Tuesday, January 12, 2010

Bank job ΑΚΑ To μεγάλο κόλπο


Πρόκειται για μια ταινία βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα.Λονδίνο δεκαετία του 70' και η ληστεία γίνεται στην Loyds Bank από άγνωστα άτομα τα οποία έκλεψαν απ΄τις θυρίδες αντικείμενα και χρήματα αξίας 500.000 λιρών,συν το περιεχόμενο της θυρίδας 118.Η θυρίδα περιέχει φωτογραφίες ενός βασιλικού μέλους,αλλά μέσα στα κλοπιμαία υπάρχει ένα μαύρο βιβλίο,φωτογραφίες που μπορούν καταστρέψουν πολιτικούς,αστυνομικους....ό,τι φανταστείτε!


Τον Αυστραλό σκηνοθέτη Roger Donaldson δε τον γνωρίζα μέχρι που ανακάλυψα ψάχνοντας στο ίντερνετ ότι είναι ο σκηνοθέτης του έργου Cocktail με τον Tom Cruise,προ εικοσαετίας αν θυμάστε.

Το έργο το πήρα να το δω  για δύο λόγους γιατί μου το΄χε προτείνει ένα φιλαράκι μου και για να δω σε τι ρόλο παίζει αυτή τη φορά ο Jason Statham.Έχω νέα,ο Statham δεν τρέχει με αυτοκίνητα,δε δέρνει,δεν είναι λιγομίλητος,δε σκοτώνει.Κι όμως έχει έναν πραγματικό ρόλο,τολμώ να πω πως επιτέλους μπορούμε να δουμε το επικριτικό του ταλέντο.

Οι υπόλοιποι πρωταγωνιστές μου είναι εντελώς άγνωστοι,ίσως οχι για το βρετανικό κοινό.Αυτό όμως δεν με ενόχλησε,αντιθέτως είδα επιτέλους καινούρια πρόσωπα,χωρίς υπερβολές,εφέ και μακιγιαρίσματα.

Μου άρεσε η αναπαράσταση της δεκαετίας του 70' σε εικόνα,ενδύματα και μουσική.Σεξουαλικά σκάνδαλα,διαφθορά,ναρκωτικά σε μα Μ.Βρετανία που θεωρείται πουριτανικό κράτος.Δεν ήταν κακή,αντιθέτως αν σκεφτεί κανείς το budget που είχε τη βρίσκω καλοστημένη.Μην περιμένετε να δείτε τις κλασικές υπερβολές του αμερικανικού κινηματογράφου όπως πχ Ocean 11,έχει την υπογραφή ότι είναι Βρετανική ταινία.

Και λοιπόν δύο ωρίτσες ευχάριστες με την ένταση,την αγωνία και τις ανατροπές της.

28 comments:

SkinLikeSand said...

Πολύ ενδιαφέρουσα φαίνεται η ταινία. Τον συγκεκριμένο σκηνοθέτη δεν τον είχα υπ' όψιν μου.

Unknown said...

Καλά που μου το είπες. Τώρα που μόλις έφτασα στις Βρυξέλλες, τρέχω να την δω. χαχαχαχα

kakos lykos said...

Το έχω δει, πολύ ενδιαφέρον έργο!!!

Καλό απόγευμα :)

ΦΟΥΛΗ said...

Θα το δω σε dvd...
Καλά να περνάς φιλιά...

Και λοιπόν;E allora? said...

SkinLikeSand ούτε εγώ γνώριζα τον σκηνοθέτη παρόλο που΄χω δει το Cocktail

πάνε πια οι πίτσες;και θα΄θελα μια τώρα γιαμ γιαμ!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

τρέξε για κανά σοκολατάκι μωρέ καλύτερα βρε bear!καλα να περάσεις!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

kakos lykos σου άρεσε κι εσένα....χαίρομαι :)

καλό βράδυ

Και λοιπόν;E allora? said...

κι εγώ σε dvd το΄δα ΦΟΥΛΗ ειναι περσινό.

καλό βράδυ....φιλια!

Dinamitis said...

Καλη ταινια οντως, αλλα ερωτηση: εχετε πολλα βιντεο κλαμπ εκει που μενεις; Εδω εχουν κλεισει σχεδον ολα, μονο ενα εχει μεινει και αυτο κανενα 20 λεπτο με τα ποδια!

