Thursday, December 17, 2009

Λουκάνικο!!!

Μια απ'τις αγαπημένες εξόδους με φίλους είναι να τρώω σε ταβερνάκια και τρατορίες.Μετά το γυμναστήριο με την παρέα πηγαίναμε και πάμε ακόμα πολλές φορές για φαγητό σε μια συγκεκριμένη τρατορία που μας περιποιόντουσαν και οι τιμές ήταν πολύ λογικές.Ένα απ'τα αγαπημένα μου ήταν σπαγγέτι με σάλτσα λουκάνικο,γύρω στα 7 € το πιάτο και γερή μερίδα.Δεν ξέρω αλλά μερικά πιάτα που μπορώ να τα φτιάξω εγώ και που με αυτά τα λεφτά μπορούμε να φάμε δύο άτομα με κρασί αμέσως ψάχνω να μάθω τη συνταγή.Την έμαθα αλλά προτιμώ φρέσκες ταλιατέλες ή παπαρδέλες



Σάλτσα λουκάνικο
Υλικά για 2 άτομα πάντα φαγανά!!!

300-400 γρ λουκάνικο εγώ βάζω ένα που έχει μέσα σπόρους γλυκάνισο  ή αλλιώς αντίστοιχο χωριάτικο
1 μέτριο ψιλοκομμένο κρεμμύδι
1-2 σκελίδες ψιλοκομμένο σκόρδο
1-2 αποξηραμένο μπούκοβο
1 ποτηράκι κόκκινο κρασί
λίγο ελαιόλαδο
λίγη  ρίγανη
ντοματοχυμό
αλάτι

Κόβω το λουκάνικο σε κομμάτια,μέγεθος μπουκιάς.Τσιγαρίζω (λίγο ελαιόλαδο αφού θα βγάλει λίπος το λουκάνικο) το λουκάνικο με το κρεμμύδι,το σκόρδο και το μπούκοβο.Σβήνω με το κρασί,αφήνω να ξεθυμάνει το αλκοόλ.Προσθέτω ντοματοχυμό,αλάτι,ρίγανη,λίγο νερό και αφήνω να δέσει η σάλτσα.

Απ΄τα αγαπημένα μου κρασιά της Τοσκάνης  γιατί δεν υπάρχουν  μόνο τα Chianti.Υπάρχει σε κάβες στην Αθήνα.

Santa Cristina
Toscana

Τυρί τριμμένο κατά προτίμηση παρμεζάνα ή κάτι αντίστοιχο σε αρμυρούτσικου και κόκκινο κρασί.
Τώρα εκεί στην τρατορία που σας έλεγα,τρώω πίτσα που έχουν φούρνο με ξύλα και συνεπώς γίνεται γευστικότατη.

34 comments:

nikos said...

Από τα αγαπημένα μου και "γρήγορα" φαγητά...
Πολύ καλή η συνταγή σου.....

Την καλημέρα μου!!!!!!!!

oreksinaxeis said...

Ωραία σάλτσα και εμένα μου αρέσει αρκετά!Και το κρασί πολύ καλό!

Artanis said...

OMG!!!(κι είναι και 10 το βράδυ και πεινάω...)
Πειρασμός είσαι...
delivery στη ΝΖ κάνετε;)

Αστρο - Συμμορίτες said...

Καλημέρα.
Πέρνα από το μπλογκ να δεις το τραγουδάκι σου στο πάρτυ μας!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Στα φοιτητικά μου χρόνια, μια παρέα, καμιά σαρανταριά, τρώγαμε σε ένα "καφέ" μια σάλτσα με λουκάνικα, σαν την δική σου οπτικά.
Από τότε, όσες δοκιμές και αν έκανα, δεν κατάφερα να πετύχω αυτή τη γεύση.
Πήρα ήδη εκτύπωση και από την δική σου εκδοχή και βλέπουμε...
(Τον μάγειρα εκείνον, Θεό τον κάναμε να μας πει την συνταγή, αλλά τίποτα!
Σκληρός τόσο που ούτε το μπαχτσίσι τον έπεισε.
Μάλλον το μυστικό το πήρε μαζί του.
Καλό μεσημέρι.

mia maria said...

