Saturday, January 16, 2010

Η προίκα μου

Όχι καλέ δεν παντρεύομαι απλά πριν μερικές μέρες εκμεταλλεύτηκα για πολλοστή φορά τους πόντους που΄χα μαζέψει στο σούπερ-μάρκετ και πήρα τζάμπα ένα  ψαλίδι για ίσιωμα τα μαλλιά.Βασικά κάθε 6 μήνες αλλάζει ο κατάλογος ο όποιος έχει τα πάντα τρόφιμα,κουζινικά,ηλεκτρικά είδη,οικιακές συσκευές,δερμάτινα,είδη τεχνολογίας,συσκευές για προσωπική φροντίδα,παιχνίδια για μικρούς,εισιτήρια για κινηματογράφο και θέατρο...136 σελίδες ο κατάλογος και όλα μάρκες!

Σήμερα λοιπόν σκεφτόμουνα πως έχω κάνει την προίκα μου με όλα αυτά που έχω πάρει τσάμπα:
  • dvd έργα
  • βαλίτσα μεγάλη σκληρή Brick
  • ηλεκτρική σκούπα Hoover
  • μούλτι μίξερ Braun
  • σεσουάρ Rowenta
  • ζυγαριά μπάνιου Tefal
  • ζυγαριά τρόφιμα
  • 3 κατσαρολικά TVS
  • ηλεκτρικό στίφτη χυμό που δε θυμάμαι καν τι μάρκα είναι,κάνει όμως μια χαρά τη δουλειά του
  • εισιτήρια για τον κινηματογράφο
  • εξαργυρώσει επιταγές για ψώνια
  • το καρότσι για τα ψώνια  όπως έχω ήδη γράψει στο ποστ  Όχι άλλη σακούλα!
  •  και φυσικά χθες το ψαλίδι μαλλιών για ίσιωμα με κεραμικές πλάκες  Rowenta για τα μαλλιά που δεν ξέρω αν θα το χρησιμοποιήσω ποτέ μου,αλλά τσάμπα ήταν και γι'αυτό το πήρα....γυναίκες!
Συνεπώς,δεν είναι προίκα αυτή!;

36 comments:

Ξανθή said...

Καλέ γιατί στην Ελλάδα δεν δίνουν τέτοια!!!δίνουν βασικά αλλά όχι εντελώς δωρεάν αλλά σε μικρότερη υποτίθεται τιμή.
Καλημέρα από τη βροχερή Αθήνα!!

sCaTterBraiN said...

ή είσαι καιρό στην ιταλία, ή δεν ξέρω κι εγώ τι ψωνίζεις κάθε μέρα απ' το σούπερ-μάρκετ! τόσα δώρα, μια χαρά. καλημέρα!

Η τρελή said...

Δίνουν και στην Ελλάδα σε μερικά σούπερ μάρκετ , μόνο με πόντους χωρίς επιπλέον χρήματα!Έχω πάρει εγώ πάπλωμα και τρεπεζομάντηλο....ούτε που να τα αποθηκεύσω δεν ξέρω....χααχαχχα!
Τα φιλιά μου

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημερούδια Ξανθή .Εδώ έχεις την επιλογή να τα πάρεις με πόντους ή ένα μέρος με πόντους και χρήματα.Όταν πρόκειται για ψώνια οικογένειας μαζεύονται αρκετοί πόντοι.

Και λοιπόν;E allora? said...

Είμαι καιρό Ιταλία sCaTterBraiN αλλά τρώω κιόλας....αμ δε το'κρυψα η έρμη χιχιιχιχ

χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Εγώ αν δε βρίσκω κάτι χρήσιμο δεν παίρνω τίποτα Η τρελή περιμένω τον καινούριο κατάλογο ή τα εξαργυρώνω σε ψώνια πχ 1000 πόντοι=10€

καλημέρες :)))

Unknown said...

Καλημέρα μικρή Ιταλίδα!
Τα έχεις κάνει πλούσια τα σούπερ μάρκετ βλέπω!

SkinLikeSand said...

Και δεν είναι και τα κλασσικά "μάρκα μ' έκαψες" δώρα που κάνουν τα ελληνικά s-m. Χαχαχαχ! Καλημέρα και καλό ΣΚ! :))

Και λοιπόν;E allora? said...

Orsachiottino!!! =bear=ορσακιοτίνο=αρκουδάκι είμαι μια αρκούδα κι εγώ χαχααχα βασικά πάω συνέχεια στην ίδια αλυσίδα σούπερ-μάρκετ κι έχω κόψει να τρώω έξω λόγω οικονομίας :(

καλημερούδια

ΦΟΥΛΗ said...

