Monday, January 4, 2010

Μύδια με φέτα!;

Το καλοκαίρι που μας πέρασε ήρθα πάλι Ελλάδα για διακοπές με το φίλο μου,βρήκα απευθείας πτήση για Μύκονο και από εκεί καράβι για Τήνο ή Σύρο.Μου λέει ο φίλος μου "αφού προσγειωνόμαστε Μύκονο ας μείνουμε δύο μέρες να δω κι εγώ αυτό το νησί που τόσα ακούω".Πρώτο βράδυ λοιπόν,γνωρίζοντας το πάθος του για τα θαλασσινά του προτείνω να πάρω μύδια σαγανάκι.Αντίδραση "μύδια με φέτα!;".Οκ ας πάρω τότε γαρίδες σαγανάκι που τις γαρίδες τις τσακίζει "γαρίδες με φέτα;!".Μη τα πολυλογώ είχα παραγγείλει και άλλα ορεκτικά.Φτάνουν οι γαρίδες,τρώει την πρώτη με δισταγμό.Ο δισταγμός διήρκεσε όσο η πρώτη μπουκιά!Να ψωμιά,να παπάρα,να και οι γαρίδες εξαφανισμένες!Του λέω για να τον πειράξω "μα καλά....γαρίδες με φέτα τρως!!!;".Μουγκιά δε βγήκε.

Δεύτερο και τελευταίο βράδυ Μύκονο,είχαμε μπουχτήσει,δεν έχει και τίποτα το σπουδαίο μου λέει στην ταβέρνα που ήμασταν "εδώ έχει αυτό με τις γαρίδες σαγκανάκι;".Ναι τον πειράζω για την προφορά του!!!Του λέω "χθες μου'κανες το δύσκολο και σήμερα θες πάλι γαρίδες σαγανάκι;Σήμερα θα πάρουμε μύδια σαγανάκι,αν δε σου αρέσει θα παραγγείλουμε κάτι άλλο και θα τσακίσω μόνη μου τα μύδια.Va bene?"του λέω "Va bene" απαντάει.
Ακούω στοιχήματα.... έφαγε,δε του άρεσαν,τα τσάκισε;
Όχι μόνο έφαγε,όχι μόνο τα τσάκισε αλλά καθαρίστηκε η πιατέλα τόσο που φαινόταν λες και είχε μόλις  βγει απ'το πλυντήριο πιάτων!

Από εκεί φύγαμε Τήνο και φυσικά μου'λεγε "να πάρουμε και μύδια σαγανάκι".Στην Τήνο,τρεις μέρες δε βρήκα πουθενά.Μετά πήγαμε Σύρο,βρήκα μια φορά αλλά δε του πολυάρεσαν γιατί εκεί τα φτιάχνουν με πιπεριά και κρεμμύδια.

Ιταλία πια, που και που ακούω "πότε θα πάμε Μύκονο για μύδια σαγανάκι;ταραμοσαλάτα πότε θα φάμε;αγκινάρες και το τυρί στην Τήνο;".Δεν τον ξαναπάω πουθενά ή μάλλον δε του ξαναπαραγγέλνω τίποτα,βρήκα το μπελά μου!Επειδή όμως κατά βάθος είμαι καλό κορίτσι,αυτό θα με φάει και επειδή είναι μάλαμα παιδί στη γιορτή του τι του έφτιαξα;Μύδια σαγανάκι!Μπαίνει στο σπίτι και απ΄την πόρτα μου λέει "Μμμμ γαρίδες μυρίζουν!".Ναι καλά του λέω,περίμενε και θα δεις.Γυάλισε το μάτι του και η μύτη του δούλευε σαν του σκύλου του!

Πρώτη φορά τα έφτιαχνα,έψαξα να μάθω παραλλαγές και ιδού η τελική συνταγή.

