Friday, December 18, 2009

Βιβλιοπροτάσεις....γιορτές έρχονται!


Ο Δεκέμβρης είναι γεμάτος ονομαστικές εορτές και φυσικά τα Χριστούγεννα.Απ'τα καλύτερα δώρα θεωρώ ότι είναι τα βιβλία.Βρίσκονται σε λογικές τιμές,σε τσέπης,ξενόγλωσσα,μπορεί κανείς να το αλλάξει αν δε του αρέσει ή το έχει διαβάσει και πάνω απ'όλα είναι το καλύτερο δώρο για έναν βιβλιοφάγο.Ένας βιβλιοφάγος θα σου χαρίσει πάντα ένα πλατύ χαμόγελο,θα το χαρεί 100%,δε θα το θεωρήσει μπανάλ ούτε βαρετό.Το δύσκολο στην όλη υπόθεση είναι να ξέρεις τι του/της αρέσει να διαβάζει αλλιώς από επιλογές πολλές!!!!!


Πέρσι έκανα δώρο σε πολλούς το θεατρικό του Αρκά "Εχθροί εξ'αίματος" κι εγώ δώρο το έλαβα!Μου άρεσε τόσο πολύ που κι εγώ με τη σειρά μου το΄κανα δώρο σε φίλους.

Όλο και σε κάποιον θα δωρίσω Καραγάτση (τον λατρεύω!!!!) και δε μιλάω για τα γνωστά του μόνο βιβλία:
  •  Χίμαιρα
  • Γιούγκερμαν (2 τόμοι)
  • Ο κίτρινος φάκελος (2 τόμοι)
  • Το 10  

αλλά και για τα παρακάτω που διαβάζονται λιγότερο αλλά είναι καταπληκτικά:
  • Ο συνταγματάρχης Λιάπκιν
  • Σέργιος και Βάκχος 2 τόμοι
  • Βασίλης Λάσκος
  • Την τριλογία Ο κοτζάμπασης του Καστρόπυργου,Αίμα χαμένο και κερδισμένο,Τα στερνά του Μίχαλου
Του Καραγάτση τα βιβλία είναι εκδόσεις Εστία,είναι μικρά και δεμένα με χοντρό εξώφυλλο,καλαίσθητα!

Άλλα κλασικά που έχω διαβάσει,που μου άρεσαν και συνεπώς δωρίζω κι αυτά εκδόσεις Εστία:
  • Ηλίας Βενέζης "Το νούμερο 31328"
  • Ηλίας Βενέζης "Αιολική Γη"
  • Ηλίας Βενέζης "Γαλήνη"
  • Μαρία Ιορδανίδου "Λωξάντρα"
  • Τάσος Αθανασιάδης "Τα παιδιά της Νιόβης" 4 τόμοι
Όποιος θέλει διευκρινήσεις για κάποιο απ'αυτά feel free to ask!

42 comments:

lena_zip said...

Τα λατρεύω τα βιβλία. Μου αρέσει να διαβάζω.
Το βιβλίο σαν δώρο το θεωρώ αξιοπρεπέστατο. Καλές τιμές για δώρο, άπειρες επιλογές και αν κάποιος μπορεί να διαθέσει κάτι παραπάνω, υπάρχουν και λευκώματα και βιβλία εξειδηκευμένα που είναι πολύ χρήσιμα ανάλογα με τα ενδιαφέροντα.
Μπορείς παρακαλώ πολύ να μας πεις για τη γραφή του Καραγάτση; Ομολωγώ πως δεν έχω διαβάσει ακόμα κάτι δικό του και θα ήθελα να ξέρω.
Ευχαριστώ πολύ. Καλό Σ/Κ.

nikos said...

Πολύ απλά την καλησπέρα μου....

Υ.Γ τελικά χιόνισε;;;;

ΦΟΥΛΗ said...

Από τα όμορφα και χρήσιμα δώρα, ένα βιβλίο..
Καλησπέρα καλό σκ...

Betty's Cuisine said...

Μεγάλη η χαρά μου κάθε φορά που παίρνω δώρο βιβλίο...
Βέβαια σε λίγο θα βγούμε εμείς από το σπίτι για να χωρέσουν τα βιβλία μου, αλλά χαλάλι τους!~

SkinLikeSand said...

