Friday, January 8, 2010

Ταπεράκι στη δουλειά

Τον τελευταίο καιρό κάνω ένα stage,παρακολουθούμε σεμινάρια με μελλοντική προοπτική να μας προσλάβουν στο τέλος των σεμιναρίων.Διαρκεί σχεδόν 12 μέρες και είναι full time.Για κάθε ώρα που παρακολουθούμε μας δίνουν ένα συμβολικό ποσόν 3,50€ και καθημερινά ένα τίκετ  για φαγητό 5,16€ που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε σε εστιατόρια και σουπερ-μάρκετ.Αυτά όμως θα μας τα δώσουν μετά.

Έτσι λοιπόν σχεδόν όλοι για το μεσημεριανο έχουμε φέρει απ'το σπίτι κάτι για να φάμε.Βασικά είναι μια συνήθεια  των Ιταλών είτε να φέρνουν απ΄το σπίτι ή να χρησιμοποιούν το τίκετ που τους δίνει μηνιαία η εταιρεία.Σε όλες τις δουλειές έχουμε μια ώρα διάλειμμα για φαγητό ή για οτιδήποτε θέλουμε να κάνουμε.Στα περισσότερα γραφεία υπάρχει μια αίθουσα με τραπέζι,ψυγείο,φούρνο μικροκυμμάτων και αυτόματα μηχανήματα για καφέ και αναψυκτικά.

Να'μαι κι εγώ στο stage  με τους υπόλοιπους συναδέλφους,αλλά και με άτομα που ήδη δουλεύουν εκεί.Όλοι με το φαγητό μας,οι μόνιμοι έχουν λάδι,ξύδι,πιάτα και ό,τι χρειάζεται.Είναι φιλικοί και φιλόξενοι,μας είπαν αν θέλουμε κάτι να μη διστάσουμε να πάρουμε.

Μια μέρα ζεσταίνω το φαγητό,βγάζω το τάπερ απ΄το φούρνο και πέφτει η ερώτηση:
-τι μυρίζει έτσι ωραία;Και λοιπόν τι τρως;
Είχα αρακά λαδερό με μπιφτέκια που'χα βάλει μέσα μπαχάρι και κύμινο.Έμεινε το μισό αφού δοκίμασαν μερικοι.Δεν έμεινα νηστική,ότι έφυγε απ΄το δικό μου ήρθε απ'τους άλλους.Σπιτικά μακαρόνια ο ένας,πίτσα ο άλλος....,

Μια άλλη μέρα είχα πάει με τυρόπιτα και με κοίταζαν σαν ξερολούκουμο.Ίδια έρωτηση,ίδια σχόλια αλλά δε δοκίμασαν αφού δεν έφτανε και την έτρωγα με το χέρι.Έτσι έφτιαξα μια το ίδιο βράδυ και τους την πήγα την επομένη.Δεν έμεινε ψίχουλο.Μετά να επιμένουν να με κεράσουν φρούτα,καφέ,νερό οτιδήποτε.

Προχθές είχα μακαρόνια με τόνο,πριν καλά ανοιξω το τάπερ για να ζεστάνω με ρώτησαν τι ειχα.Ιταλικό σήμερα τους απαντάω και αύριο έχω πράσινι σαλάτα μιξ με παρμεζάνα,ξύδι μπαλσάμικο και φιλέτο κοτόπουλο στο γκριλ.Απογοητευτηκαν,τους εξήγησα ότι η κουζίνα μου πια ειναι ελληνική και ιταλική.Λατρεύω και τις δύο κουζίνες και συνεπώς μαγειρεύω ανάλογα με τα κέφια και τις ορέξεις μου!