Μύδια σαγανάκι

Υλικά

1 κιλό μύδια φρέσκα
ντοματοχυμό με το μάτι
2-3 σκελίδες ψιλοκομμένο σκόρδο
1 ξερό ψιλοκομμένο μπούκοβο
ελαιόλαδο
μισό ποτηράκι λευκό κρασί
φρέσκο ψιλοκομμένο μαϊντανό
80-100 γρ φέτα κομμένη σε κύβους.

Εκτέλεση
Σε ένα μεγάλο ψηλό τηγάνι τσιγαρίζω το σκόρδο και το μπούκοβο.Ρίχνω τον ντοματοχυμό,το μαϊντανό και πρόσθεσα λίγο νερό για να μαγειρευτεί.Μόλις πιει τα υγρά του ρίχνω το κρασί,περιμένω να εξατμιστεί το αλκοόλ και προσθέτω τα μύδια.Κλείνω με το καπάκι και αφήνω 4-5 λεπτά μέχρι να ανοίξουν τα μύδια.Σβήνω τη φωτιά και ρίχνω τη φέτα.Ανακατεύω καλά και είναι έτοιμα.

Δεν έμεινε τίποτα παρά μερικές κουταλιές  σάλτσα που την κράτησα για να φάω την επόμενη μέρα με ζυμαρικά.Ήταν καταπληκτικά,πρόσθεσα και φέτα,ήταν μούρλια!


Chianti
Otto Santi

35 comments:

Ελιά Μαϊστρα said...

Τα φτιάχνω κι'εγώ!!(τρομάρα μου νόμιζα πως είναι συνταγή δικής μου έμπνευσης)Βάζω λίγη καυτερή πιπερίτσα..το μπούκοβο..καίει?
Μου άρεσε το προηγούμενο πόστ σου
αλλά δεν πρόλαβα να μπώ..
Καλή μέρα και εβδομάδα κορίτσι..
:))))

KitsosMitsos said...

Το κιάντι πάντως πάει πολύ καλά με φάβα και συκώτι, που λέει και γνωστός ηθοποιός ;-)
Ναι, με φέτα γίνονται ακόμη καλύτερα! Μιαμ μιαμ!

Ξανθή said...

Τα θαλασσινά είναι αγαπημένα όλων μας ιδιαίτερα της συζύγου του γιου μου κι αυτές τις μέρες που είναι εδώ τα έχουμε τσακίσει!!
Καλημέρα!!!

nikos said...

Πέρασα για μια καλημέρα!!!!!!!

mia maria said...

Και γαρίδες και μύδια σαγανάκι είναι τα αγαπημένα μας! Σλουρπ!
Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

ΦΟΥΛΗ said...

Μάλλον παίσατε σε μαγαζί που τα φτιάχνει ετσι,που στο Δελφίνι;
Πολύ το μπούκοβο δουλεύεις είναι ωραίο;;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Μμμμμμ....τρελαίνομαι για θαλασσινά.
Θα το φτιάξω.
΄Εχω και ένα μπουκάλι ιταλικό κρασί αγορασμένο από τους γονείς μου προ 40ετών, με πολύ ψηλό λαιμο, που αόμη δεν έχω ανοίξει.
Ευκαιρία λοιπόν...

KAΛH XΡONIAAAAAA!!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kakos lykos said...

Αχ αχ!!!

Από τα αγαπημένα μου!!!! και μένα με ντομάτα μ'αρέσουν τα μύδια, κάποιοι τα κάνουν με μουστάρδα αντί ντομάτα, αλλά δεν μπορώ να πω ότι με ξετρελαίνουν.
Δεν έμπαινα πιο νωρίς που σκεπτόμουν τι να μαγειρέψω που τα έχω μπουχτίσει όλα;
Τώρα πλέον για σήμερα ψητό κοτόπουλο έφτιαξα, αλλά δεν θα μου ξεφύγουν, μέσα στη βδομάδα θα γίνουν κι αυτά!!!

