Monday, December 7, 2009

Oh bej! Oh bej!

Oh bej! Oh bej!
(Ο μπέι!Ο μπέι)

Το Μιλάνο για τους τουρίστες είναι γνωστό για το shopping αλλά όπως έχω ξαναπεί σε παλιότερη ανάρτηση υπάρχουν τόσα πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα.Στις 7 Δεκεμβρίου γιορτάζουν το πολιούχο τους τον Άγιο Αμβρόσιο Sant’Ambrogio ,σε διάλεκτο Sant’Ambreus (Σαντ'Αμπρούζ).Από 5-8 Δεκεμβρίου μπροστά στην εκκλησία δημιουργούνταν ένα μεγάλο πανηγύρι.Έρχονται απ'όλη την Ιταλία πάγκοι  με διάφορα εδέσματα παραδοσιακά και τοπικά,με λαογραφικά είδη,με χειροποίητα,τηγανίτες, λουκουμάδες, κάστανα και άλλες λιχουδιές .Τα τελευταία χρόνια τους βρίσκουμε μπροστά στο Κάστρο Φορτσέσκο

 Castello Sforzesco

Γιατί όμως αυτό το όνομα;
Το 1510 φτάνει στην πόλη ο Castiglione Giannetto,πρώτος Μεγάλος Μάγιστρος του τάγματος των Αγίων Μαυρίκιου και του Λαζάρου.Απεσταλμένος του Πάπα Πίο IV για να προσπαθήσει να αναζωπυρώσει την αφοσίωση και την πίστη προς όλους τους Αγίους των αμβροσιανών πολιτών.Αυτός λοιπόν έφτασε 7 Δεκεμεβρίου που ήταν η γιορτή του Αμβρόσιου φέρνοντας μαζί του δώρα 'ετσι να γίνει αποδεκτός απ΄τους πολίτες.Τα παιδία μπροστά στα δώρα άρχισαν να φωνάζουν με ενθουσιασμί "τι όμορφα!τι όμορφα",στα μιλανέζικα Oh bej! Oh bej! ή σε απλά ιταλικά O belli!O belli!

Σήμερα είναι επίσης σημαντική μέρα γιατί ξεκινάει  η Σκάλα του Μιλάνου.Γίνεται ένας χαμός αφού για την πρεμιέρα έρχονται απ΄όλο τον κόσμο.Φέτος ξεκινάει με Κάρμεν,δεν τολμάω να μπω να μάθω πόσο κάνουν τα εισιτήρια για την πρεμιέρα,άκουσα και για 2000 €.

Αύριο 8 Δεκεμβρίου καθολίκη σημαντική γιορτή,η Σύλληψη της Θεοτόκου και αργία.

44 comments:

nikos said...

Πέρασα για μια καλημέρα!!!!!!

Έτσι απλά!!!!!

Ελιά Μαϊστρα said...

Καλημέρα!!!
Τόσο λίγα!!!!
Εεεε; εεεεεέ?

ypnos said...

Εαν εισαι εκει φανταζομαι ειναι διαφορετικα απο το να επισκεφτεις την πολη του Μιλανο..
Πριν απο 4 χρονια την ειχαμε επισκεφτει για 2 ημερες (στο "πηγαινε" και στο γυρισμο απο Σικαγο).
Δεν μου αρεσε το καπουτσινο τους!
Ενα περιστερι αποφασισε να τα αμολησει πανω στο παλτο μου!
Στον καθεδρικο ναο (πραγματικα υπερβλητικος και ομορφος) δεν μας αφησαν να παμε προς τα μεσα (βεβαια εγω πηγα..).
Μπερδεψα την Σκαλα του Μιλανο με μια σιδερενια σκαλα.. (ειμαι ηλιθιος το ξερω!).
Χασαμε 2 βαλιτσες στο αεροδρομιο εκ των οποιων η μια μας επεστραφηκε σπασμενη!
Πηγαμε σε ενα μαγαζι να ψωνισουμε κατι γραβατες, μιλησαμε στα αγγλικα, η πωλητρια μας καταλαβε καθως μας εδωσε αυτο που ζητησαμε αλλα απαντουσε σε απταιστα.. ιταλικα!
Δεν μπορουσες να καπνισεις (τοτε) πουθενα στον χωρο του αεροδρομιου!

