Wednesday, December 2, 2009

Έλληνες τουρίστες στην Ιταλία

Χθες είχε έρθει Ιταλία για 1,5 μέρα ένας πολύ καλός μου φίλος,είχε έρθει γιατί είχε συνέντευξη για δουλειά.
Εκεί λοιπόν που τον περιμένω μέσα στην καλή χαρά αφού έχω να τον δω απ΄τον Ιούλιο είναι δυό παλικάρια ή δυό μπαγλαμάδες όπως λέει ένα άλλο φιλαράκι μου,δυό φλωράκια που περπατάνε και μιλάνε δυνατά.Ρε μαλάκα λέει ο ένας στον άλλο,δεν έχω αναπτήρα κάτσε να ζητήσω.Απ'όλο τον κόσμο πρώτη και καλύτερη εμένα διαλέγει να ζητήσει.Έχεις να ανάψω; με ρωτάει σε καλά,σωστά ιταλικά κι εγώ του απαντάω "Τσου,no!" (το "τσου" είναι χαρακτηριστική απάντηση και των Σικελών όχι μόνο των Ελλήνων)

Φτάνει ο φίλος μου,"κούυυυκλα" να φωνάζει από μακριά.Φιλιά και αγκαλιές.Πάμε σε ένα μικρό μπαράκι,καθόμαστε και παραγγέλνουμε.Τσουπ μετά από 10' μπαίνουν 5-6 άτομα 45+ με διάφορες τσάντες από ψώνια.Μου λέει ο φίλος μου ο οποίος είναι ξένος "αυτοί μου φαίνονται Έλληνες".Δεν πέρασαν δευτερόλεπτα και ακούμε στο βάθος "ρε μαλάκες!!!!"
Μετά από λίγο μια απ΄τις κυρίες κόκκινο φόρεμα,μαύρη μπότα την ακούμε:
Κυρία-Ρε Κώστα που είναι η τουαλέτα;
Κώστας-Εκεί!
κατατοπιστικότατος....
Κυρία-Πού εκεί ρε Κώστα; ξαναφωνάζει
Βλέπεις το φιλαράκι  μου  που'χε καταλάβει τι ζήταγε η κυρία να της δείχνει με το χέρι που είναι η ριμάδα η τουαλέτα μπας και σταματήσει να φωνάζει.Και φυσικά η κυρία λέει απλά "Ααααα".
Ένα ευχαριστώ απ΄το στόμα της κυρίας δεν ακούστηκε,όπως και ο νεαρός ένα συγγνώμη δεν ακούστηκε.Ξερά μου ζήτησε και ξερά του απάντησα.

Θυμάμαι μια άλλη φορά ήμουνα με φίλες,όλες Ελληνίδες και πάντα Ιταλία.Εκεί που περπατάγαμε και χαζεύαμε λέει η μια "αχ με ξενύχιασε η καριόλα" και γυρνάει η καριόλα "συγγνώμη δε το'θελα!"

Από τέτοια επεισόδια πολλά,μερικά έχουν και τρελά γέλια γι'αυτό όσοι ταξιδεύετε να θυμάστε ναι μεν μπορεί να μη σας καταλαβαίνουν αλλά σας ακούνε.

42 comments:

KitsosMitsos said...

Βρε τι γίνεται στον κόσμο; Τελικά ισχύει η διαφήμιση γνωστής αεροπορικής εταιρείας ότι είμαστε πολλοί και παντού! Χαχαχα!

Και λοιπόν;E allora? said...

Εσύ KitsosMitsos που ταξιδεύεις συχνά το νου σου :)))
Δεν την έχω δει τη διαφήμιση,τα φώτα σου!!!

καλό βράδυ....

Ευρύνοος said...

χαχα

υπάρχουν και χειρότερα..

αυτό εννοεί μάλλον ο KitsosMitsos..
http://www.youtube.com/watch?v=d605z6azNuk

καλησπέραααα :)

Roadartist said...

Φρίκη δεν είναι βρε παιδιά αυτό?

Θα μου άρεσε να ζω Ιταλία, αλλά να μην ακούω και εκεί τους Έλληνες!!!

