Friday, January 29, 2010

Η σάλτσα της μαμάς-E allora?

Όταν ήμασταν μικρά με τον αδελφό μου τσακωνόμασταν  για μια σάλτσα για μακαρόνια που έφτιαχνε η μητέρα μου,τι γινότανε;Βασικά βάζαμε περισσότερη σάλτσα αντί για μακαρόνια και το βράδυ έμενε λίγη και  συνεπώς για βραδινό ήταν όποιος προλάβαινε πρώτος.Παιδιά με τις χαζομάρες μας,έτσι η μητέρα μου μας σέρβιρε εκείνη για να κανονίζει τις δόσεις.Μόλις έβγαινε απ΄την κουζίνα σηκωνόμασταν και βάζαμε παραπάνω στο πιάτο μας.Διαόλια σκέτα!Έφτιαχνε όσο μπορούσε,βασικά τα μανιτάρια τότε δε τα'βρισκε εύκολα και φρέσκα.

Μπορεί λοιπόν να είμαι στη χώρα του ζυμαρικού και της σάλτσα αλλά η σάλτσα της μάνας είναι πάντα στην πρώτη θέση,γιατί;Μα είναι απλό,είναι της μάνας!!!!Φυσικά την έμαθα και ειλικρινά είναι τόσο απλή αλλά τόσο γευστική!

Υλικά
(με το μάτι φυσικά)

μισό κιλό μανιτάρια φρέσκα κομμένα σε φέτες
1 κρεμμύδι
2-3 σκελίδες σκόρδο
μπόλικο φρέσκο μαϊντανό
1 ποτηράκι κρασί λευκό
φρέσκο χυμό ντομάτας
αλάτι
μαύρο πιπέρι
1/3 κουταλάκι κανέλα σκόνη
ελαιόλαδο

Στο μούλτι ψιλοκόβω το κρεμμύδι,το σκόρδο και το μαϊντανό.Σε μια κατσαρόλα ρίχνω το λάδι και τσιγαρίζω τα μανιτάρια μαζί με το περιεχόμενο του μούλτι.Αφήνω να εξατμιστούν λίγο απ΄τα νερα των μανιταριών και προσθέτω τα υπόλοιπα υλικά.Αν βάλουμε ντομάτα κονσέρβα προσθέτουμε ζεστό νερό για να βράσει η σάλτσα.Τα αφήνω να σιγοβράσουν μέχρι να δέσει η σάλτσα.Η κουζίνα μοσχοβολάει απ΄την κανέλα!!!!
Μακαρόνια βράζω ότι μας έφτιαχνε η μητέρα μου,δική της η συνταγή άρα την τηρώ μέχρι το τέλος και γι'αυτό σπαγγέτι.




ΥΓ.Την έφτιαξα χθες με μιξ φρέσκα μανιτάρια και ταλιατέλες,αυτή τη φορα "τσακωνόμουνα" με το φίλο μου για τα μανιτάρια!

30 comments:

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ναι... ναι... ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΑ ΝΟΣΤΙΜΗ!!!

Τη φτιάχνω και εγώ, μόνο που δεν ήξερα για την κανέλα. Θα δοκιμάσω
Καλή σου μέρα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ελιά Μαϊστρα said...

Θα τη δοκιμάσω και άν μου αρέσει θα σε κάνω εικόνισμα γιατί δεν έχω βρει ακόμα καμιά σαλτσα να μου αρέσει ( Και είμαι μια μακαρονούυυυυ)

nikos said...

Οι σάλτσες γενικά είναι η αδυναμία μου, καταλαβαίνεις λοιπόν ότι θα ακολουθήσω πιστά τη συνταγή.....

Την καλημέρα μου!!!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Έχω κακιές αναμνήσεις από κανέλλα σε μακαρόνια και δεν την βάζω πουθενά, εκτός από γλυκά και ποτά.
Η σάλτσα μανιταριών, όλα τα λεφτά.
Είναι και μεσημέρι....

ypnos said...

Κι αφου προσπαθω να καθησυχασω το στομαχι μου απο την πεινα καθε φορα που διαβαζω τετοια πραγματα εδω μεσα, εχω μια ερωτηση..

Μακαρονια με τετοια θεϊκη κοκκινη σαλτσα χωρις ψωμι για παπαρες γινεται?! :D

Καλησπερες,

ΦΟΥΛΗ said...

Για να την φτιάξουμε να δούμε, και λοιπόν....
Της μαμάς τα φαγητά είναι της μαμάς τέλος...
Καλησπέρα...

Skouliki said...

λατρευω την γευση της κανελας

εγω με τον αδελφο μου τσακωνομασταν για τις πατατες

Η τρελή said...

Σαν της μαμάς.....τίποτα!
Τα φιλιά μου!

Και λοιπόν;E allora? said...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ αν σου αρέσει γενικά η κανέλα στο φαγητό νομίζω ότι πρέπει να δοκιμάσεις :) κι εδώ

καλό βράδυ
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

ελιτσα δε σου αρέσει καμία σάλτσα γενικά ή με μανιτάρια;

φιλιά

Και λοιπόν;E allora? said...