Πανέμορφα δώρα που πάντοτε κεντρίζουν το ενδιαφέρον. :)

Με την ελληνική λογοτεχνία δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα, πέρα από την ποίηση του Κατσαρού που την έχω εξαντλήσει, αλλά οι επιλογές σου φαίνονται πολύ καλές, μιας και έχω διαβάσει αποσπάσματα από λίγα έργα του Καραγάτση.

Skouliki said...

εσυ παιδι μου εκανες αναρτηση υπερπαραγωγη
δεν εχω χρονο για βιβλια προτιμω το πισι αλλα τα τελευταια χρονια συνηθως στις διακοπες προσπαθω ενα τουλαχιστον να διαβαζω

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΔΩΡΑ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

Dreamy Cloud said...

Μίλησε κανείς για βιβλιοφάγο;!! Τα λατρεύω τα βιβλία αλλά σχεδόν ποτέ δεν μου τα κάνουν δώρο.. :( Πολύ καλή επιλογή για τις γιορτές!! Φιλάκια πολλάααα!!!

Marouli said...

Καλησπερα!(πως ειναι στα ιταλικα? να μου το μαθεις, ειπες θα με μαθεις αλλα δεν το βλεπω.. καλα καλα κλεινω την παρενθεση-γκρινια) και να πω οτι λατρευω τα βιβλια εχω απειρα, πολλα απο αυτα που ειπες τα εχω διαβασει! Και εγω συνηθως κανω δωρα βιβλια αλλα σε εκλεκτους γτ οι υπολοιποι με κοιτουν με μισο ματι αχαχα! Να εισαι καλα κουκλιτσα μου!

Μαρουλοφιλακια!

mia maria said...

Το βιβλίο είναι ένα πολύ ωραίο δώρο για κάποιον που διαβάζει φυσικά! Εγώ τα τελευταία χρόνια, κάνω από νωρίς τη λίστα μου για το ποιά βιβλία θα ζητήσω! Με ξέρουνε πια!
Μου έκανε εντύπωση που προτείνεις παλιά κλασσικά βιβλία, τώρα τελευταία με τους μοντέρνους συγγραφείς και τα best sellers, πάνε να ξεχαστούν!

καλλιτέχνης said...

Να πώ τη μαύρη μου αλήθεια δε πολυ-διαβάζω βιβλία του τύπου
μυθιστορήματα και τέτοια... για να τύχει να διαβάσω θα πρέπει κάποιος να μου έχει προτείνει ενα συγκεκριμένο. Σαν δώρο πάντως το βρίσκω πολύ καλή επιλογη!
τα βιβλία αυτού του Καραγάτση είναι όντως τόσο ωραία;;

kakos lykos said...

Εκτός από καλοφαγού, είμαι και βιβλιοφάγος, έτσι όλα αυτά τα βιβλία που πρότεινες τα έχω διαβάσει, υπέροχα όλα.Αγαπημένο μου από αυτά, "η μεγάλη Χίμαιρα".

Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :)

Thalassenia said...

Οι προτάσεις σου όλες ξεχωριστές
και η προτροπή σου "βιβλίο για δώρο" επίσης.
Να είσαι καλά.

VAD said...

Μπράβο,χρησιμότατη αναρτηση για όσους δεν εχουν γνωρίσει τη λεγόμενη πεζογραφία της γενιάς του '30,μια γενιά συγγραφέων μακριά από μπεστ-σελερισμούς και σταριλίκια του σήμερα...

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημέρα lena_zip

Ο Καραγάτσης είναι συγγραφέας του 30' και παρόλα αυτά καταπιάνεται με θέματα ταμπού για εκείνη την εποχή όπως παιδεραστία,ομοφυλοφιλία,εκπόρνευση,θρησκεία κτλ αλλά και με καθημερινά στοιχεία,ιστορία της Ελλάδας και της Ευρώπης.Καταπιάνεται όμως με ένα τόσο διακριτικό τρόπο και με τόση λεπτότητα που τα βιβλία του δεν γίνονται βαριά και βαρετά.
Το λεξιλόγιο του είναι απλό αλλά συνάμα πλούσιο για τη σημερινή εποχή.Γίνεται οξύς,τραχύς αλλά και κοφτερός.Φαντάσου ότι τον είχαν κατηγορήσει εκείνη την εποχή προχειρόγραφο.
Το κάθε βιβλίο του είναι ένα νοερό ταξίδι σε διάφορες εποχές πχ μεταφέρει ξένους να ζήσουν στην Ελλάδα μετά την ρωσική επανάσταση ή μιλάει για την επανάσταση του 21 ή για τον μεταπολεμικό Πειραιά.

