Thursday, January 21, 2010

Τυρόπιτα η τεμπέλικη και γρήγορη

Σα μοντέρνα νοικοκυρά που είμαι τρομάρα μου δεν ξέρω να ανοίγω φύλλο.Όταν θα έχω μεγάλη κουζίνα γιατί τώρα αυτή που έχω είναι μια τρύπα κυριολεκτικά 1,60μ Χ 1,40μ υπόσχομαι ότι θα πολεμήσω να μάθω.Προς το παρόν αγοράζω έτοιμη κι από έτοιμες έχουμε πολλές στα σούπερ-μάρκετ κατεψυγμένες και φρέσκες,μάρκας και μη μάρκας.Όλες είναι περιτυλιγμένες με αντικολλητικό χαρτί κι έτσι έχω και απ'αυτό έτοιμο.Φτιάχνω μικρή γιατί αλλιώς την πλακώνουμε και θα γίνουμε από φαγανά και τροφαντά!!!

Υλικά

1 φυλλο σφολιάτα 250γρ
100 γρ φέτα σκληρή
4-5 κουταλιές τριμμένο κίτρινο τυρί (βασικά με το μάτι βάζω)
1 αυγό
μαύρο πιπέρι

Εκτέλεση

Σε ένα βαθύ μπώλ με το πηρούνι πατάω τη φέτα,μετά ρίχνω τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύω καλά.Ξετυλίγω το φύλλο το οποιο αφήνω στο χαρτί,απλώνω τη γέμιση στη μισή πλευρα της ζύμης και το κλείνω με το υπόλοιπο.Κολάω/πατάω με το χέρι τις άκρες έτσι ώστε να κλείσουν καλά για να μη φύγει η γέμιση και τη βάζω στο ταψί.
Ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 περίπου ανάλογα βέβαια με το φούρνο μέχρι να ροδοκοκκινίσει.




Αυτή την τυρόπιτα τσάκισαν οι συνάδελφοι κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού που σας έλεγα με το ταπεράκι.Τους έδωσα τη συνταγή για να τη φτιάχνουν μόνοι τους.
Πολλές φορές το Σαββατοκύριακο τη φτιάχνω και για πρωινό,μέσα σε 20' είναι έτοιμη και μετά πάμε στο πάρκο να βολτάρουμε.

48 comments:

Coffeemug said...

Μιαμ, και μην ανησυχείς για το φύλλο. Ο ιταλός Κανάκης κλέφτης να γίνει; Και κουζίνα μεγάλη να αποκτήσεις θα έχεις άλλα να κάνεις.

D.Angel said...

Νοστιμη και γρήγορη
Καλημέραααα

ΦΟΥΛΗ said...

Mια χαρά είναι !!οοόλα αυτά με τα χεράκια σου τα έκανες!!πολύ καλή και γρήγορη λύση...Καλημέρα...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Φαίνεται ότι τα 1800 χλμ που μας χωρίζουν δεν είναι ικανά να διαιρέσουν τη σκέψη, θα έλεγε ο ποιητής.
Έανα σπανακόπιτα προχθές με τον ίδιο τρόπο, έγινε "γιάγμα" και σήμερα έλεγανα κάνω τυρόπιτα με το δεύτερο φύλλο που είχε το πακέτο.
Στη γέμιση όμως θα βάλω και δύο φλυτζανάκια (του εσπρέσσο) γάλα και μια τρυπούλα επάνω για να μη φουσκώσει σαν καλτσόνε.
Ο τρόπος είναι κατάλληλος για τον "οδηγό" που έβαλα στο φτωχικό μου.
Τις Καλημέρες μου

nikos said...

Πολύ καλή , θα προσπαθήσω και εγώ χα..

Την καλημέρα μου!!!!!!

mia maria said...

Η καλύτερη! Και εύκολη και πεντανόστιμη! Καλό μεσημέρι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!!!ΓΡΗΓΟΡΑ ΛΙΓΑ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΩ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΠΕΙΝΑΣΑ.ΝΙΑΜ ΝΙΑΜ!!!
ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΜΕΡΑ.

Αστρο - Συμμορίτες said...

Που χάθηκες αγαπητή φοιτήτρια και νοικοκυρούλα?
Την καλημέρα μας και πάντα καλές μαγειρικές σαν καλή Ζυγός.