μμμ πολλά όμορφα καλούδια,κατά καιρούς κάνω και εγώ την προίκα μας, εχω πάρει πάπλωμα ,μαξιλάρια, πιάτα κατσαρολικά βαλίτσες !!!
Καλημέρα!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ said...

Δεν υπάρχει τίποτα "τζάμπα".
Όλα αυτά τα έχεις προπληρώσει με τους λογαριασμούς και δεν έχεις και τη δυνατότητα επιλογής.
Από την άλλη μεριά το "κόστος" αυτών των πραγμάτων για το Σ/Μ, ενσωματώνεται στο διαφημιστικό κονδύλι και είναι και πιο άμεσο.
Αν είναι προίκα αυτά, τότε τυχερός αυτός που θα πάρεις. Θα σε βλέπει και με ίσια μαλλιά!
Καλημέρα απ'την Θεσσαλονίκη

Και λοιπόν;E allora? said...

Μέχρι τώρα SkinLikeSand δεν έχει χαλάσει τίποτα,έχουν φυσικά και την εγγύηση.

Φιλιά και καλά να περάσεις το σ/κ

Και λοιπόν;E allora? said...

ΦΟΥΛΗ βλέπω έχουμε τα ίδια προικιά :))))

καλημερούδια!!!
χχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ έχεις δίκιο ότι δεν είναι "τσάμπα",απ΄την άλλη έτσι κρατάνε τον πελάτη.Στο συγκεκριμένο σουπερ-μάρκετ έχω ελέγξει κατά καιρούς τιμές και προσφορές,όλα μας στέλνουν φυλλάδια....και κάνοντας λίγο τους λγαριασμούς πάνω κάτω βγαίνω στα ίδια αν πήγαινα πχ σε ένα lidl ή carrefour που είναι μακριά μου και χρειάζομαι αυτοκίνητο (δε φτάνω με λεωφορείο).

Μπααα τελικά με ίσιο μαλλί δε με βλέπει ο καλός μου,βαριέμαι χαχαχ βλέπει όμως τις ζυγαριές,τις κατσαρόλες,τα εισιτήρια για το σινεμά κτλ :)))

καλό μεσημέρι

kakos lykos said...

Και σε μας ο Βερόπουλος και ο Βασιλόπουλος έχουν τέτοια δώρα με πόντους, ο Βερόπουλος με κάθε αγορά σου δίνει κουπονάκια που όταν συμπληρώσεις τον απαραίτητο αριθμό κουπονιών παίρνεις αξιόλογα προϊόντα σε εξευτελιστικές τιμές,
(πετσέτες, παπλώματα, σερβίτσια, ψησταριές κλπ), ο δε Βασιλόπουλος όταν συμπληρώσεις πόντους μπορείς να τους εξαργυρώσεις ή σαν έκπτωση στον λογαριασμό σου, ή να τους ανταλλάξεις με κάποιο δώρο που θα προσφέρει εκείνη την εποχή.

Καλησπέρα :)

Ephemeron said...

Κουκλα!!!
Κανονικη προικα οχι αστεια!!!
Καλο ΣΚ!!!

Thalassenia said...

Τέτοιες αναρτήσεις θα βλέπουν τα παιδιά μου και θα μου λένε,
"αυτά γράφετε καλέ μαμά"
Ωστόσο αλήθεια την έκανες την προίκα σου έστω και όχι δωρεάν.

Φιλιά από την πατρίδα.

Και λοιπόν;E allora? said...

έχει κι εδώ που σου δίνουν κουπόνια και πρέπει να πληρώσω αλλά αυτά kakos lykos δεν τα ακουμπάω,τα χαρίζω στους πελάτες που περιμένουν στη σειρά

καλό σαββατόβραδο

Και λοιπόν;E allora? said...

Ephemeron προίκα ναι,παντρειές μακριά όμως χαχαχ δεν είναι για'μενα αυτά
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

Thalassenia τσάμπα εννοώ ότι δε δίνω κάποιο χρηματικό ποσόν αλλιώς πλουτίζουμε τα σούπερ μάρκετ

καλό σαββατόβραδο :)

Dreamy Cloud said...

Αν είναι προίκα λέει; Σπίτι ανοίγεις με τόσα πράγματα!! Εδώ πάντως δεν είναι και τόσο κκουβαρντάδες :Ρ Φιλιά πολλά!!!

to alataki said...