Καλή βδομάδα Και λοιπόν:)

Skouliki said...

αν και τα μυδια δεν μου αρεσουν οστοσο την ιδια συνταγη μπορω να την κανω και με χταποδι ή με γαριδες να υποθεσω ?

φιλακι

Και λοιπόν;E allora? said...

σπερες ελιστα.Το μπούκοβο καίει αν δεν τρως καυτερά,είναι σαν την καυτερή πάπρικα ένα πράγμα.Μπορείς να βάλεις μαύρο πιπέρι που το ξέρεις.

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

KitsosMitsos ποιος ηθοποιός το λέει;Φάβα τρώω,συκώτι όχι :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Ξανθή αυτές τις μέρες με έχει φάει το τρέξιμο κι έτσι δε ευχαριστιέμαι το φαγητό :(

Καλό απόγευμα
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Κι εγώ big mama τρώω και τα δύο!Δεν κάνω τη δύσκολη.....δώσε πιατέλα και σου καθαρίζω άμεσα χαχαχ

φιλάκια

Και λοιπόν;E allora? said...

40 ετών!!!!Κράτα το για μια σημαντική στιγμή ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ

Ευχαριστώ για το γούρι!!!!

Να'σαι πάντα καλά ,χρόνια πολλά!

Και λοιπόν;E allora? said...

καλησπέρα Νίκο ,καλή βδομάδα!

Και λοιπόν;E allora? said...

Φούλη έκατσα και έψαξα να σου πω το ταβερνακι,θυμόμουνα την περιοχή Αζόλιμνο αλλά όχι το όνομα της ταβέρνας,Ζέφυρος.Σαν ποιότητα και πιάτο ήταν πολύ καλά,απλά προτιμάμε αυτόν τον τρόπο εκτέλεσης.

Προτιμώ το μπούκοβο στις κόκκινες σάλτσες γιατί μου ταιριάζει περισσότερο,γιατί είναι πιο υγιεινό απ΄το πιπέρι....εδώ Ιταλία το'μαθα.εσύ βάλε ότι προτιμάς

φιλιάααααααααα

Και λοιπόν;E allora? said...

kakos lykos βάλτο στο μενού για τις επόμενες μέρες,εγώ έτσι κάνω και δεν χρειάζεται να σπάω το κεφάλι μου τι να φτιάξω.

Καλό σου απόγευμα
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Skouliki με γαρίδες είναι κόλαση!Μπορείς να φτιάξεις τη σάλτσα απ΄την προηγούμενη μέρα κ όταν φτάσεις αργά ο βράδυ να βάλεις μόνο τις γαρίδες που θέλουν 4-5 λεπτά,ανάλογα με το μέγεθος.Με χταπόδι σίγουρα θέλει περισσότερη ώρα για να μαλακώσει...ίσως κάποιος να ξέρει να μας πει

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Απ'ότι φαίνεται δεν διαβάζει κανείς Σαλονικιός, εκτός από μένα.
Δεν είδα καμιά έκρηξη για το σαΓανάκι.
ΣαΧανάκι είναι το σωστό!
Πάντως με Γ ή με Χ είναι το ίδιο καταπληκτικό κατασκεύασμα, αλλά το προτιμώ με ούζο, τσίπουρο, ρετσίνα ή, άντε, με λευκό κρασί.
Τα μύδια εδώ που έχουμε το Δέλτα του Αξιού, τα παίρνουμε ζωντανά και εμείς τα κάνουμε καθαρά, ξεφλουδισμένα.
Καλή εβδομάδα και...σιγά-σιγά να ξαναβρούμε τους ρυθμούς μας!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

Δύσπιστε αν ψάξεις και στο νετ με Γ το βρίσκεις,ακόμα και wikipedia....καλά κάνεις όμως και μας ενημερώνεις να μαθαίνουμε και τίποτα καινούριο :)

καλησπερούδια και καλή βδομάδα

Betty's Cuisine said...