Matriga said...

Μια χαρά σε βρίσκω!
Πολλά φιλιά και καλοφάγωτη :)

SkinLikeSand said...

Κι εγώ τσάκισα μια το πρωί! Υπέροχη ήταν. :)) Καλησπέρα e allora!

Ξανθή said...

Καλέ γιατί τεμπέλικη μια χαρά είναι!!
Όσο για το φίλο μη βιάζεσαι κι εγώ μεγάλη άρχισα να ανοίγω, αρκεί το ότι κάνεις εσύ την πίτα και δεν αγοράζεις την έτοιμη!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ said...

μια χαρά πιτούλα, βάλε κομματάκι κι έφτασα!!!

Unknown said...

Μιαμ μιάμ

Unknown said...

ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ...
Απο φωτο παιρνεις αριστα απο συνταγη δεν ξερω και δεν με πειραζει, χορτασα απο την λαχταριστη τυροπιτα...

Thalassenia said...

Μακάρι όλες οι τεμπέλες να έφτιαχναν τέτοια πιτούλα. Δεν θα έλεγα όχι σε ένα δύο κομματάκια για βραδινό.

Χαίρετε.

Και λοιπόν;E allora? said...

Coffemug μεγάλωσα με το σπιτικό φύλλο κ καταλαβαίνεις είμαι καλομαθημένη,άρα κάποια στιγμή θα μάθω/

Και λοιπόν;E allora? said...

Είναι νόστιμη D.Angel,θα δοκιμάσω να τη φτιάξω και με άλλα τυριά,ιταλικά

Καλησπέρα

Και λοιπόν;E allora? said...

Γρήγορη,γευστική σπιτική και φυσικά έχω να φάω στη δουλειά

Φιλιά ΦΟΥΛΗ

Και λοιπόν;E allora? said...

Σπανακόπιτα!Έβαλες και τυρί ή μόνο με σπανάκι;Θα περάσω απ΄το μπλογκ σου Δύσπιστε να δω αν έχεις σχετική συνταγή
Θα φτιάξω και με γάλα όπως είπες

Καλό βράδυ
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Να προσπαθήσεις φίλτατε Νίκο και να μου πεις

σπέρες!!!
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Εεεεεεέφτασε JK

Και λοιπόν;E allora? said...

Την καλησπέρα μου big mama
φιλιά!

Και λοιπόν;E allora? said...

Αστρο-Συμμορίτες έχει πέσει δουλειά,διαβάζω reader και το Σ/Κ περνάω απ-όλα τα σπιτικά σας με ηρεμία

Καλό βράδυ

Και λοιπόν;E allora? said...

Να'σαι καλά amtriga

την καλησπέρα μου

Και λοιπόν;E allora? said...

Εγώ την τσάκισα το μεσημέρι SkinLikeSand

φιλιά και καλό βράδυ

Και λοιπόν;E allora? said...

Ξανθή τεμπέλικη γιατί δεν ανοίγω φύλλο και αγοράζω έτοιμη,είμαι καλομαθημένη στα σπιτικά

φιλάκια

Και λοιπόν;E allora? said...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ κομμάτι και κρασί σου έχω :)

Και λοιπόν;E allora? said...

bear πάρε βρε μη ντρέπεσαι :)

Και λοιπόν;E allora? said...

mygreekblogspot δεν ήταν καλή η άλλη φώτο.αφού σκέφτομαι σοβαρά να τη βγάλω

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia σου έχω και κρασί,κόπιασε :)

χχχχ

elen said...

Γρήγορη και εύκολη πιτούλα!! Μια χαρούλα!!! Γεια στα χέρια σου!!!

oreksinaxeis said...

Καθ' οτι κι ε γώ μοντέρνα μαγείρισσα (τρομάρα μας) πιστεψέ το ετσι ακριβώς φτιάχνω κι εγώ την τυρόπιτα μου...νόστιμη γρήγορη και σου μενει και χρόνος και για άλλα πράγματα ;))

kiki said...

Πολύ πρακτική και γρήγορη λύση για όλες τις ώρες! Την κάνω κι εγώ με παρόμοιο τρόπο! Το ταπεράκι είμαι σίγουρη ότι δούλεψε σωστά!