Περαστικά από το κρύωμα και με έναν καλό γαμπρό σου εύχομαι... σε περίπτωση που τον ψάχνεις δηλαδή...

Skouliki said...

κι οχι μονο ειναι καλη η προικα σου αλλα ξερεις και να μαγειρευεις !!!

ελπιζω ολα αυτα να τα κανεις με γοβα και εσωρουχα !! ετσι μην χασω τον feeling ΠΟυ εχω αχαχααχαχ

Dinamitis said...

Καλησπερα! Καλε τι προικα ειναι αυτη; Εγω τη φτιαχνω με τη τραπεζα! Χιχιχιχ, εδω σου λενε αν κανεις αυτο, πχ ΝΑ βαλεις το λογαριασμο σου στη τραπεζα μου θα σου δωσω ενα PSP, οκ δεν ηταν τζαμπα! Εχω παρει τηγανια, ουφ και αλλα, αλλα τετοια ωρα δε μπορω να θυμηθω! Παντως σημερα με 1κιλο κιμα πηρα 24 αυγα δωρεαν! Καληνυχτα!

mia maria said...

Μια χαρά η προίκα σου! Και είναι και μάρκες γνωστές! Καλή Κυριακή!

Και λοιπόν;E allora? said...

Καλημερούδια Dreamy Cloud ....τους χρυσώνουμε βέβαια κι εμείς οι πελάτες με τα ψώνια.Καλά κάνουν και βάζουν αυτά "τα δώρα" γιατί έτσι τους κρατάνε,ξέρουν ότι θα γυρίσεις να ψωνίσεις :)

φιλιά!!!

Και λοιπόν;E allora? said...

to alataki περνάω στο ποδάρι το κρύωμα,άσε που καθημερινά είμαι συνέχεια σε μετρό κι όπως καταλαβαίνεις σε άμεση επαφή με ανθρώπους ....θα περάσει που θα πάει.
Σχέση έχω,με παντρειές δε τα πάω καλά,είμαι η μη κλασική Ελληνίδα χαχαχα :)))

καλημερούδια

Και λοιπόν;E allora? said...

skouliki γόβα δε φοράω λόγω προβλήματος με πόδι (μεγάλη ιστορία) αλλά κόψε σκηνικό ποδιά παρδαλή σε στυλ σαλοπέτας που από μπροστά φαίνεται η ποδιά αλλά από μέσα μόνο εσώρουχα και μόλις γυρνάω.....εεεε;

Και λοιπόν;E allora? said...

Χμμμ δλδ Dinamitis σου χαρίζουν ένα άλλο προϊόν.Το κάνουν και Ελλάδα με τα απορρυπαντικά αλλά έτσι δεν έχεις επιλογές....θα γράψω πως γίνεται εδώ,στη συγκεκριμένη αλυσίδα.
Βέβαια αυγά όλοι τρώμε θα μου πεις....κι αν έχεις και τραπέζι :))))

καλημερούδια
χχχχ

Και λοιπόν;E allora? said...

big mama έχω κοιτάξει πόσο κάνουν σε άλλα καταστήματα και κάνοντας λίγο τους λογαριασμούς είναι και πιο φτηνά κατά 10-20%

πολλές καλημέρες
χχχ

zoyzoy said...

Μ'αυτά τα δώρα έχω γεμίσει και'γω τα ντουλάπια και'εχω φρικάρει λέμε!
Δεν θέλω τίποτα πιά ούτε καρφίτσα!
Πιο πολλά είναι οι ηλεκτρικές συσκευές απ'τα τρόφιμα!Ελεος!

Φιλιά θαλασσινά!

Δημήτρης said...

Κρίμα που με πρόλαβε η Αχτίδα μου , με τέτοια προίκα θα σας παντρευόμουνα!

kiki said...

Και καλοπροικισμένη θα έλεγα! Εμείς εδώ, τίποτα τέτοια!

Και λοιπόν;E allora? said...

zoyzoy δεν μπορείς να εξαργυρώσεις τους πόντους σε ψώνια;Εγώ πολλές φορές το έχω κάνει,ειδικά αν δε βρίσκω τπτ το σπουδαίο.

Φιλιά ☺

Και λοιπόν;E allora? said...

Κύριε Δημήτρη μην αλλάζετε την Αχτίδα σας με καμία άλλη όση κι αν είναι προίκα της :)))

Και λοιπόν;E allora? said...

Και στη νότια Ιταλία kiki δεν υπάρχουν τέτοιες προσφορές

Related Posts with Thumbnails
Bookmark and Share