Τα μεσημεριανά μας είναι κάπως έτσι ταπεράκι με φαγητό,φρούτα απ΄το σπίτι,χυμό,γιαούρτι,όλοι γύρω από το τραπέζι σαν μια παρέα που γνωριζόμαστε καιρό.Μια πολύ καλη συνήθεια των Ιταλών γιατί δεν τρώμε αηδίες.Χρόνια πια κι εγώ ακολουθώ το παράδειγμά τους,σπάνια έχω σαντουιτς εκτός κι αν δεν έχω προλάβει να ψωνίσω.Τα βράδια μαγειρεύω διπλή μερίδα,η μια πάει στο πιάτο και η δε΄΄υτερη κατευθειαν στο τάπερ.Έτσι το πρωί ειναι έτοιμο και δε χρειάζεται να ετοιμάσω τίποτα.

Οι συνάδελφοι χαμογελάνε γιατί έχουν στο τραπέζι μια κοπέλα που διόλου φαίνεται ξένη απ'τις κινήσεις,την συμπεριφορά και την εξωτερική εμφάνιση,παρά απ'τα φαγητά που φέρνει κατά καιρούς και την προφορά που καμιά φορά  βγαίνει η ελληνική.Παραμονές με ρώταγαν τι θα μαγειρέψω,τι κάνουμε Ελλάδα αυτες τις μέρες,είχα βομβαρδιστεί από ερωτήσεις.Μερικοί μου ζήτησαν τη συνταγή του αρακά και της τυρόπιτας και γι'αυτό κάποια στιγμή θα τις δημοσιεύσω.Οργάνωση και θέληση να υπάρχει και μπορλω να τρώω ότι θέλω χωρίς να παχαίνω.Αυτό έμαθα απ'τους Ιταλούς αυτά τα χρόνια

36 comments:

Dinamitis said...

Καλημερα, εχουν κοινα οι Ιταλοι και οι Ισπανοι τελικα!Και εδω παιζει το ταπερακι, και αυτο που περιεγραψες συμβαινει συχνα στον ανδρα μου, μμ τι εφερες σημερα κτλ.

Ξανθή said...

Καλημέρα!!ωραία συνήθεια, κι εμείς εδώ το συνηθίζουμε το ταπεράκι αλλά κι τα παιδιά μου στην Αγγλία, οι ώρες είναι πολλές για να μείνεις με ένα σάντουιτς ή κάτι άλλο πρόχειρο αγνώστου προελεύσεως!!

ΦΟΥΛΗ said...

Μια χαρά σε βρίσκω νοικοκυροπούλα μου...
Όταν έδινα στα παιδιά μου τοστ στο σχολείο μου το γύριζαν πίσω γιατί ντρεπόντουσαν,μιας και τα πιο πολλά παιδιά έπαιρναν από την καντίνα..

lena_zip said...

Αχ έτσι τρώγαμε και στη δουλειά που ήμουν πριν λίγο καιρό και έκανα την πρακτική μου. Πολύ σημαντικές στιγμές αποφόρτισης στο μέσον της ημέρας.
Καλά μαγειρέματα. Καλημέρα. Καλό Σαββατοκύριακο.

b|a|s|n\i/a said...

μουσακά δεν τους έχεις πάει; :))
εμάς τα τελευταία χρόνια φτιάξανε εστιατόριο κανονικό στο κτίριο και μας μοιράζανε κουπόνια.
καλησπέρα σου!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Καν'τους ένα Μουζάκα, να τους ξετινάξεις!
Αλλά και με μια αρωματική Ελληνικότατη φασολάδα,θα πάθουν!!
Θα τρέχουν όλοι από πίσω σου!!!
Με αρέσουν τέτοιες καταστάσεις.
Μέχρι κεφτεδάκια-μπουκιές τους έφτιαξα στο Βέλγιο, και τηγανισμένους επί τόπου σε ένα τροχόσπιτο που υπήρχε εκεί.
Περιμένω την συνέχεια...

Ευρύνοος said...

Ωραίες εικόνες..

ο πολιτισμός και η τροφή, χμ..
με βλέπω να το κάνω θέμα, παρόμοιο με αυτό που μόλις έβαλα για τον ήχο..

καλησπέρα :)

kakos lykos said...