Dreamy Cloud said...

Δεν την είχα ακούσει αλλά θα την δώ μυο κίνησες το ενδιαφέρον!! Φιλάκια πολλά!!! :)

sCaTterBraiN said...

την έχω δει την ταινία και νομίζω την είχα ευχαριστηθεί. κι αν όχι την ταινία, σίγουρα τον statham.

SkinLikeSand said...

Οι πίτσες ποτέ δεν πεθαίνουν!

(Μια βρίσκεται στο στομάχι μου btw.)

Αν θες, πέρασε να παρεις το βραβείο σου. :)

Betty's Cuisine said...

Ενδιαφέρουσα η ταινία αλλά προπάντων ... ΘΕΟΣ ο Statham !!!
Σε φιλώ, καλό βράδυ...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Αυτές οι ταινίες με ληστείες και εκβιασμούς, με ενθουσιάζουν.
Στην αφίσα, το δεξιτίμονο παλιό ΜΙΝΙ, είναι σύμπτωση ή περίσσεψε από την πρώτη Ληστεία αλα Ιταλικά;

Mike said...

Εγκλημα , διαφθορα, σεξουαλικα σκανδαλα (άμεσα συνδεδεμένα με την βασιλική οικογένεια!)σε μια αληθινη ιστορια οπου οι ληστες φαινεται να ειναι οι... πιο αθωοι!

Παντως το πολυ ενδιαφερον θεμα αντιμετωπιζεται επιφανειακα απο τον Donaldson...

Απ' τον ιδιο σκηνοθετη θα προτεινα το "Recruit" (η κορυφαια στιγμη του!), και το αναλαφρο "Cocktail".
Καλο βραδυ.

VAD said...

Να το δούμε,αλλά Statham χωρίς ξύλο δε λεει:))

Και λοιπόν;E allora? said...

Σπέρες Dinamitis.Εδώ βρίσκω blockbuster και αυτόματα μηχανήματα σε στυλ bankomat.

Και λοιπόν;E allora? said...

Dreamy Cloud έμενα μου την πρότεινε ένα φιλαράκι που την είχε δει
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

sCaTterBraiN αυτή φορά όμως δε βλέπουμε τπτ από την κορμάρα του Statham :))))

Και λοιπόν;E allora? said...

Βραβείο; SkinLikeSand εεεεεεεεεερχομαι....με'χει φάει η δουλειά και το τρέξιμο αυτή τη βδομάδα και δεν προλαβαινώ να δω ολα τα ιστολόγια :( το σ/κ όμως θα περάσω απ'ολους

χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Εεεεε ....χμμμμ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ με πιάνεις αδιάβαστη για το αυτοκίνητο που με ρωτάς

Και λοιπόν;E allora? said...

Συμφωνώ Betty να δούμε κι εμείς οι έρμες οι γυναίκες κανά παίδαρο στα έργα :))))...έχουμε κι εμείς ψυχή!!!

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Mike το έργο Recruit δε το έχω δει αλλά θα το έχω υπόψη μου :)

καλό απόγευμα

Και λοιπόν;E allora? said...

VAD όλο να δέρνει θες;Εγώ πάλι με λιγότερα ρούχα χαχαχα

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Την έχω δει την ταινία πολύ καλή. Οσο για τον Statham, είναι απο τους αγαπημένους μου, εγω φταίω;;;;
Φιλάκια πολλά :)))

Artanis said...

Ναι ε; Λες να το κοιτάξω;Μ'αρέσουν οι περιπέτειες...Το Άβαταρ, το είδες;;;


καλημερούδια...

Και λοιπόν;E allora? said...

Δεν έχει βρε ΕΥΗ το κατιτίς του ο Statham; ☺ Εεεεε !!!

Καλό βράδυ
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Artanis αύριο βγαίνει το Άβαταρ στις αίθουσες,επειδή θα γίνεται όμως της τρελής θα πάμε από βδομάδα και θα αναρτήσω ποστ με σχόλια και εντυπώσεις....θα το δούμε μάλλον και σε 3D

xxxx

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share