Saturday, December 26, 2009

Κοτόπουλο στο φούρνο με πατάτες και ντομάτα;;;

Μετά το χθεσινό φαγοπότι κι επειδή  εδώ Ιταλία είναι Σάντο Στέφανο και δεν έχω κανέναν που γιορτάζει σκέφτηκα κάτι απλό και γρήγορο,κοτόπουλο στο φούρνο που'ναι ελαφρυ!Επειδή όμως βαρέθηκα το κλασικό κοτόπουλο στο φούρνο είπα να πειραματιστώ μια φορά και μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα!Τι θέλουμε;Τα κλασικά αλλά και ντομάτα και γι'αυτό βουρ στην κουζίνα!

Υλικά
1 κοτόπουλο
πατάτες
5-6 σκελίδες σκόρδο
μερικούς κόκκους μαύρο πιπέρι
ρίγανη
ντοματοχυμό με το μάτι (όποιος έχει φρέσκια ή φτιαγμένη απ΄το καλοκαίρι είναι τυχερός!!!)
ελαιόλαδο
1 κομμάτι τυρί που να λιώνει πχ ρεγκάτο

Η εκτέλεση είναι η συνηθισμένη.Πλένω το κοτόπουλο,αλατίζω βάζω στην κοιλιά του μερικούς κόκκους μαύρο πιπέρι,2-3 ολόκληρες σκελίδες σκόρδο και το κομμάτι τυρί,έτοιμο για το ταψί.
Καθαρίζω,πλένω,κόβω,αλατίζω και πιπερώνω τις πατάτες.Τις βάζω στο ταψί με το κοτόπουλο.Ψιλοκόβω 2-3 σκελίδες σκόρδο και τις ρίχνω τριγύρω στο ταψί.Ρίχνω τη ρίγανη σε κοτόπουλο και πατάτες.Το λαδάκι,όσο θέλει ο καθένας και στο τέλος ντοματοχυμό και λίγο νερό μέχρι να καλύψουν τις πατάτες.Σκεπάζω με αλουμινόχαρτο και ψήνω όπως ένα κανονικό κοτόπουλο.

Με το κοτόπουλο συχνά φτιάχνω την τυροκαυτερή  ή τζατζίκι.Νησιώτικο κρασί αυτή τη φορά απ΄τη Σικελία.
Nero d'Avola

34 comments:

Cristiana54 said...

Μιαμ μιαμ και μου άνοιξε η όρεξη!!

kakos lykos said...

Μμμμμμμμμμμμμμμ!!!!
Σλουρππππ!!!!

Κόλαση!!!!!

Αν και έχω φάει του σκασμού όλες αυτές τις μέρες, μπορώ να πω ότι μου άνοιξες την όρεξη!!!

Καλημέρα Και λοιπόν :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλώς ήρθες στην παρέα Cristiana54

Και λοιπόν;E allora? said...

kakos lykos εγώ έφαγα τόσο πολύ χθές το μεσημέρι/απόγευμα που βραδινό δεν έφαγα,αλλά και σήμερα το πρωί δεν είχα όρεξη....φαντάζεσαι τι κατεβάσαμε!!!!!

Καλημερούδια :)))
χχχχχ

ΦΟΥΛΗ said...

Καλημέρα το μαγείρεμα πάντως δεν το γλίτωσες εεεε
Εγώ την γεμίζω με μπέικον, ρύζι,
κάρυ, σκορδάκι, κρεμμυδάκι, και τέλος της πατάω και ένα γαζί με τη βελόνα.. στο φούρνο με πατάτες κλπ...
Καλοφάγοτη,με καλή παρέα...

ypnos said...

Πειναω, πειναω, πειναω..

Πανω που αναρωτιομουν ποσο ακομα αντεχω να πιω καθως μπαινω αισιως στην 4η ημερα συνεχομενης κρεπαλης και ξενυκτιου (βλεπε 6.30πμ), τωρα απλα πειναω!

lol

Θα το δοκιμασω βεβαιως, μαζι με τα υπολοιπα που εχω βαλει στην λιστα.
Εντος του 2010 ομως για να μου πετυχει!

Καλες μασες!

Ελιά Μαϊστρα said...

χρόνια πολλά
Να μήν ακούω για φαϊ...πιά! (σήμερα)
Να είσαι, και να περνάς καλά..
φιλιά

nikos said...

Χρόνια πολλά..........
Ένα από τα αγαπημένα φαγητά........
Και αν συνοδεύεται και με ένα καλό κρασί.......

