Saturday, December 12, 2009

Η σοκολατοφίλη και η κόλαση!

Θυμάστε  μια ανάρτηση με ορεκτικά που την αφιέρωνα σε δύο φίλες που γενεθλίαζαν;Μια γενεθλίασε ήδη αλλά ορεκτικά δεν έφτιαξε!!!!!Πήγε όμως σε ένα πολυαγαπημένο μεζεδοπωλείο,της έδωσα οδηγίες αφού είμαι ένα live GPS και πέρασε υπέροχα.

Μιλάγαμε μεσώ νετ σήμερα το πρωί και μου γράφει "λες να το κάνω και γω σήμερα το φαγητό αυτό;;;; τώρα που θα βγω σούπερ-μάρκετ;;;;"Σπρώχνω κι εγώ τη ιδέα μες την καλή χαρά που φιλενάδα μου θα πειραματιστεί φαγητό μου και την πείθω!Πέρασε απ΄το μπλογκ,πήρε τα υλικά,έκανε 1-2 ερωτήσεις και ξεκούνησε η καλή μου και πήγε!!!!!!

Μετά από καμιά ώρα λαμβάνω email με σχόλιο στο μπλογκ:
ώρα έναρξης (Ελλάδος) 14.30.

Γιουυυυπι!!!!Μες την καλή χαρά εγώ!

Μετά από μια ώρα πάλι σχόλιο,ωχ σκέφτομαι κάτι έγινε!Το σχόλιο γράφει:
ώρα (Ελλάδος) 15:30
οι πύλες της κολάσεως ΑΝΟΙΞΑΝ!!!
καλή μας όρεξη!!!!
ευχαριστούμε για την ιδεαααα!!!
υγ:σκεφτόμαστε να προσθέσουμε μέσα κομμάτια φέτα ή μοτσαρέλας



Μετά από λίγο μου φτάνει φωτοντοκουμέντο!!!!Αναρωτιέστε ποια είναι η κολασμένη συνταγή;Δικιά της η κατσαρόλα!!!!



Περιμένω να μάθω εντυπώσεις,πως βγήκε η γαριδομακαρονάδα,αν της άρεσε και αν άρεσε στους καλεσμένους της,ένιωθα και λίγο ένοχη.Κι αν δεν της άρεσε,κι αν...κι αν.....Δύο ώρες πέρασαν κι εγώ περιμένω!!!!

Email,άφησε πάλι σχόλιο στο μπλογκ,άντε φόρτωσε ρε σελίδα να δω:
17:30
μην ανησυχείτε...μπήκα μέσα για να
ενημερώσω ότι ζούμε...μετά από αυτό το φαγητό ακόμη ζούμε!

αλλά πώς ζούμε;;;
....νιώσαμε θεοί!

...ιχιχιχ....


Μου'στειλε επίσης και το παρακάτω πριβέ:
αχχχχχχχχχχχχ...μόλις σηκωθήκαμε από το τραπέζι...
κολαστήκαμε πάρα πολύ ωραία,τόσο που δεν μετανοούμε για τίποτα....


Εγώ απλά νιώθω ότι ήμουνα εκεί μαζί στο τραπέζι!!!!Δε φαντάζεσαι πόσο χαίρομαι και του χρόνου αστακομακαρονάδα φιλενάδα!!!!
Τώρα πρέπει να μάθω τι θα κάνει η άλλη σοκολατοφίλη μου!!!!!Και συνεπώς περιμένω!!!!

34 comments:

Ελιά Μαϊστρα said...

Και τις δυό φορές ο τίτλος με έκανε και λαχτάρισα...νόμιζα ότι είχε να κάνει με σοκολάτες
Οχι πως μου πέφτει άσχημα η κόλαση!

φιλιά καλό βράδυ

zoyzoy said...

Και'μενα με ξεγέλασες περίμενα σοκολατολιχουδιά και'μεινα με την σιελόρροια!
Πάω να χτυπήσω μια μπουγάτσα που'φτιαξα το μεσημέρι!

Ωραία η γαριδομακαρονάδα για το καλοκαιράκι τώρα έχω την εντύπωση ότι δεν τραβιέται με το κρύο!!

Καλό ΣΒΚ να'χεις με φιλιά θαλασσινά!!

ΦΟΥΛΗ said...

Άντε τώρα να φας μπιφτέκι μετά από τέτοια φώτο,ένα εχω να πω, ήμαρτον ντε!!!
Καλό ΣΚ φιλιά....

sCaTterBraiN said...

yummy!

nikos said...

Την καλησπέρα μου ......

Και ευτυχώς χωρίς σοκολάτα.......

Και λοιπόν;E allora? said...

Αφού έγραψα σοκολατοΦΙΛΗ δεν όχι σοκολάτα ;)) ελιτσα

Λοιπόν αν και δεν είμαι της σοκολάτας θα βάλω κάποια στιγμή ένα γλυκό με σοκολάτα.

Καλό βράδυ
χχχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

zoyzoy δε το κάνω επίτηδες :$...απλά αυτές οι δυό φίλες οσον αφορά τις σοκολάτες είναι το αντίθετο από μενα δηλαδή εγώ μπορεί να΄χω μια σοκολάτα και βδομάδες εκείνες μερικές ώρες!!!!

Αααα εμείς την τιμάμε χειμώνα καλοκαίρι,με το μπούκοβο ζεσταινόμαστε!