ακολούθα Νίκο αν νομίζεις οτι είναι πολύ η κανέλα,βάλε λιγότερη...εγώ βάζω με το μάτι αλλά απ΄την άλλη κανέλα μου αρέσει πολύ

καλησπέρες
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Δύσπιστέ ούτε κιμά,ούτε κοκκινιστό;Μου θυμίζεις έναν κολλητό...γούστα όμως είναι αυτά.Απλά η κανέλα δίνει ένα τόνο γλυκό μαζί με το κρασί που είναι ξερό.

Καλό βράδυ

Και λοιπόν;E allora? said...

Άσε YpNoS σε καταλαβαίνω...μέχρι τις 4 ήμουνα με έναν καφέ και μπορούσα να φάω άνθρωπο απ΄την πείνα.

Τι ψωμί τι ζυμαρικά στο τέλος τα ίδια υλικά είναι το ένα βραστό το άλλο ψητό ;)Αν σου αρέσει τόσο πολύ να τα τρως και τα 2 μαζί...εεε βούτα,εγώ δεν τον κάνω όχι από θέμα θερμίδων (1,5 πιατο τρώω απ'αυτα) απλά δε μου βγαίνει...αν είναι όμως μπροστά μου όμως η χωριάτικη ααααααα ολα κι όλα τη φρατζόλα βουτάω χαχαα

σπέρες :)

Και λοιπόν;E allora? said...

Να δοκιμάσεις ΦΟΥΛΗ και να περάσεις να μου πεις :)....εγώ πάντως λέω "τύφλα να'χουν οι ιταλικές σάλτσες" χαχαχα αν δε παινέψω το σπίτι μου ;)

φιλάκια

Και λοιπόν;E allora? said...

skouliki άλλος πόλεμος για τις πατάτες τηγανιτές με τον αδερφό :)))

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Η τρελή η μάνα είναι μόνα μία ή όπως λένε οι Ιταλοί "η μαμά είναι η μαμά!"

φιλιά

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Η συνταγή της μάνας ε;
Άτιμα, παιχνιδιάρικα πλάσματα...
Προσοχή στις κουταλιές να φτάσει για όλους!

D.Angel said...

Ηρθα για τις δουλειές που λέγαμε!
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

Ξανθή said...

Είσαι πολύ τυχερή που έχεις τέτοιες ωραίες αναμνήσεις από την οικογένεια σου!!
Σήμερα το απόγευμα σε θυμήθηκα!!μέσα στο τρόλεϊ κάποιος μιλάει στο κινητό και δίνει οδηγίες τι να αγοράσουν από Ιταλία ποια μάρκα δηλαδή κλπ.
Οπότε εγώ θυμήθηκα την ανάρτησή σου και μου ρχώταν να βάλω τα γέλια.
Καλό βράδυ!!

Dinamitis said...

Καλησπερα, να κατι που εμαθα σημερα, κανελα με μανιταρια! Θα το δοκιμασω και θα σου πω μιας και μου αρεσει πολυ η κανελα!

Και λοιπόν;E allora? said...

Γιαγιά Αντιγόνη την τσακίζω μόνη μου.Μάλιστα την έφτιαξα με μιξ μανιταριών και βγήκε μούρλια!

καλό βράδυ!

Και λοιπόν;E allora? said...

χαχαχχα D.Angel στρώσου!

Φιλιά

Και λοιπόν;E allora? said...

Αχαχαχ Ξανθή σε φαντάζομαι μέσα στο τρόλεϊ να γελάς μόνη σου,σήμερα που ήμουνα κέντρο για δουλειές πέτυχα κι εγώ 2 κυράδες να περπατάνε με το τσιγάρο στο χέρι και να δίνει η μια στην άλλη οδηγίες για τα μαγαζιά.

Καλό βράδυ :))

Και λοιπόν;E allora? said...

Dinamitis είναι κόλαση..χιχιχι εμ τι θα'λεγα εδώ τσακωνόμουνα με τον αδελφό μου.

φιλιά

ΕΥΗ ΚΟΥΚ said...

Αllora μου, έτσι την φτιάχνουμε και εμεις και την βάζουμε μπόλικη μπόλικη και τυράκι απο πάνω!!!! Μόνο που μερικές φορές προσθέτουμε και ψιλοκομμένες πιπερίτσες.
Φιλάκια πολλά, καλό Σ/Κ

Ephemeron said...

Κλασικη συνταγη της μαμας!
Πολυ απλη και πεντανοστιμη!
Με λιγα λογια... Υπεροχη!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

EYH τώρα που το σκέφτομαι τις πιπεριές δεν τις πολύ έφτιαχνε η μητέρα μου,σε γεμιστά και κομμένη σε σαλάτα.

Καλημερούδια
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Ephemeron απλά πράγματα,απλά υλικά,απλή εκτέλεση.

Καλησπέρες

Lila Xagorari said...

Συνταγή μανούλας απλή και καταπληκτική!
Στείλε ένα πιατάκι με μπόλικη σαλτσούλα!

Και λοιπόν;E allora? said...

Λίλα όσο θέλεις :))

καλημερούδια

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share