Πολύ ωραία ιδέα, εμείς προτιμάμε τα λουκάνικα με πράσσο, φαντάζομαι θα είναι αρκετά καλό. Τι λες;

SkinLikeSand said...

Οπότε, τις θερμίδες που χάνετε στο γυμναστήριο, τις ξαναπαίρνετε αμέσως μετά. Ε, δεν έχει να λέει. :P :P

Ωραία φαίνεται η σαλτσούλα! Θα τη δοκιμάσω στην πρώτη ευκαιρία, μιας και τη βγάζω με μακαρονάδες πιο πολύ.

ΦΟΥΛΗ said...

Μήπως να πεταχτώ μέχρι εκεί; βλέπω τρως καλά!!!
Φιλιά καλή μου...

Dreamy Cloud said...

Πάλι μας έβαλες σε πειρασμούς!!! :)) Φιλάκιααααα!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Δε μένει κομματάκι Νίκο !!!

καλό βράδυ :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Ξέρεις το κρασί pandora ;Τοσκάνη,αγαπημένα κρασιά!

Και λοιπόν;E allora? said...

Φτάνω,φτάνω Artanis μόνο που δε φτάσει ζεστό γιατί έχουμε λίγο κρύο ;)

Και λοιπόν;E allora? said...

Το'δα ήδη Αστρο-Συμμορίτες δεν είχα χρόνο σήμερα ούτε να φάω όμως,θα περάσω αύριο όμως με ηρεμία.

Καλησπέρα!

Και λοιπόν;E allora? said...

Χμμμ ποιος ξέρει τι έβαζε μέσα στη σάλτσα ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ ,καμιά φορά τα απλά είναι τα πιο γευστικά.Κάποιο μπαχάρι ίσως να είχε μυστικό ή ακόμα και το λουκάνικο.Εγώ πχ από τότε που την έφτιαξα με αυτό που έχει σπόρους γλυκάνισο δεν αλλάζω!

σπέρες :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

big mama δε μου αρέσουν τα λουκάνικα με πράσο αλλά με ρίγανη....δεν ξέρω να σου πω...δεν θα είμαι αντικειμενική.

Και λοιπόν;E allora? said...

Άσε irthe_h_pitsa ,διπλές θερμίδες μετά στην τρατορία χαχαχα.Δοκίμασε και πέρνα μετά να μου πεις εντυπώσεις!

Και λοιπόν;E allora? said...

Και δεν έρχεσαι βρε ΦΟΥΛΗ,έχουν πιάσει όμως τα κρύα!
καλό βράδυ

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Κόκκινος πειρασμός Dreamy Cloud

καλό σου βράδυ
χχχχ

Unknown said...

Τι λες μωρέ που θα φτιάξουμε το φαγητό με Ιταλικό λουκάνικο και με κρασί Santa Christina.
Λοιπόν αγαπητοί φίλοι.
Η συνταγή γίνεται ποιο νόστιμη με Μανιάτικο λουκάνικο που έχει μέσα και φλούδα πορτοκάλι,λαδάκι Ελληνικό, για τυράκι θα βάλουμε πιπεράτο Μετσοβόνε.
Και φυσικά το λουκάνικο θα το σβήσουμε με ένα καταπληκτικό Νεμεάτικο μαυρούδι Αγιοργήτικο να μοσχοβολήσει όλη η Ελλάδα.

Οχι που θα σ'άφηνα με τις Ταλιάνικες συνταγές. χαχαχα
Ακου Ταλιάνικες την Λωξάντρα θυμήθηκα λολολολολ

Καλησπέρες

Και λοιπόν;E allora? said...

Αγαπημένε ορσακιότο( teddybear στα ιταλικά) bear όταν είμαι Ελλάδα δεν ακουμπάω τίποτα ιταλικό,όλα ελληνικά....δεν λέω απλά όχι στην πρότασή σου αλλά θέλω διπλή μερίδα :)))...δεν έχω δοκιμάσει μανιάτικη κουζίνα!!!!

αρκουδόφιλα :)

Unknown said...

Αν και δεν είμαι Μανιάτης κάτι έχει αυτή η περιοχή και την λατρεύω.
Πάω συχνά ;-)
Ορσακιότο εδώ χαχα
Ακου ορσακιότο

Και λοιπόν;E allora? said...