Καλό σαββατόβραδο!
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Χιχιχιχι και που να σου πω ΦΟΥΛΗ ότι τώρα έχω βάλει και για΄μενα αφού ο φίλος μου γενεθλιάζει και ζήτησε αυτό το πιάτο και ταρτα μεγάλη με φρούτα του δάσους!

Καλό σ/κ
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

sCaTterBraiN είδες η φιλενάδα μου :)))...έτσι αρχίζουμε με τα αφροδισιακά μαθήματα αφού ο έρωτας ξεκινάει απ΄το στομάχι!

χχχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλησπέρα Νίκο και σε΄σενα :)))

kakos lykos said...

Με την ανάρτηση αυτή μου θύμισες ότι την Δευτέρα πρέπει να κάνω μία γενναία επιδρομή στα ράφια του super market, προς το παρόν ας αρκεστώ στο κοτόπουλο που έχω για μαγείρεμα.

Καλό βράδυ :)

Marouli said...

Κοιτα συμπτωσεις.. Η μαμα θα φτιαξει αυριο γαριδουλες! Προσωπικα δεν τις τρωω αλλα αν τις φτιαξει με την συνταγη σου ισως δοκιμασω!

Μαρουλοφιλακια!

lena_zip said...

Πουλάκι μου βαλτή είσαι;
Κόλαση είναι το φαγητάκι!

Το άλλο σχόλιο που πιθανόν έλαβες ξέχασέ το. Μπλέχτηκα με τα παράθυρα και νόμιζα ότι ακουγόταν από εσένα.
Φιλιάάάάάάά!!!!!!!!

Unknown said...

Βαλτή είσαι; μιαμ μιαμ

Artanis said...

Φοβερή φαίνεται η συνταγή...
Καλημέρα και καλή Κυριακή να έχεις...

Η τρελή said...

Αμάν κι πλησιάζει η ώρα του φαγητού και δεν έχω μαγειρέψει ΤΙΠΟΤΑ!
Πάντως απίθανη ακούγεται η συνταγή!
Καλή Κυριακή!

kiki said...

Διάβασα τη μακαρονάδα και όντως είναι θεϊκή! Είναι να μην άρεσε στη φίλη σου;;;

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Άντε τώρα να φάμε Πιλάφι με τας-κεμπάπ, που έχουμε τώρα.
Τέλεια η γαριδομακαρονάδα. Κι εγώ την κάνω και με κτψ γαρίδες.
Καλό μεσημέρι

Και λοιπόν;E allora? said...

kakos lykosέκανα την επιδρομή πριν λίγο και τώρα περιμένω να γίνει το φαγάκι που πεινάαααααω!!!!!

Καλή Κυριακή :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Marouli εένα μου αρέσουν πολύ και σαγανάκι!!!!Γιαμ γιαμ!

μαρουλόφιλα

Και λοιπόν;E allora? said...

lena_zip τα ίδια έλεγε και η φιλενάδα μου,βγαίνουν και οι ατμοί απ΄την κατσαρόλα της χαχαχ

Καλή Κυριακή

Και λοιπόν;E allora? said...

bear για΄σενα πέστροφες,τι αρκούδος είσαι :))

Και λοιπόν;E allora? said...

Artanis μου καλό σου βράδυ και καλή βδομάδα!!!!

φιλιά

Και λοιπόν;E allora? said...

Η τρελή άσε κι εγώ περιμένω να γίνει το φαγητό ....και έχω λυσσάξει!!!!!

Καλή Κυριακή :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

kiki όλο έλεγε ότι θα τη φτιάξει κι όλο δεν την έφτιαχνε...τώρα όμως που πήρε φόρα ποιος την σταματάει!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Αν σου πω βρε ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ ότι ζηλεύω το μεσημεριανό σου!!!!!!Τας-κεμπάπ αχχχ....εσύ το'φτιαξες ή πήρες έτοιμο;

Καλή Κυριακή :)

Betty's Cuisine said...

... κι εγώ μπερδεύτηκα νόμιζα ότι θα έλεγες κάτι για σοκολάτες ~ άμα βιάζεται κανείς αυτά παθαίνει!
ααααχ μια μπουκίτσα από την γαριδομακαρονάδα σου να είχα...

Dreamy Cloud said...

Υπήρχε περίπτωση να μην αρέσει;!! Και μόνο που το βλέπω μου τρέχουν τα σάλια!!! :Ρ Φιλάκιααα!! :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Μπέτυ μου έχω κάτι σοκολατάκια στο σπίτι και πανετόνε,φτιάχνω καφεδάκι ή ζεστό τσάι και σε περιμένω :))))

καλή βδομάδα
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Dreamy Cloud ποτέ δεν ξέρεις...άσε που την έχωσα εγώ,είχε και τον αδερφό που θα'τρωγε....ποτέ δεν ξέρεις,γούστα είναι αυτά!

καλό σου βράδυ!

elen said...

Όντως κολασμένη η συνταγή σου!!!
Καλή εβδομάδα:)

mia maria said...

Και η συνταγή ωραία και η φωτο λαχταριστή! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

Και λοιπόν;E allora? said...

elen καλημέρα και καλή βδομάδα έυχομαι

Και λοιπόν;E allora? said...

big mama κέρνα ταρτάκι κι εγω κερνάωωω...χμμμ κρασί κόκκινο

καλημερούδια και καλή βδομάδα

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share