Dreamy Cloud said...

Tο χειρότερο είναι να είσαι στο εξωτερικό και ο κλασικός Έλληνας να την πέσει σε κοπέλα που είναι επίσης Ελληνίδα!! Καλύτερα να μασας παρά να μιλάς η κατάσταση.. Φιλιά πολλά!!

kakos lykos said...

Έχουμε πλάκα πάντως σαν λαός.Νομίζουμε στο εξωτερικό ότι μπορούμε να λέμε ότι μας κατέβει γιατί δεν μας καταλαβαίνουν οι άλλοι, να όμως που δεν είναι έτσι.

χαχαχαχα

Καλό βράδυ :)

Marouli said...

Καλησπερα!! Χαχαχαχα! Πολυ καλες οι ιστοριες και ακρως αληθινες.. Τα εχω ζησει και εγω οποτε ξερω..
Μπορει να ειμαστε λιγοι αλλα σκορπιζομαστε παντου!!

Καληνυχτα!

Μαρουλοφιλακια!

Thalassenia said...

Δεν κρυβόμαστε με τίποτα και φαινόμασται απο μακριά.
Το κακό είναι οτι μερικές φορές ξεχωρίζουμε τόσο αρνητικά, λες και στο εξωτερικό βγάζουμε απωθημένα.

Καλό ξημέρωμα.

Artanis said...

Χα,χα,χα, πριν 2 βδομάδες πήγαμε σε μια Ιρλανδική μπυραρία με θέα στο λιμάνι του Lyttelton, για να πιούμε καφέ καπουτσίνο(τί πιο τυπικό) για Έλληνες :)Και ξαφνικά βγαίνει μπροστά μας μια άγνωστη τύπισσα, και μας αρχίζει στα Ελληνικά...
Ήταν Ελληνίδα εξ Αυστραλίας, και είχε έρθει με κρουαζιερόπλοιο στη ΝΖ για τουρ, άκουσε τις μικρές να μιλάνε μεταξύ τους Ελληνικά, και ήρθε να μας συστηθεί...
Κάγκελο μείναμε ;)

next_day said...

α χαχαχαχαχα!!! γελάω με το σκηνικό με το ξενύχιασμα!!!!!!!!!
εγώ πάντως ακούγομαι όπου κι αν είμαι!!! ;)

Φιλί γλυκό καλή μου!! Με έκανες και γέλασα και πολύ το χάρηκα!!

Coffeemug said...

Καλή η ελληνική πινελιά, δεν λέω αλλά έχει και όρια η αγένεια.

nikos said...

Όπως όλοι οι λαοί του κόσμου έχουμε και εμείς τα αρνητικά μας.......

Καλή σου μέρα από την μελαγχολική σήμερα Αθήνα!!!!!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Ευχαριστώ Ευρύνοε για τη διαφήμιση,την είχα δει τελικά αλλά δε τη θυμόμουνα.Μου θύμισε ένα επεισόδιο,λίγο άσχημο όμως.Θα σας το μεταφέρω τις επόμενες μέρες.

Καλημερούδια

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημέρα Roadartist και καλώς ήρθες.Φρίκη είναι όταν είμαστε αγενείς αλλιώς μου αρέσει να ακούω τη γλώσσα μου :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Dreamy Cloud το χειρότερο είναι να ψάχνει για την ξένη και να πέσει στην παντόφλα χαχαχα

Καλημερούδια

Και λοιπόν;E allora? said...

kakos lykos δε σκεφτόμαστε ότι οι Έλληνες είμαστε παντού και πέφτουμε σε γκάφες χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε :))

Καλημερούδια!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Γύρισες marouli!!!!!Γράψε κι εσύ τις εμπειρίες σου να γελάσουμε :))))

φιλάκια

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia νομίζω ότι στο εξωτερικό επικρατεί η σκέψη "ποιος θα μας καταλάβει ρε μαλάκα;"

Την καλημέρα μου!

Και λοιπόν;E allora? said...

