Sunday, December 20, 2009

Salame al cioccolato

Ναι,ναι καλά διαβάζετε στον τίτλο σαλάμι με σοκολάτα κι όχι δεν είναι παραπλανητικός  αυτή τη φορά! ΝΑΙ επιτέλους ήρθε μια συνταγή με σοκολάτα!

Salame al cioccolato (σαλάμε αλ τσοκολάτο) δεν είναι τίποτα άλλο απ΄τον γνωστό μας κορμό αλλά με 1-2 διαφορές.Είναι απ'τα γλυκά που βρίσκεις κανείς πολύ συχνά στις τρατορίες.Είναι πανεύκολο,γρήγορο και κόλαση όπως θα'λεγε η σοκολατοφίλη μου!Πρέπει να κάνετε 12 ώρες υπομονή για να το φάτε και γι'αυτό το φτιάχνω το βράδυ και την επομένη είναι έτοιμο ακόμα και για πρωινό!!!!Όταν το πρωτόφτιαξα κάλεσα το φίλο μου το Στέφανο που είναι γλυκατζής και ο ζαχαροπλάστης του σπιτιού του για να μου πει πως βγήκε.Δεν ξέρω πόσα κομμάτια έφαγε!!!!Xθες που πέρασε τσάκισε 2  κομμάτια τυρόπιτα που'χα φτιάξει για το τραπέζι,είναι φαγανός!

Υλικά

150 γρ ζάχαρη
60 γρ κακάο πικρό
80 γρ λιωμένο βούτυρο
3 κρόκους αυγών
200 γρ μπισκότα τύπου πτι-μπερ
λίγο κονιάκ ή ρούμι (προαιρετικά)

Εκτέλεση

Θρυμματίζουμε τα μπισκότα με τα χέρια και τα ρίχνουμε σε ένα μπωλ.Βάζουμε τα 4 πρώτα υλικά σε μίξερ ή μπλέντερ.Το ρίχνουμε στα μπισκότα και ανακατεύουμε με τα χεριά,δουλεύουμε όπως το ζυμάρι.


Στο τέλος σε μια λεία καθαρή επιφάνεια δίνω τη μορφή σαλαμιού,το τυλίγω σε αλουμινόχαρτο και το βάζω στο ψυγείο για 15-20 ώρες.




Για όποιον δε μπορεί να περιμένει τόσο πολύ πρέπει να δει ότι έχει γίνει πέτρα.
Έτοιμο!Κόβετε σε χοντρές 1 εκατοστό.



Το έχω φτιάξει πολλές φορές και με μπισκότα digestive  και δε σας κρύβω ότι μου άρεσε πολύ γι'αυτό βάλτε ότι μπισκότα προτιμάτε.

Εδώ υπερβάλλουν ακόμα περισσότερο,όταν είναι έτοιμο για σερβίρισμα ρίχνουν είτε σκόνη κακάο είτε ζάχαρη άχνη.Το συνοδεύουν επίσης με κρέμα μασκαρπόνε,θα επανέλθω με λεπτομέρειες

52 comments:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Η μαμά μου το έφτιαχνε με Μιράντα και δεν έχει αφήσει τη συνταγή.
Εγώ δεν το έκανα ποτέ, φοβούμενος ότι δεν θα πετύχω εκείνη τη γεύση.
Θέλω να κρατάω αναμνήσεις.
Τώρα που με τσίγκλισες, θα το επιχειρήσω, αλλά με Μιράντα.
Καλημέρα απ'τη Θεσσαλονίκη.

ΦΟΥΛΗ said...

Είναι όνειρο,δεν το εχω φτιάξει ποτέ γιατί θα το τσακίζω,όπου το βρω όμως του αλλάζω τα φώτα...
Καλημερέαααα

Marouli said...

Αχ τι μας κανεις πρωι πρωι.. Πολυ ωραια η συνταγη πανευκολη αλλα εφτιαξα νυχια χτες οποτε δεν το φτιαχνω αμεσα χαχαχαχα!

Καλημερα!!

Μαρουλοφιλακια!

SkinLikeSand said...

Ααααααα έλεος πρωί πρωί, ούτε πρωινό δεν έφαγα ακόμα...


Το φτιάχνει μια θεία μου συχνά αυτό το γλυκό, θεϊκό! Αλλά ρούμι δε νομίζω να βάζει.

oreksinaxeis said...

Αγαπημένο γλυκό το σαλάμι σοκολάτας, ο κορμός...κι εγώ με μιράντα τα φτιάχνω σαν την μαμα του Δύσπιστου...αλλά θα τα δοκιμάσω και με τύπου πτι μπερ...πάλι τέλειο νομίζω θα είναι!!!Φιλιά

nikos said...

Κυριακή πρωί με τόσο νόστιμες γεύσεις... αχχχχ

Την καλημέρα μου!!!!!!!!!!

Matriga said...

Καλή σου μέρα. Πόσο μου αρέσει ο κορμός σοκολάτα. Πρωϊ πρωϊ σε πειρασμούς μας βάζεις, αλλά μου αρέσει ;-)

Φιλάκια

Lila Xagorari said...