Την καλησπέρα μου!!!!!!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Άσε ΦΟΥΛΗ το στομάχι κάποια στιγμή παραπονέθηκε κι έτσι έφτιαξα ότι πιο εύκολο και γευστικό.
Ανάρτησε κάποια στιγμή τη συνταγή που δίνεις αναλυτικά :)

καλό βράδυ
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Πάλι πεινάς YpNoS;Χαχαχ εγώ ήμουνα τόσο χώμα που παραμονή αποκοιμήθηκα από τις 11 το βράδυ!Άντε να δω πότε θα δοκιμάσεις να πειραματιστείς να μου πεις πως βγήκαν!

Καλό βράδυ!

Και λοιπόν;E allora? said...

Ευτυχώς δεν έχω πολλές υποχρεώσεις αυτές τις μέρες,είμαι και όλη μέρα έξω κι έτσι δεν τρώω πολύ ελιτσα.

Πολλά φιλιά :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλησπερούδια Νίκο πέρνα τότε αφού είναι απ΄τα αγαπημένα σου φαγητά!

mahler76 said...

2 μέρες έχω φάει τόσο που έγκωσα ο άνθρωπος μπλιάχ, οπότε την συνταγή να πώ την αλήθεια δεν την διάβασα.

sCaTterBraiN said...

θα έλεγα καλή όρεξη αλλά άργησα - καλή χώνεψη λοιπόν.
:-)

Cristiana54 said...

Kαλώς σας βρήκα λοιπόν!
Nόστιμο τελικά? ?
Έχεις ένα πολύ ενδιαφέρον blog!!Μου ανοίγει την όρεξη!!

thumbelina said...

χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, καλή χρονιά,
υπέροχο φαίνεται το κοτόπουλο και πραγματικά δεν είχα ποτέ σκεφτεί να το φτιάξω με σάλτσα ντομάτα, θα το δοκιμάσω σίγουρα...
καλό βράδυ!

kiki said...

Νοστιμότατο ακούγεται κυρία μου!

Ευρύνοος said...

Εγώ είμαι πλήρης φαγητού!!

μα το κοτόπουλο με πατάτες είναι αδυναμία..

μου άρεσε η παραξενιά με τον ντοματοχυμό..

θα το δοκιμάσω :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Αχαχαχ mahler76 2 μέρες τρως και προβλέπω να συνεχίζεται το φαγοπότι για αρκετά ακόμα ;)

Και λοιπόν;E allora? said...

sCaTterBraiN δεν αργείς ποτέ,υπάρχει μεζεδάκι και φυσικά κρασί ;)

Και λοιπόν;E allora? said...

Cristiana54 εγώ το βρίσκω νόστιμο,μου αρέσει η ντομάτα.Εννοείται ότι με φρέσκια είναι καλύτερο αλλά τέτοια εποχή δε το ρισκάρω!

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)

Καλή Κυριακή :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Θερμές ευχές thumbelina για πανέμορφες γιορτινές μέρες!Αν είσαι λάτρης της ντομάτας θα σου αρέσει,μπορείς μετά να βουτήξεις και ζεστό ψωμί!

Καλή Κυριακή!

Και λοιπόν;E allora? said...

Ευχαριστώ kiki μου :))))

Και λοιπόν;E allora? said...

Ευρύνοε όταν το φτιάξεις περιμένω εντυπώσεις,σχόλια,προτάσεις :)))...γι'αυτό πέρνα να μου πεις!!!!

Καλή Κυριακή σου εύχομαι!!!

cummulus said...

Χρόνια Πολλά και σε σας E Allora?, και ότι ποθείτε. Κλέβω μια φτερουγίτσα απ΄την κοτούλα σου -))

Blogger fan said...

σου ευχομαι μια νεα χρονια με υγεια πολυ αγαπη και πολυ δυναμη.μια χρονια καλυτερη απο της αλλες.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΕΥΧΟΜΑΙ Η ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ 2010 ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ.

Global Greek said...

εντάξη, αυτό μου άνοιξε τώρα την όρεξη, παρ'όλο που ακόμα χωνέυω τα χριστουγεννιάτικα :-)

Και λοιπόν;E allora? said...

πάρε και τις δυό φτερούγες cummulus εγώ προτιμώ μπούτι :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Αναστασία θερμές ευχές για ένα υπέροχο καινούριο έτος!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS σου εύχομαι τα καλύτερα!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

χαχαχαχ Global Greek βλέπω δε χάνεις ποτέ την όρεξη σου,σαν κι εμένα :)))

cummulus said...

Ευχαριστώ, τις πήρα ήδη. Αν περίσεψε και το λαιμουδάκι, εδώ είμαι εγώ!

Και λοιπόν;E allora? said...

Αχαχχααχ cummulus δεν τρώω το λαιμό,όλο δικό σου την επόμενη φορά :)))

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share