Artanis είδε ο γύφτος τι γενιά του....φαντάζομαι τη χαρά της κυρίας να βρίσκει ελληνόπουλα.

καλό σου βράδυ
φιλιά

Και λοιπόν;E allora? said...

next_day άμα δηλαδή ακούσω καμιά τουρίστρια Ελληνίδα να πλησιάσω να τη ρωτήσω αν είσαι εσύ; χαχαχα

καλημερούδια :))))

Και λοιπόν;E allora? said...

coffeemug ηείμαστε ωραίος ζεστός και πρόσχαρος αλλά είμαστε αγενείς πολλές φορές.

Και λοιπόν;E allora? said...

Γιατί μελαγχολική η Αθήνα Νίκο;Τι να πω κι εγώ που'χω να δω ήλιο....κάτσε να σκεφτώ γιατί έχω χάσει τον υπολογισμό!
Συμφωνώ είμαστε λαός με τα αρνητικά μας αλλά και τα θετικά μας!!!!

Καλημερούδια :)

b|a|s|n\i/a said...

ούνα φάτσα ούνα ράτσα. ;)
καλημέρα σου!

Ξανθή said...

Πριν πολλά χρόνια μια θεία που ζούσε στην Αυστραλία ξέρετε από εκείνους τους μετανάστες που πήγαν με το καράβι εκεί και βέβαια δεν ξέραν γρι Αγγλικά είναι στο λεωφορείο και την πατάει μια Αυστραλέζα και της λέει sorry κι η θεία απαντά με τα εκπληκτικά της Ελληνικά μπα που να σωριαστείς!!!
Όπου κι αν πάμε πάντως έχουμε γλωσσίτσα!!!

ypnos said...

Δεν εχεις απλα ιδεα το τι γελιο εριξα το πρωι με το που το διαβασα..

Εξηγουμαι.. Ελληναραδες φωνακλαδες. Αυτο ειναι σιγουρα ενα ΥΠΑΡΚΤΟ και επιβεβαιωμενο κλισε το οποιο ισχυει για την γουνα μας.

Πριν λιγα χρονια, την δευτερη φορα που πηγα Αμερικη, και συγκεκριμενα στο υπεροχο Σικαγο (οπου ως γνωστο εχει τεραστια ελληνικη κοινοτητα) ειπαμε να παμε σε ενα απο τα περιφημα "πρωιναδικα", οπως βλεπεις τεσπα σε κατι ταινιες.
Ολα καλα κι ολα ωραια. Καθομαστε, μιλαμε με τον κολλητο μου. Εχουμε φαει τα αντερα μας (45 δολαρια το κεφαλι για ΠΡΩΙΝΟ με μπριζολες, ομελετες, καφεδες, κρουασαν, ενα φορτηγο να μας γυρισει στο ξενοδοχειο κτλ), και φυσικα μιλαμε στους γνωστους ελληνικους τονους.

Ξαφνικα, απο το πουθενα, ερχεται μια κοπελα που καθοταν στο ταμειο και εκανε καποιες δουλειες και σε απταιστα ελληνικα μας πεταει το εξης: "παιδια απο που ειστε? ο,τι εχετε φαει μεχρι στιγμης ειναι κερασμενο και θα χαρω να σας δω το βραδι στην ταδε ταβερνα οπου θα σφαξουμε 10 τουρκους (turkey = γαλοπουλα)".

Αμεσως, σηκωνονται αλλοι 2-3 απο καποια αλλα τραπεζια και απο το πουθενα μιλαγαμε με 4 αγνωστους οπου στην ουσια μας υποδεχθηκαν πιο θερμα κι απο τον ψιλικατζη μας (ατυχες παραδειγμα ετσι?).

Ειμαστε αυτο που ειμαστε, αλλα οι Ελληνες του εξωτερικου ειναι ακομα περισσοτερα.

Μονο σεβασμος απο την πλευρα μου :)



ΥΓ φυσικα ακολουθησαν κι αλλα πολλα, αλλα φτανουν τοσα! μην γινω και κουραστικος lol

Ελιά Μαϊστρα said...