Είναι πολλά που πρέπει να ειπωθούν για τον Καραγάτση.Πάντως φαντάζομαι ότι με τραβάει γιατί αν και κατατάσσεται κλασικός τον θεωρώ πολύ μοντέρνο!

Καλύτερα να γράψω ποστ που να αναφέρω λίγα λόγια για το κάθε βιβλίο που έχω διαβάσει.
Αν έχεις καμιά άλλη ερώτηση θα χαρώ να απαντήσω!

χιονισμένα φιλιά!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Νίκο ζω ένα δράμα!Πήγα χθες να κόψω το μαλλί κι όσο ήμουνα μέσα στο κομμωτήριο να βλέπω να
χιονίζει.Ποιο είναι το δράμα μου;Θέλω να πάω να παίξω με τα
χιόνια!!!!!!!Το'χει στρώσει όμορφα αλλά προβλέπω να λιώνει σιγά
σιγά....να βγω τώρα;Χμμμ έχει -5 °C ....έχω και τραπέζι το βράδυ....ποιο θα υπερισχύσει το παιδί ή η γυναίκα;

μέρες!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημερούδια ΦΟΥΛΗ μου!!!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Κι εγώ Μπέτυ μου χαίρομαι σα μικρό παιδί για βιβλίο!!!!Βιβλίο και παγωτό,δε λέω ποτέ όχι :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Εγώ ξεκίνησα irthe_h_pitsa γιατί εδώ που είμαι διαβάζω συνέχεια ξένους συγγραφείς και σε λίγο θα ξέχναγα τα ελληνικά.Έτσι το καθιέρωσα να αγοράζω Έλληνες συγγραφείς όταν είμαι Ελλάδα και τους ξένους Ιταλία που είναι και μισή τιμή.

Και λοιπόν;E allora? said...

Κι εμένα ο χρόνος μου είναι περιορισμένος skouliki.Παλιότερα διάβαζα περισσότερο.

Και λοιπόν;E allora? said...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS στα παιδιά να δωρίζονται πάντα,στους μεγάλους μόνο σε βιβλιοφάγους γιατί αλλιώς γίνονται διακοσμητικά.

καλημερούδια!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Γιατί δε σου κάνουν δωρο για τις γιορτές;Dreamy Cloud στα κοντινά σου πρόσωπα πες το ξεκάθαρα ή έμμεσα ;)

φιλιά!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Buonasera καλησπέρα,αλλά τώρα buongiorno παραπονιάρικο Marouli....ρώτα τι θες να μάθεις....τι να αρχίσω εγω μόνη μου να σου λέω!
Αυτοί που σε κοιτάνε με μισό μάτι απλά δεν εκτιμούν την αξία του βιβλίου άρα είναι πεταμένα δώρα και λεφτά.

baci

Και λοιπόν;E allora? said...

big mama διαβάζω ελληνική μοντέρνα λογοτεχνία αλλά θεωρώ ότι αξίζουν περισσότερο.Στα σχολεία σε αναγκάζουν να τους διαβάσεις κι έτσι αυτός ο αναγκασμός σε κάνει να μη βλέπεις την αξία τους αντικειμενικά.Θα προτείνω και λίστα με μοντέρνα βιβλία,αρκεί να προλάβω :))))

φιλιά και καλό σ/κ

Και λοιπόν;E allora? said...

kalitexnis πες μου τι θέματα σε κεντρίζουν για να σου μιλήσω για κάποιο μυθιστόρημά του.Εγώ δε μπορώ να σου πω με αντικειμενικότητα πόσο ωραία είναι,μπορώ να σου πω όμως ότι με κάθε βιβλίο του με κέρδιζε περισσότερο.