Τρελλαίνομαι για οτιδήποτε με σοκολάτα, τον κορμό θα άφηνα? Αγαπημένο γλυκό και του γιόκα μου!

kakos lykos said...

Τι μου θύμισες τώρα!
Η μητέρα μου το έφτιαχνε συχνά αυτό το γλυκό και πάντα με πτι-μπερ.

Καλησπέρα :)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

σαλάμι το λέμε κι εμείς, το κορμός είναι για να μας καταλαβαίνουν οι άλλοι, κι η μαμά πάντα το πασπάλιζε με άχνη, τώρα πόσα κομμάτια έτρωγα δε θα πω, αυτός είναι κι ο λόγος που δεν το φτιάχνω συχνά, διότι ποτέ κανένας μας δε σταματάει στο ένα κομμάτι, εμείς πάντοτε με πτι-μπερ Παπαδοπούλου το φτιάχνουμε, τότε υπήρχαν με το κιλό σε μεγάλα τενεκεδένια κουτιά, τελικά οι παιδικές γευστικές αναμνήσεις μας ακολουθούν γλυκά!!!
φιλιά σαλαμοσοκολατένια!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Αναμνήσεις της μαμάς ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ!Η μητέρα μου δεν έχει καμία συνταγή γραμμένη.Και με τα Μιράντα μια χαρά θα βγει,να δω πόσο θα διαρκέσει.

Καλησπέρα :)

Και λοιπόν;E allora? said...

ΦΟΥΛΗ φτιάξε μικρή ποσότητα όπως έχω κάνει εγώ,χθες 4 άτομα το τσακίσαμε.

Σπέρες!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Marouli βάλε γάντια για νσ μη χαλάσει το νύχι ;) ή δώσε τη συνταγή σε κανέναν άλλον :))

Καλό απόγευμα!
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

irthe_h_pitsa ξέρεις τι ωραίο είναι για πρωινό;Να τα βουτάς σε γάλα ή να το τρως σε ζεστό καφέ!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

pandora αν σου αρέσουν τα μπισκότα digestive βγαίνει νοστιμότατο και δεν είναι το συνηθισμένο!!

καλό απόγευμα
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλησπέρα Νίκο κερνάω και καφέ ;)

Και λοιπόν;E allora? said...

Τελικά μόνο εγώ δε τρελαίνομαι για οτιδήποτε με σοκολάτα,λίγα πράγματα και κυρίως πικρή.

Καλό σου απόγευμα Λίλα

Και λοιπόν;E allora? said...

matriga χρειάζεται κάτι με μπόλικη ενέργεια αφού μας έχει φάει το πολικό κρύο!!!

φιλιά!

Και λοιπόν;E allora? said...

Μόνο η δικιά μου μητέρα δεν έφτιαχνε αυτό το γλυκό kakos lykos.Δεν έχω παράπονο όμως,έφτιαχνε τόσα άλλα!!!!Ήταν και είναι πολύ γλυκατζού,γραμμάριο δε βάζει όμως!

Καλό απόγευμα :)

Και λοιπόν;E allora? said...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ δεν μετράμε τα κομμάτια,δεν ρωτάμε πόσα τρώει ο καθένας αρκεί που αρέσει.Έτσι κι χθες το άφησα στο τραπέζι και τους είπα όποιος θέλει να κόβει και να παίρνει χωρίς να ρωτάει....τις μπουκιές θα μετράμε;

καλό σου απόγευμα!

Anonymous said...

Εσυ μου φαινεται εισαι χειροτερη
απο μενα στην κουζινα!
Εγω για να λεμε και την αληθεια,
ουτε μακαρονια μπορω να βρασω!

Το να κανω βεβαια κεικ...
ου..πιο πιθανο ειναι να βρεθει εστιατοριο Mc Donalds στη σεληνη, παρα αυτο!

kiki said...

Το αγαπημένο γλυκό του γιου μου! Η διαφορα μας είναι ότι δεν βάζω αυγά πια.

Unknown said...

Τρέχω να αγοράσω υλικά.
Γιουμ γιουμ.
Θες να σου στείλω κομμάτι με curier να δοκιμάσεις αν το πέτυχα;

Μη φοβάσαι στην μαγειρική τα πηγαίνω τέλεια. αρκεί να υπάρχει κάποιος να πλύνει τα πιάτα μετά. χαχα

Και λοιπόν;E allora? said...

fanny-banny η κουζίνα για'μενα είναι ριλάξ!

Καλό βράδυ!

Και λοιπόν;E allora? said...

kiki καλά κάνεις και δε βάζεις αυγά κι εγώ σκέφτομαι να τα μειώσω να δω πως θα βγει,αναρωτιέμαι πως θα βγει...χμμμμ!

Και λοιπόν;E allora? said...

bear δεν υπάρχει περίπτωση να μην το πετύχεις θα δεις :)))
Πλένω πιάτα,πότε θα δοκιμάσω τη μαγειρική σου :))))

Καλό σου βράδυ!!
χχχχ

Skouliki said...