Χμμ, ισως αξιζει μια δευτερη ευκαιρια καποια στιγμη στο μελλον.

Καλημερες!

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημέρα και καλή βδομάδα Νίκο,ελπίζω να πέρασες υπέροχα χθες στη γιορτή σου!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημέρα ελίτσα.Λίγα είναι;Δεν κατάλαβα.....

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημέρα YpNoS...για να απαντήσω.

Γιατί δε σου άρεσε ο καπουτσίνος;Όσοι έχουν έρθει κι έχουν δοκιμάσει τρελαίνονται,βέβαια τον παραγγέλνω εγώ σκούρο με κακάο.Απ΄την άλλη είναι θέμα γούστου.Εκτός κι αν πήρες παγωμένο.

Μια κοπέλα την κουτσούλισε ένα περιστέρι στο στόμα!!!

Περίεργο που δε σας άφησαν να μπείτε στο Ντουόμο,ανεβαίνεις μέχρι πάνω με το ασανσέρ.Εκτός κι αν είχαν πάλι καμιά τρομοκρατική ειδοποίηση.

Βαλίτσες χάνονται παντού,έχω ακούσει ιστορίες!!!

Δεν μιλάνε αγγλικά,έτσι έμαθα φαρσί τα ιταλικά.

Δε μπορείς να καπνίσει πουθενά,εγώ ευτυχώς το΄κοψα κοντά 4 χρόνια!

Το Μιλάνο πάντως έχει 4 πράγματα να δεις,είναι καθαρά βιομηχανική πόλη.Δεν έχει τίποτα το σπουδαίο.Για τουρισμό Ρώμη!!!!

Καλημερούδια

next_day said...

καλέ, μην μπερδεύεσαι...στις 8 (αύριο) είναι η γέννηση μου..την ορίσανε ώς αργία την ημέρα? μπρααααβοοοοο!! τέτοια ανταπόκριση δεν την περίμενα!!!;)
φιλί γλυκό!

Ευρύνοος said...

Ωραία αυτά που περιγράφεις, αλλά και 2000 € μπρρρρρρρρρ!!


Καλημέρα σου..

ypnos said...

Λατρευω το καπουτσινο (και οχι μονο εξ αναγκης αφου ο νεσκαφε με πειραζει στο στομαχι).. Ισως απλα πετυχα το "μαγαζι" που δεν κανει καλο καφε (εντος στοας).

Στο Ντουομο δεν μας αφησαν καθως οι "τουριστες" πηγαιναν προς κατι υπογεια. Εγω προχωρισα μεχρι μεσα και ειδα κατι το οποιο πραγματικα μου εκανε εντυπωση και μου αρεσε (οχι τοσο για θρησκευτικους λογους). Πετυχα μια κοπελα, ντυμενη αψογα (Ιταλια γαρ) με ταγιερ κτλ, η οποια βιαστικα περπαταγε προς το μερος οπου ημουν και ξαφνικα συνειδητοποιω οτι οχι μονο δεν ειμαι μονος αλλα υπαρχει και ενας ιερεας μαζι με 10-12 ατομα (ολοι ντυμενοι με κουστουμια κτλ οποτε μαλλον βρηκαν χρονο απο την δουλεια τους) και εψαλαν!

Ιταλοι και Γαλλοι το εχουν παρακανει με αυτο το θεμα. Μην ξανακουσω παραπονα για ελληνες ταβερνιαρηδες σε νησια που δεν γνωριζουν αγγλικα!

Το καπνισμα.. πονεμενη ιστορια.

Ρωμη λοιπον την επομενη φορα!

Skouliki said...

δεν εχω παει μιλανο
πωπω μου θυμησες να τσακιστω να παω
φιλακια

Η τρελή said...

Ωραίες πληροφορίες...!
Καλημερούδια και καλή βδομάδα!

Και λοιπόν;E allora? said...

αχαχχααχ next_day πες μου ότι τη μαμά σου τη λένε και Άννα ;)

καλημέρα καλή βδομάδα

Και λοιπόν;E allora? said...