Πολύ ωραία αυτή η συνήθεια των Ιταλών, όχι μόνο τρώνε σπιτικό φαγητό, από το να παίρνουν τα έτοιμα από έξω, αλλά το μεγάλο τραπέζι που τρώτε όλοι σαν μία παρέα, σας κάνει αυτόματα φίλους και ενισχύει τους δεσμούς μεταξύ σας.

Καλησπέρα :)

Και λοιπόν;E allora? said...

ΩΩΩΩ ναι Dinamitis,έχουν πολλά κοινά οι δύο λαοί :)
Ωχ,νηστικός μένει ο σύζυγος;Του τρώνε το φαγητό; χαχαχα

καλό βράδυ!

Και λοιπόν;E allora? said...

Δε γίνεται να τρώμε συνέχεια τα ίδια,θα πάθουμε τίποτα και θα γίνουμε σα μοσχάρια Ξανθή μου!Τουλάχιστον τα σπιτικά σάντουιτς ξέρεις τι βάζεις,εγώ πχ τα στουμπώνω στα μαρούλια και τα σαλατικά!

Και λοιπόν;E allora? said...

εγώ στο σχολείο Φουλη δεν έτρωγα,ήμουνα παράξενη μικρή...μέχρι τα 20 σχεδόν!Μετά στο εξωτερικό πέσανε πείνες κ έμαθα να μαγειρεύω χαχαχα

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

lena_zip λέμε και καμιά μπαρούφα ή οτιδήποτε....αλλάζουμε κλίμα :)

καλό σ/κ και σε'σενα....δε βλέπω την ώρα να αράξω!!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Απαπαππα b|a|s|n\i/a ,δεν τολμάω να τους πάω μουσακά γιατί μετά θα βρω το μπελά μου και θα ζητάνε...δεν είναι και εύκολο φαγητό.Το πολύ κανά κεφτεδάκι,άντε σουτζουκάκι....μουσακά στο εστιατόριο ;)

σπέρες χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Εύρυνοεαύριο θα περάσω απ΄το σπιτικό σου γιατί αυτή τη βδομάδα γύρναγα λιώμα,άσε που επί 2 μέρες είχα μια φοβερή ημικρανία!

καλό βράδυ

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Δύσπιστε αν φτιάξω φασολάδα ξέρεις τι θα γίνει μετά στα γραφεία με τη ζέστη που έχουμε;Χαχχαχα δε θέλω να φαντάζομαι τα αέρια.Πάντως όποιος έχει φάει φακές κ φασολάδα μαγειρεμένο με τον ελληνικό τρόπο γλύφουν τα μουστάκια τους :))

Και λοιπόν;E allora? said...

kakos lykos καθαρά οι συνάδελφοι,όταν γνωρίζονται για καιρό βγαίνουν και για πίτσα κτλ....συνήθειες :)

καλό βράδυ!

Betty's Cuisine said...

Τη συνήθεια να παίρνω ταπεράκι στη δουλειά την απέκτησα από τότε που πηγαίνω αργά στο γραφείο και άρα σχολάω και αρκετά αργά...
Όταν γυρνάς σπίτι κατά τις 6 ή και αργότερα σίγουρα θέλεις κάτι να σε κρατήσει και προκειμένου να τρώω αηδίες απ έξω έχω υιοθετήσει κι εγώ το ταπεράκι, πότε με μια πλούσια σαλάτα, πότε με ελαφρύ φαγητό...

Thalassenia said...

Οι πιό όμορφες και ανθρώπινες συνήθειες. Φαγητό με παρέα.
Ανταλλαγή ιδεών γεύσεων συνταγών συναισθημάτων.
Μια χαρά παιρνάτε. Χαίρομαι.

mahler76 said...

χμ, αρακάς με μπιφτέκια τι τέλειο!!!
Άντε πάλι μου άνοιξες την όρεξη χαχα
Καλή σου μέρα!

sCaTterBraiN said...

ωραίες συνήθειες των ιταλών. και πολύ καλή ατμόσφαιρα στο γραφείο, είναι πολύ θετικό αυτό.
καλή τύχη!