Καλησπέρα μικρό
Αν μου πεί κανείς ότι έξω ο Ελληνας είναι σαν τον Μίστερ Μπίν θα πεθάνω!!!!
φιλιά φιλιά..

Και λοιπόν;E allora? said...

b|a|s|n\i/a σε κάποια πράγματα είμαστε φτυστοί ρε παιδί μου!!!!!

καλό απόγευμα

Και λοιπόν;E allora? said...

Αχαχχα Ξανθή δεν ξέρεις τι γέλιο έριξα!!!!!Άλλες εποχές και φυσικά διαφορετικές γλωσσοκοπάνες ;)

καλό σου απόγευμα

Και λοιπόν;E allora? said...

YpNoS δεν με κουράζουν καθόλου τα μεγάλα και πλούσια σχόλια....εξάλλου γι'αυτό δεν έχω βάλει μετριασμό ή περιορισμούς.

Αφιέρωσε στο μπλογκ μια ανάρτηση με τα υπόλοιπα ευχάριστα και διασκεδαστικά επεισόδια ;)...τώρα έχω περιέργεια :p

καλό απόγευμα :))

lena_zip said...

Κάτι τέτοια περοστατικά τα διηγείσαι και γελάς. Είμαστε όμως τόσο αγενείς και φωνακλάδες τελικά που εεεεε λίγο θα έπρεπε να ντρεπόμαστε.

Και λοιπόν;E allora? said...

ελιτσα μη μου ακουμπάς τον Μιστερ Μπιν :)))

καλό απόγευμα
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Έχεις δίκιο lena_zip...γελάμε με τα χάλια μας και κάποια στιγμή θα γράψω για ένα χάλι που μου'τυχε πριν μερικά χρόνια και ειλικρινά ντρέπομαι για λογαριασμό τους.

καλό σου απόγευμα :)

ΦΟΥΛΗ said...

Αυτό με την καριόλα είχε πολύ πλάκα
είμαστε παιδί μου είμαστε!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Είμαστε ΦΟΥΛΗ....άσε τι είμαστε ώρες-ώρες

σπέρα :)))

Betty's Cuisine said...

χαχαχα... γέλασα πολύ με την καριόλα!
είναι γεγονός πάντως ότι είμαστε "ζωντανός" λαός, κάνουμε παντού αισθητή την παρουσία μας!
όχι βέβαια ότι δικαιολογώ την αγένεια σε καμμιά περίπτωση!!!

sCaTterBraiN said...

λολ, πολύ καλό! μου έχουν συμβεί κι εμένα άπειρα, αλλά τα χειρότερα τα λένε μπροστά σε ξένους στην ελλάδα που όμως συχνά τυχαίνει να καταλαβαίνουν ελληνικά. δεν είμαστε όμως όλοι οι έλληνες αγενείς. :-)

Η τρελή said...

ΑΧ! Και μετά σου λέει una fatsa, una ratsa.....βλακείες παιδί μου, ευτυχώς νομίζω ότι το έσπασαν το καλούπι μετά για να μην υπάρχουν κι άλλοι λαοί "Ελληναράδες" σαν κι εμάς!
Καλημέρες

Και λοιπόν;E allora? said...

Είμαστε για γέλια Μπέτυ,είμαστε λαός με μεγάλη γλώσσα θετική και αρνητική!
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

sCaTterBraiN όχι βέβαια,δεν είμαστε όλοι αγενείς.Πριν 2 χρόνια είχαν έρθει 4 μαντραχαλάδες φίλοι για μπάλα κι τους άκουγες κάθε 5' "πωππω τι μ*****ος ειναι αυτός!πωππω τι γκομενάρα είναι τούτη κτλ"

Και λοιπόν;E allora? said...

Οι Ιταλοί με τους Έλληνες Τρελή έχουν κάποιες ομοιότητες αλλά δε είναι όμοιοι.

Καλημέρα

Ephemeron said...

Γελασα πολυ με το post σου!!!
Αν και μερικες φορες δεν ειναι για γελια αλλα για κλαματα...

Και λοιπόν;E allora? said...

Για κλάματα δε λες τίποτα Ephemeron!!!!

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share