Ευρύνοε είναι η πρεμιέρα βλέπεις,μπήκα στο σάιτ από περιέργεια να δω τιμές γιατί καμιά φο΄ρα υπερβάλλουν στις ειδήσεις και βρήκα 1680,840,600,340,240,120€

καλό μεσημέρι :)

Και λοιπόν;E allora? said...

YpNoS κρίμα που δεν ήπιες καλό καφέ,βέβαια στα τουριστικά μου φαίνεται παράξενο....ίσως απλά να μη σου αρέσει ο τρόπος που το φτιάχνουν.Στον καθεδρικό ναό αξίζει να ανεβείς ηλιόλουστη μέρα.

Ρώμη την άλλη φορά που είναι πανέμορφη πόλη!

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημέρα Τρελή,χαίρομαι που σου άρεσαν.

Καλή βδομάδα εύχομαι!

Και λοιπόν;E allora? said...

skouliki τσακίσου και πήγαινε ;)))

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Είμαστε πολύ κοντά στο Duomo όταν ακούσαμε μια δυνατή φωνή
"Μπόόόόμπα". Για πότε άδειασε το τραμ, δεν λέγεται.
Το φιλαράκι μου, φοιτητής, με τραβάει να φύγουμε, εγώ, άσχετος από αυτά, να θέλω να δω τι θα γίνει.
Σε λίγο έσκασε. Άδειο, ευτυχώς. Ήταν η εποχή των "Μπριγκάντων Ρόσσων" (Ερυθρές Ταξιαρχίες τις λέγαμε εδώ.
Μου άρεσε το Μιλανο 2, για το οποίο δεν ακούω κανένα σας μα μιλάει.
(Ιδέα για επόμενο ποστ με φωτογραφίες).
Να'σαι καλά Allora, που μας μεταφέρεις ωραίες εικόνες.
Καλό απόγευμα.

Marouli said...

Καλησπερα! Ωραια το καναμε και το μαθηματακι μας και σημερα!! Αν τσακιστει το σκουλικι ας με παρει παρεα να τσακιστουμε μαζι :)_

Μαρουλοφιλακια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ.
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Και λοιπόν;E allora? said...

χαχαχ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ τι έπαθες κι εσύ!Τώρα έχει παντού αστυνομία στο Ντουόμο αλλά και στο μετρό.Οι Ερυθρές Ταξιαρχίες ακούγονται συχνά πυκνα ακόμα.
Μιλάνο 2....μπααα χλωμό το βλέπω να να ανεβάζω φώτο από κει γιατί πολύ απλά χλωμό το βλέπω να πηγαίνω.Δεν ξέρω βέβαια για πριν πόσα χρόνια μιλάμε ότι πήγες Μιλάνο 2.

Καλό βράδυ από μια βροχερή μέρα που δε λέει να σταματήσει γκρρρρ!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Ε όχι και μάθημα βρε marouli,παραμύθι!Άντε να τσακιστείς κι εσύ να επισκεφτείς την Ιταλία αλλά αν είναι πρώτο ταξίδι συμβουλεύω Ρώμη!

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS ευχαριστώ πολύ,χαίρομαι...μη νομίζεις κι εσύ με τα δικά σου ποστ μου'μαθες για πράγματα που αγνοούσα,λέω για τις εκφράσεις που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας και από προέρχονται

Καλό σου βράδυ!

kiki said...

Πάνε χρόνια που πήγα στο Μιλάνο και ήταν καλοκαίρι. Τόσο ακριβά τη εισητήρια για τη Σκάλα ε; Ουάου!

sCaTterBraiN said...

καλά να περάσεις τότε αύριο που είναι αργία. :-)

mia maria said...

Είναι χρόνια που έχω να πάω και όταν είχα πάει ήταν για δουλειά! Εκτός από το Ντουόμο θυμάμαι και μια πολύ όμορφη στοά με μαγαζιά, ή μήπως ήταν στο Τορίνο; Αχ δε θυμάμαι καλα!
Μου αρέσουν πολύ αυτές οι αναρτήσεις σου, μου αρέσει να μαθαίνω πληροφορίες για άγνωστες σε εμάς χώρες!

Thalassenia said...

Η Σκάλα του Μιλάνου μου πέφτει λίγο "ψηλή"
Αφήστε με μπροστά στην εκκλησία με τις λιχουδιές.

Καληνύχτα.

kakos lykos said...