καλό σ/κ

Και λοιπόν;E allora? said...

kakos lykos εγώ δε μπορώ να διαλέξω αγαπημένο :),το κάθε βιβλίο είναι ξεχωριστό!

καλημερούδια και καλό σ/κ

Και λοιπόν;E allora? said...

Ευχαριστώ πολύ Thalassenia μου

Καλημέρα :))

Και λοιπόν;E allora? said...

Οι μεταπολεμικοί συγγραφείς είναι εξαιρετικοί!!!

Καλημέρα VAD

Ελιά Μαϊστρα said...

Το νούμερο 31328 του Βενέζη !!!
Συγκλονιστικό!!
και όλα τα υπόλοιπα που αναφέρεις στο τέλος
Να είσαι καλά
Καλημέρα!

sCaTterBraiN said...

παίξε με τα χιόνια!
ευχαριστούμε και για τις προτάσεις, σου έχω κι εγώ μια που είναι θεατρικός μονόλογος: το Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α. της Κιτσοπούλου.

SkinLikeSand said...

Άσχετο: επειδή είδα το comment σου στο blog του Αναρχόβλαχου, έχετε αρκετό μέταλ και στα μέρη σου. Ψάξε π.χ. για Rhapsody of fire, Disarmonia mundi, Aborym, έχετε κι άλλα. Η ροκ σκηνή σας θα σε απογοητεύσει μάλλον.

Και λοιπόν;E allora? said...

ελιτσα ένα έχω να σου πω "τάξε μου" χιχιχιιχιχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Εχω πολλές θεατρόφιλες βιβλιοφάγους φίλες sCaTterBraiN ευχαριστώ για την πρόταση.Θα ερευνήσω αν το έχουν διαβάσει κι αν όχι ΧΟΧΟΧΟ!

τελικά δε βγήκα για χιόνια κάνει κρύο και έχω τραπέζι το βράδυ φαγανά στόματα ;)

χχχχ

Ελιά Μαϊστρα said...

Σου ΤΑΖΩΩΩΩΩ!!!σου τάζωωωωω

Και λοιπόν;E allora? said...

irthe_h_pitsa ευχαριστώ για τα συγκροτήματα...έχουμε και τους Lacuna Coil...μαγαζιά μπαράκια δεν έχουμε,ραδιόφωνο με ροκιές δεν έχουμε κλαψ κλαψ

καλό σαββατόβραδο
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Οκκκκ ελίτσα αύριο τότε....ελπίζω να μη το τσακίσουν όλο το βράδυ,να προλάβω να βγάλω και καμιά φώτο όχι ποστ ξεροσφύρι ;) χαχαχα

SkinLikeSand said...

Νταξ, τους Lacuna σκέφτηκα ότι ο κάθε Ιταλός θα τους ξέρει (έστω και για τα οφθαλμόλουτρα με την Christina Scabbia).

Δεν λεχετε ροκάδικα; Κλαψ.

Κάντε πάρτυ στο σπίτι σου. :D Να μου πεις αν σου άρεσαν.

Και λοιπόν;E allora? said...

Θα ψάξω και θα ακούσω :) irthe_h_pitsa

thnx!!!!!

Leviathan said...

a euxaristoume poliiiii! teleutaia tin exo katavrei me vivlia...kai eixa xroooonia polla! :) filia kai kalo savvatovrado! :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Κι εμένα μου αρέσουν πολύ Leviathan,τώρα που θα κάνω απόστασεις με το μετρό θα'χω πάλι χρόνο να διαβάζω :)))

καλη Κυριακή!

Anonymous said...

ah poso xarika pou protineis Hlia Benezh!!!

Einai o pio agapimenos mou Ellhnas logotexnhs! H Aiolikh Gh einai h biblos mou :)

Fysika agapw kai allous Ellines logotexnes, alla me ton benezh niothw th megalhteri oikiotita.

Filia apo Glasgow.

ilias/gl

Και λοιπόν;E allora? said...

ilias/gl καλησπέρα στη Γλασκόβη!!!!

Μου αρέσουν οι Έλληνες συγγραφείς εκείνης της περιόδου,ένα σου λέω παράγγειλα Θεοτοκά να μου φέρουν :)

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share