... να χεις και φρέσκο ψωμάκι, να μην μείνει ούτε η πιατέλα!!!
καλή βδομάδα!

Dinamitis said...

χιχιχι παρόμοιες αντιδράσεις είχε και ο καλός μου, αλλά το νησί διαφορετικό, Σαντορίνη! Τσακίσαμε αρκετά σαγανάκια γαρίδες εκείνη την εβδομάδα, εγώ δεν τρώω τα μύδια! Τώρα έχει μάθει μόνος του και το φτιάχνει! Καλή βδομάδα!

kiki said...

Αχ...εγώ είμαι ικανή να κάνω ό,τι έκανε και ο φίλος σου. Έτσι και αρχίσω με τα μύδια δεν σταματάω! Πολύ νόστιμη ακούγεται η συνταγή και πρέπει να δοκιμαστεί.

Και λοιπόν;E allora? said...

Πωππωωπ Betty πεθύμησα χωριάτικο ψωμί στα ξύλα!!!

Φιλιά!

Και λοιπόν;E allora? said...

Dinamitis πήγαμε πέρσι Σαντορίνη και ξετρελάθηκε,όχι μόνο με την ομορφιά του νησιού αλλά με τα φαγητά και τα κρασιά του!Άσε δεν τον ξαναπάω πουθενά χαχαχα θα πω ότι έκλεισαν τα σύνορα.

Hola chica

Και λοιπόν;E allora? said...

kiki πρώτη φορά τα έφτιαχνα και βγήκαν κόλαση....την επόμενη φόρα θα πάρω 2 κιλά :))

Ephemeron said...

...μμμ...μυδια με φετα... μμμ!!!
Καλη χρονια με υγεια και πολλες νοστιμες συνταγες!!!
Πολλα φιλια!!!

Estella said...

Ααα εψαχνα τετοια συνταγη ρε συ!!! :D :D

Καλή χρονιά εύχομαι... Ο,τι επιθυμείς με υγεία ευτυχία και πολλα ονειρα btw... :D

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Καλή χρονιά Allora, εύχομαι το 2010 να περνάς το ίδιο καλά ή και ακόμα καλύτερα :)))
Τα θαλασσινά με τυράκι και σαλτσούλα είναι μεγάλος πειρασμός, ποιος μπορεί να αντισταθεί; Το κακό είναι οι παπάρες με το ψωμί, που δεν σταματούν παρά μόνο όταν γυαλίσει το πιάτο :Ρ
Να σαι καλά, πολλά φιλιά :))

Unknown said...

Εγώ δεν μαγειρεύω πλέον Αλόρα μου, αλλά ήθελα να σου ευχηθώ Καλή χρονιά και ότι επιθυμείς κουκλίτσα μου! Με υγεία και χαρά. Εύχομαι να συναντηθούμε κάποτε στη γενέτειρά μας και αν όχι κάνε καμιά βόλτα στην Καλιφόρνια για να ειδωθούμε:)

Και λοιπόν;E allora? said...

Ευχαριστώ πολύ Ephemeron,να'σαι πάντα καλά :)

Και λοιπόν;E allora? said...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS τι όμορφο!!!Να'σαι πάντα καλά φίλε μου :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Estella βρήκα διάφοες παραλλαγές
ψάχνοντας,πολλοί τα φτιάχνουν με μουστάρδα ή πιπεριές και κρεμμυδια....δες τι σου αρέσει.

Πολλά φιλιά και χρόνια πολλά και καλά!

Και λοιπόν;E allora? said...

Θερμές ευχές Mary για ένα ξεχωριστό 2010 γεμάτο υγεία και χαρούμενες στιγμές.

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Άσε ΕΥΗ,η αμαρτία σ'αυτό το πιάτο είναι το ψωμί με τη σάλτσα!!!!

Χρόνια πολλά και καλά!

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share