2000 ευρώ για να πας στην σκάλα του Μιλάνου;;;;;;;;

Έλεος!

Πολύ όμορφες όμως και ενδιαφέρουσες οι πληροφορίες σου για την περιοχή.

Καλό βράδυ Και λοιπόν, καλή βδομάδα να έχεις :)

Artanis said...

Ε βέβαια, Κάρμεν στη Σκάλα του ΜΙλάνο είναι αυτή...
Τα μεγαλύτερα ονόματα έχουν τραγουδήσει εκεί!
Ωραία παρουσίαση, πολλές καλημέρες...

Και λοιπόν;E allora? said...

Ε kiki όλη η καλή κοινωνία πάει στην πρεμιέρα με τα λούσα,τα διαμάντια και τις γούνες γι'αυτό και κάθε χρόνο γίνονται διαμαρτυρίες απ'έξω!

Και λοιπόν;E allora? said...

Ευχαριστώ sCaTterBraiN,λέω να πάω καμιά βόλτα να χαζέψω.

Καλημέρα!

Και λοιπόν;E allora? said...

big mama μοιάζουν σαν πόλεις το Μιλάνο με το Τορίνο,αλλά ο μεγάλος καθεδρικό ναός είναι στο Μιλάνο.
Η Ιταλία είναι μια γνωστή χώρα για τους Έλληνες αλλά άγνωστη όσον αφορά μερικούς τομείς.

Καλημερούδια
χχχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia κι εμένα η Σκάλα μου πέφτει κάπως,καλύτερα οι πάγκοι ;)))

Την καλημέρα μου!

Και λοιπόν;E allora? said...

kakos lykos φαντάζομαι και στις πρεμιέρες Οπερά του Παρισιού ή Ν.Υόρκη για τέτοιες τιμές μιλάμε.

Για τις παραστάσεις γενικά δεν έχω δει τιμές,θα κοιτάξω από περιέργεια όμως.

Καλή σου μέρα

Και λοιπόν;E allora? said...

Artanis τέτοια μέρα είναι κάτι σαν τα Όσκαρ με κόκκινο χαλί,τουαλέτες με συγκεκριμένα χρώματα όμως.

Καληνυχτούδια :)

ΦΟΥΛΗ said...

Όταν έρθω θα με φιλοξενήσεις,θα έρθω να ανέβω στη σκάλα, θα μου την κρατάς;; θυμάμαι σε πρόσφατο post έγραφες ότι τρελαίνεσαι από χαρά όταν φιλοξενείς χιχιχι.....
Φιλιά....

Anonymous said...

Τετραήμεροι εορτασμοί λοιπόν, σ' ένα χριστουγεννιάτικο Μιλάνο. Πρέπει να είναι φανταστικά, ζηλεύωωωωω!
Καλημέρα ξενιτεμένη μας :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Χαχχα τους τσαμπατζήδες ΦΟΥΛΗ που σε θυμούνται μόνο γι'αυτό,ναι τρελαίνομαι!έχω 2 παραδείγματα που λέω να τα γράψω καμιά μέρα

καλό βράδυ

Και λοιπόν;E allora? said...

Ανεμοδούρα άλλες ευρωπαϊκές χώρες αξίζουν τέτοια εποχή,να λέμε την αλήθεια :)

καλό σου βράδυ :)

eug said...

Oh bej! Oh bej!

πολύ ωραίες, πολύ ωραίες οι τελευταίες αναρτήσεις σου!

υγ:αααα....αυτό το ρολόι εννοούσες;;;
....χχιχιιχι...δεν το είχα καταλάβει...Να περασετε όμορφα τις γιορτές!!!

Marouli said...

Ασχετο με εδω αλλα το εβαλα το slide μπορεις να πας να το δεις οποτε θες!

Μαρουλοφιλακια! Καληνυχτα!

Και λοιπόν;E allora? said...

eug αχαχαχα ,ναι καλέ αυτό το ρολόι!!!!

καλημερούδια

Και λοιπόν;E allora? said...

Οκ Marouli ;)))

χχχχ

mahler76 said...

με τόσα μνημεία, ποιός το γαμεί το shopping...

Και λοιπόν;E allora? said...

έλα μου ντες βρε mahler76έχω και το πορτοφόλι άδειο....
χχχχ

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share