Εγώ που έχω όμως φιλενάδα μανιάτισσα για κάτσε να της κάνω μερικά παράπονα που δεν μου΄χει μάθει αυτές τις λιχουδιές!

Ναι ναι ορσακιότο...στα ιταλικά ακούγεται πολυυυυ γλυκό σε στυλ "κουτσούνι" που λέμε στα ελληνικά

Marouli said...

Κλαησπερα! Αν και δεν τρωω λουκανικο ειναι ωραια συνταγη την κανουμε και εμεις στο σπιτι :))
Παρατηρω οτι χρησιμοποιεις αρκετα το μπουκοβο στην κουζινα..

Τι αλλο να πω? να σκεφτω.. χμ.. Καλα αυτα φτανουν χαχαχα!

Μαρουλοφιλακια!

Betty's Cuisine said...

ωραία σαλτσούλα, λίγο βαριά βέβαια αλλά χαλάλι! ό,τι πρέπει για τα χειμωνιάτικα κρύα ~ αν αποφασίσει δηλαδή να χειμωνιάσει στην Ελλάδα!

Και λοιπόν;E allora? said...

Marouli βάζω ξερό μπούκοβο.Το έμαθα εδώ και το βρίσκω πιο υγιεινό απ΄το μαύρο πιπέρι.Βέβαια το πιπέρι δε λείπει απ'την κουζίνα μου,απλά με τις σάλτσες με ντομάτα προτιμώ το μπούκοβο...καμιά φορά βάζω και τα δύο,λατρεύω τα καυτερά παρόλο που δεν κάνει.

φιλάκια

Και λοιπόν;E allora? said...

Μπέτυ δεν είναι βαριά,μπορείς βέβαια να βάλεις λιγότερο κρεμμύδι ή να μη βαλεις μπούκοβο αλλά μαύρο πιπέρι.Εμείς βέβαια δεν τρώμε μετά κάτι άλλο,ούτε ψωμιά ούτε γλυκά,άντε κανά γλυκό!

πολλά φιλια

Ευρύνοος said...

Και πάντα μπαχάρι τριμένο ΚΑΙ μοσχοκάρυδο στις σάλτσες..

κανόνας!!!

καλησπέρα.. πάλι τρέχουν τα σάλια, αλλά σήμερα έχω φάει 4 πιάτα φαγητό..
έσκασαααααααα!!!

έφτιαξα κάτι που δέν το γνωρίζετε αλλά θα το μάθετε λείαν συντόμως..

χαίρε :)

lena_zip said...

Το να διαβάζει κανείς τις συνταγές σου και να του τρέχουν τα σάλια δεν παχαίνει έτσι;;;;
Καλημέρα.

kat. said...

σε ζηλεύω..
δεν έχω να πω τίποτα άλλο!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Ευρύνοε περιμένω να μάθω η περίεργη τι 'ήταν αυτό που έφαγες 4 πιάτα!!!!

Μπαχάρι και μοσχοκάρυδο μαζί....στην επόμενη σάλτσα θα μπουν και θα περάσω να σου πω εντυπώσεις.

Καλό μεσημέρι!

Και λοιπόν;E allora? said...

Χαχχα με'κανες και γέλασα lena_zip παχαίνουν τα σάλια;Χμμμ.... ίσως!

Καλό μεσημέρι

Και λοιπόν;E allora? said...

Τι ζηλεύεις καλέ kat. είναι πανεύκολο σου λέω :) προσπάθησε.

φιλιά!

Unknown said...

Λοιπόν ωραία η συνταγή με το λουκάνικο. θα εκτελεστεί.
Βέβαια στην Ελλάδα το "χωριάτικο" λουκάνικο που έχει στη Ιταλία δεν το βρίσκεις. Έχει μια ιδιαίτερη γεύση και κατά την άποψή μου μοιάζει πολύ λίγο με το δικό μας χωριάτικο λουκάνικο.
Παρόλα αυτά νομίζω ότι δεν θα είναι άσχημο και με αυτό

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημέρα Stylianos

Συμφωνώ για τη διαφορά χωριάτικου λουκάνικου....πρέπει να βάλεις λουκάνικο που να μην έχει πράσο βασικά.

Να μου πεις εντυπώσεις φυσικά

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share