Dreamy Cloud said...

Τσακ μπαμ που λέμε η τυρόπιτα!! :))
Μ'αρέσει!! Καλό βραδάκι!!

Ephemeron said...

Μμμ καλο!!!
(θυμαμαι στο χωριο εβαζαν και τριμενη ξερη μεντα...)

kat. said...

γιατί μου το κάνεις αυτό;
είμαι σε διατροφή..
..
και λατρεύω οτι έχει σχέση με πίτες! αμάν πια..

Και λοιπόν;E allora? said...

ευχαριστώ πολύ elen

καλό σ/κ
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

pandora έχουμε και άλλα να κάνουμε πχ να πάμε στο γυμναστήριο να κάψουμε τις θερμίδες,σινεμά,θέατρο,βόλτες κτλ....

φιλιά!

Και λοιπόν;E allora? said...

kiki το ταπεράκι δουλεύει μια χαρά,όχι μόνο δεν έχω πάρει γραμμάριο αλλά αυτό τον καιρό έχω χάσει και κιλό (θα το ξαναπάρω όμως χρειάζεται)

καλό βράδυ
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Τσακ μπαμ!έτσι έπρεπε να την ονομάσω Dreamy Cloud...μπράβο για την ιδέα

φιλιάαα

Και λοιπόν;E allora? said...

Ephemeron αν είχα δυόσμο θα΄βαζα,όπως τα καλτσουνακια στην Κρήτη.

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

kat. άμα είσαι σε διατροφή υπομονή και μετά θα τρως ότι κάνεις κέφι


χχχ

kakos lykos said...

Στο τσακ μπαμ η τυρόπιτα, και πολύ νόστιμη μάλιστα φαίνεται!
Πάω να χτυπήσω κανένα σνακ, κάθε φορά που σε διαβάζω, μου ανοίγεις την όρεξη, ότι ώρα και να 'ναι :)

Καλησπέρα και καλή βδομάδα :)

Α.Α.Τ. said...

Μήπως, αντί να τους δίνεις τις συνταγές (των Ιταλών), να δοκίμαζες με ένα μικρό τυροπιτάδικο;

Είμαι βέβαιος ότι θα έκανες θραύση (νάτο μετά και το franchise αλά Δέσποινα).
Είμαι επίσης βέβαιος ότι οι Ιταλοί (όπως όλοι οι άλλοι λαοί) θα δοκίμαζαν οπωσδήποτε την "καινούργια" γεύση της τυρόπιτας (εξαγωγή κουλτούρας και πού ξέρεις; "Espresso και τυροπιτάκι, γεμάτο το τσεπάκι" :) ).

Χωρίς πλάκα, θυμάμαι αμέτρητες φορές που το λέγαμε κάποιοι φίλοι στη Σκοτία πριν πολλά-πολλά χρόνια. Αν τόχαμε κάνει .... (απόφαση θέλει).

Dinamitis said...

Λοιπον, αξιωθηκα και εφτιαξα τη τεμπελικη σου τυροπιτα! Προσθεσα εκτος απο φετα, κιτρινο τυρι και παρμεζανα, εβαλα και μοσχοκαρυδο, εχω λατρεια στο μοσχοκαρυδο και βγηκε μουρλια! Πανευκολη και μουρλια!!!!!!!!! Θενκς για τη συνταγη!

Υ.Γ. Χρονια Πολλα!

Και λοιπόν;E allora? said...

Πωπωπω kakos lykos τόσο καιρό δεν μου'χε ερθει η ειδοποίηση ότι πόσταρες ...πάντως είναι εύκολη για τις δύσκολες στιγμές ;)

Και λοιπόν;E allora? said...

Α.Α.Τ. δεν είχε ερθει η εδιποιηση ότι μου άφησες σχόλιο και γι'αυτό δεν ειχα απαντήσει.Πλάκα πλακα θα έβγαζα παραπάνω λεφτά απότι τώρα :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Dinamitis δε βάζω παρμεζάνα γιατί θα μου βγαίνει αλμυρή,η φετά που βρίσκω είναι ήδη αρκετά.Το μοσχοκάρυδο πάει πολύ κι εμένα μου αρέσει
χχχ

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share