μην ξεχνάς να βάζεις και συνταγές γλυκών όμως.

Artanis said...

Κοίτα μούρλα τώρα οι Ιταλοί, να μάθουν Ελληνικές συνταγές...Όλος ο κόσμος μιλάει για τα Ιταλικά φαγητά, κι αυτοί κοιτάζουν ανατολικά...
Μ'αρέσει:)
Καλημέρες, καλό Σ/Κ να έχεις...

Η τρελή said...

Πολύ καλή ευκαιρία για δημόσιες σχέσεις με νόημα, όχι επιφανειακές! Μου θύμισες το σχολείο που κάναμε μελέτη έως αργά και τρώγαμε όλα μαζί στην τραπεζαρία....!
Καλή Χρονιά είπαμε?
Τα φιλιά μου

Και λοιπόν;E allora? said...

Πότε ένα κομμάτι απ΄τις λαχταριστές σου πίτες Betty :)...έτσι ξέρεις τι τρως και κάνεις οικονομία.

καλό σ/κ
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia καλά είναι,είναι κι ένας τρόπος να γνωριστείς με το συνάδελφο κι έτσι στην εργασία να διεξάγονται καλύτερα κάποια πράγματα.

καλό απόγευμα :)
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

τώρα πείνασα κι εγώ MALHER76 :))))

Και λοιπόν;E allora? said...

sCaTterBraiN δε φτιάχνω γλυκά,δεν είμαι φανατική των γλυκών,άντε κανά κέηκ,κρέπες,κανά παγωτό ή κανά μπινιέ απ΄τα ζαχαροπλαστεία :))))

Και λοιπόν;E allora? said...

Δεν έχω παράπονο Artanis συνέχεια μου ζητάνε συνταγές πρώτη και καλύτερη το τζατζίκι

καλό σ.κ
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Μελέτη στο σχολείο!!!Τι θυμήθηκες Η τρελή!!!Είχαμε κι εμείς αλλά δεν έμενα ποτέ γιατί η μητέρα μου δεν εργαζότανε.

καλό σ/κ
χχχ

Anonymous said...

πολύ καλή συνήθεια... κι εγώ πρέπει να το ξεκινήσω....!

Ephemeron said...

Καλο φαγητο και καλη παρεα τι το καλυτερο!!!

SkinLikeSand said...

Απ' ότι ξέρω κι εγώ, σαν νοοτροπία, σε πολλά θέματα δεν απέχουμε ιδιαίτερα από τους Ιταλούς. Μου άρεσε πάντως όλο αυτό το σκηνικό, όπου ήρθατε πιο κοντά με λίγο καλό φαγητό.

Και λοιπόν;E allora? said...

Η αρχή είναι δύσκολη globalgreek δλδ να κάθεσε το βράδυ να μαγειρεύεις.Εγώ φτιάχνω 1 πιάτο παραπάνω το οποίο σερβίρω αμέσως στο τάπερ και το πρωί απλά το κλείνω

Και λοιπόν;E allora? said...

Ακριβώς όπως τα λες Ephemeron

Και λοιπόν;E allora? said...

irthe_h_pitsa η νότια με τη βόρεια Ιταλία έχει πολλές διαφορές κι έτσι θα'λεγα ότι οι νότιοι Ιταλοί μοιάζουν σε κάποιες συνήθειες με τους Έλληνες.Έτσι σε πολλά θέματα οι βόρειοι τείνουν προς Γερμανούς,Ελβετούς κεντρική Ευρώπη με λίγα λόγια....

kiki said...

Τι ωραίες που είναι αυτές οι ανταλλαγές φαγητών και πολιτισμών! Πολύ μου αρέσει!

Και λοιπόν;E allora? said...

kiki κι εμένα μου αρέσει όταν δεν υπάρχουν σύνορα μεταξύ των ανθρώπων και γνωρίζονται απ'όλες τις πλευρές :)

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share