ααααα ειπα και εγω

πολλα φανταστικα ειναι η αληθεια αχαχαχ

Remy said...

emena pali k o sndyasmos kyriolektikou salamiou me sokolata- an ginei swsta- endiaferwn mou akougetai! :D

sCaTterBraiN said...

θα το φτιάξω για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι!!!

Thalassenia said...

Ποιός περιμένει καλή μου 12 ώρες.
Το φτιάχνεις το πρωί και μετά το μεσημεριανό το τσακίζεις.
Το απόγευμα με το καφεδάκι και πάει λέγοντας...
Ωραία πράγματα!!

Η τρελή said...

Το γνωστό "μωσαϊκό" των παιδικών μας χρόνων! Τι μου θύμισες....!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

Και λοιπόν;E allora? said...

έτσι πρέπει skouliki να φανταζόμαστε ;)))

έχουμε ένα χιόοοοονι!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Τριλιανος έχω φάει φαγητό με σοκολάτα και είναι ΜΜΜΜΜΜΜΜ

Και λοιπόν;E allora? said...

Να φτιαξεις μπολικο sCaTterBraiN
γιατί τρώγεται σε χρόνο dt

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia να περιμένεις για να δέσει το γλυκό.Θα τι φτιάξεις το βράδυ,θα πέσεις για νάνα και το πρωί επιδρομή στο ψυγείο!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Μπράαααβο Η τρελή,το'χα ξεχάσει ότι το λέμε κι έτσι!!!!!

καλό σου βράδυ από μια άσπρη Ιταλία!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Τις θερμότερες ευχές μου JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS για πανέμορφα Χμας και για ένα υπέροχο 2010

χχχχ

thumbelina said...

Aγαπημένο γλυκό των παιδικών μου χρόνων, αγαπημένο γλυκό και των παιδιών μου τώρα πια, την εκδοχή με τη κρέμα μασκαρπόνε δεν την ήξερα μα μου φαίνεται τέλεια, σίγουρα θα τη δοκιμάσω...
καλές γιορτές εύχομαι με υγεία και χαρά!

mia maria said...

Το αγαπημένο μου γλυκό! Σου εύχομαι να έχεις χαρούμενα και ευτυχισμένα Χριστούγεννα!

Dreamy Cloud said...

To λατρεύω αυτό το γλυκό!! Το φτιάχνει η μαμά μου και δεν μένει ψίχουλο :) Φιλάκια!!!

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

allora τέλειο το γλυκάκι σου!!! Ποιός μπορέι να αντισταθεί στον κορμό ή σαλάμι ή μωσαϊκό; Οπως και να το λένε το τσακίζουμε χιχιχιχι
Μόνο που εγώ το φτιάχνω με πτι μπερ, τα μιράντα τα βρίσκω πιο γλυκά και χωρίς αυγά, απλά ρίχνω λίγο περισσότερο υγρό στο μίγμα π.χ χυμό.
ΦΙλάκια πολλά :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

thumbelina μεγάλα παιδιά είμαστε,μπορούμε λοιπόν να το τσακίζουμε.

Καλές γιορτές σε'σενα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

big mama καλές γιορτές και καλά να περάσεις :)))

χχχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Dreamy Cloud τώρα που'χεις τη συνταγή μπορείς να το φτιάχνεις κι εσύ!

χχχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

ΕΥΗ χωρίς αυγά είναι σαφώς πιο υγιεινό!

Φιλιά από μια παγωμένη Ιταλία!!!

sunnefoula said...

soooookolaaaaaataaaaaaa

Και λοιπόν;E allora? said...

Ποιος φώναξε sunnefoula ;

χαχαχα

Dinamitis said...

Να ρωτήσω ποσα κομμάτια βγαίνουν; Σκέφτομαι να το κάνω για την παραμονή πρωτοχρονιάς, αλλα μιας και θα είμαστε πολλά άτομα, μήπως να έκανα 2;

Καλή χρονιά απο Ισπανία.

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλησπέρα dinamitis και καλώς ήρθες στην παρέα!Με αυτή τη δόση βγαίνουν σχεδόν 20 κομμάτια πάχους 1 εκατοστό,εξαρτάται λοιπόν πόσα άτομα είστε,αν το προσφέρεις πχ με μια μπάλα παγωτό και πόσα θα φάει ο καθένας.Φτιάξε διπλή δόση για να είσαι σίγουρος,ένα μεγάλο :)...δε πάει χαμένο!

Πέρνα μετά να μου πεις αν άρεσε

Καλό βράδυ!

sCaTterBraiN said...

όχι μόνο το έφτιαξα, αλλά του αφιέρωσα και ποστ! δεν ξέρω αν πρέπει να σε ευχαριστήσω ή να σε βρίσω...

;-)

Και λοιπόν;E allora? said...

Για να περάσω απ΄το σπιτικό σου να δω τι έκανες με το σαλάμι sCaTterBraiN :))))

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share