοιλιά περίδρομο"...χιχιι...

Marouli said...

Δεν τρωω σαλαμια και τετοια πραγματα.. Μονο γαλακτομικα προιοντα!! Τυρακια κλπ η αδυναμια μου!! Αλλα σαλαμι τοσκανης μπορει να δοκιμασω γτ δεν εχω φαει ποτε..

Μαρουλοφιλακια!

Και λοιπόν;E allora? said...

Τρελή φέρε χωριάτικο ψωμί και έλα....τα υπόλοιπα τα έχω

χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Χαχχαχα eug και κάποιος άλλος είπε το ίδιο σε ένα παλιό ποστ ΄τι δεν πρέπει να με διαβάζει νηστικός!Δεν θα ξαναβάλω φωτογραφίες χιχιιχιχ

φιλιά!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Marouli ό,τι κάνεις κέφι κι ό,τι σου αρέσει....τυριά θες...οκ!

χχχχ

Ελιά Μαϊστρα said...

Εκανα το λάθος να μπώ τέτοια ώρα στο μλόγκ σου?
Πάω στο ψυγείο...Ποιός ξέρει τι σαβούρα θα φάω..πάλι αντί για γίγαντες (είναι η προετοιμασία βλέπεις που πρέπει να μουλιάσουν)
Καλό σου απόγευμα!

oreksinaxeis said...

Τρελαίνομαι για γίγαντες...τους λατρεύω...και φαίνεται οτι τους εχεις φτιάξει τέλειους.Φιλιά

Και λοιπόν;E allora? said...

ελιτσα έχεις ιδέα όμως για αύριο ;)...γι'αυτό ξαναπήγαινε στην κουζίνα και βάλε να μουλιάσουν οι γίγαντες!

καλό απόγευμα από μια βροχερή Ιταλία!

Και λοιπόν;E allora? said...

Ευχαριστώ πολύ pandora ήταν τελευταίοι που'χα από Ελλάδα....ας ελπίσουμε ότι οι Ιταλικοί είναι το ίδιο γευστικοι!

Φιλιά,καλό απόγευμα!

Ξανθή said...

Εγώ θα πιω το κρασάκι σήμερα να πάνε"κάτι" παρακάτω.
Καλή όρεξη εμείς σήμερα φακές!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλοφάγωτες Ξανθή μου,τις τρώω σπανιότατα!

Καλό απόγευμα :)

Ευρύνοος said...

Μας άνοιξες την όρεξη..

ωραίοι οι γίγαντες!!

πάω να την πέσω στην ψαρόσουπα τώρα!!!

χαιρετώ σας :)

nikos said...

Αχχχχχχχχχχχχχχ..................
Τι μας κάνεις..............

Καλό μεσημέρι!!!!!!!!!

Ephemeron said...

Μμμμ γιγαντες!!!
Εχω να φαω γιγαντες στο φουρνο εδω και χρονια...

ΦΟΥΛΗ said...

Χρειάζονται και τα όσπρια μια φορά τη βδομάδα,μπράβο σου..
Καλό βράδυ..

Και λοιπόν;E allora? said...

Μια χαρά φαγητό και η ψαρόσουπα Ευρύνοε δεν έχεις να ζηλέψεις τίποτα απ΄τους γίγαντές μου.

Καλό βράδυ

Και λοιπόν;E allora? said...

Γιατί βογκάς βρε Νίκο;Τι έκανα η κακούργα; :pppp

Και λοιπόν;E allora? said...

Ephemeron καιρός να φτιάξεις,εξάλλου δεν είναι δύσκολο όπως βλέπεις :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Φουλη από όσπρια τρώω μόνο φασολάδα,γίγαντες και φάβα.Φακές μόνο αν δεν υπάρχει τίποτα άλλο και πεινάω,ρεβύθια μονο σε κεφτέδες και χούμους.
Είμαι τελικά δύσκολη!!!

Καλό βράδυ :)

Dreamy Cloud said...

Πωπω σκέτη αμαρτία είναι!! :Ρ
Τι μας κάνεις τώρα.. δεν κάνει κιόλας!! Φιλάκια πολλά!!!

kakos lykos said...

Μμμμμμμμμμμμμ!!!!!!!!!!

Από τα κορυφαία πιάτα μεζέδων, εμένα μ' αρέσει να το συμπληρώνω με χωριάτικο λουκάνικο με πράσο.

Μου άνοιξες την όρεξη για γίγαντες τώρα!!!

Καλησπέρα και να έχεις ένα πολύ όμορφο Σαββατοκύριακο :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Άμα δεν κάνει Dreamy Cloud τότε καλύτερα να τα βλέπεις από το νετ παρά στο τραπέζι!

Καλό σου βράδυ

Και λοιπόν;E allora? said...

Εγώ kakos lykos τρελαίνομαι για χωριάτικα λουκάνικα αλλά χωρίς πράσο,με ρίγανη ...όχι πως θα τα σνομπάρω αν υπάρχουν στο τραπέζι ;)

Καλό σ/κ!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

εγώ θα πάρω μεριδούλα για το ουζάκι μου, έχω και ζυμωτό ψωμάκι, στην υγειά μας!!!!!

kiki said...

Λατρεύω τους γίγαντες και αυτή η εκδοχή με τις ντομάτες από πάνω μου αρέσει!

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημέρα ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ καλώς ήρθες.
Βάζω γίγαντες,βάλε ψωμί που τρώω σπάνια αφού είναι ένα χάλι!

Και λοιπόν;E allora? said...

Τις ντομάτες από πάνω το'μαθα απ'τη μητέρα μου kiki

mahler76 said...

μου αρέσουν τρελά τα όσπρια!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Τώρα πάνε mahler76...τέλειωσαν,τα φάγαμε ;))))

χχχ

Ava said...

Θα το δοκιμάσω οπωσδήποτε! Μου άνοιξε την όρεξη.

Και λοιπόν;E allora? said...

Kαλημέρα Ava και καλώς ήρθες.
Να το δοκιμάσεις και να μου πεις :)

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share